Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

Vlinder

de wereld en de koningin van staven zijn positief, dan denk ik dat die zwaarden 10 een sfeerkaart is, gewoon bekaf en rust nodig misschien Chris?

Groetjes uit het zionnige noordholland ;-))

dameblanche

de wereld aan je voeten
de wereld is een zeer positieve kaart, het hoogst mogelijke, maar mattie gaat ook voor het hoogst mogelijke, aar daarbj zal hij wel alles in het werk moeten gaan stellen om dit te gaan bereiken, alleen denkt hij dat het weer eens niet mogelijk is, maar mattie, leg de lat nu eens niet zo hoog, net hoog genoeg dat je er ook onderdoor kunt...

kijk een james bond die steeds weer de mooiste vrouwtjes wg kan kapen, tja het kan ook met minder!!!

Chris

Suzymat

Was het maar waar de cote dázur...maar gewoon aan het werk ::)
Zelfverzekerd en de wil...ja klopt merk wel dat het proces nog gaande is maar de strijdlust is er in elke geval

Thx Suuz ;)

Chris

Sweetmattie

Nou nee mattie laat zich geen loer aan draaien...wel leuk weer een betekenis erbij

Thx sweetymat ;D

Chris

Butterflytje

Fijn dat ook in N-Holland het zonnetje schijnt ;D
Een beetje rust zou idd geen kwaad kunnen,maar mattie en rust is niet de meest ideale combinatie
En...wéér een betekenis erbij voor de zwaarden 10

Thx ;)

Chris

Marianne

Klopt wil het hoogst mogelijke,maar het is niet dat ik denk dat het niet haalbaar is
Och zo hoog ligt de lat niet
Tenminste...dat is mijn gevoel he  ;D Och nee geen James bond een goede 2e plaats is mattie ook tevreden mee... ;D

Thx marianneke
de wereld aan je voeten


Chris

Nou of dat wassen van de kaarten zo'n suc6 is...

bekers5-bekers 7 op zn kop-staven 6 op zn kop


Grtz Mattie

dameblanche

#428
het haalt ook het zand uit je ogen chrizzymattie....

de brug naar het nieuwe is open, kijk maar, met de stroom mee gaan en over die brug...maar...de bekers 7 houden je nog tegen, de kop in het zand, want wat is er aan de overkant van die brug, want daar gaan al je fantiasieen naar toe, maar is het de werkleijkheid dan ook, loop je niet weg voor de werkelijkheid, want de kans bestaat natuurlijk ookdat het tegenvalt, en dan wordt er een beroep gedaan om die bekrs 5 in de andere richting; omgaan met teleurstellingen



http://youtu.be/WG-HAW69LCY

Vlinder

bekers5 -bekers 7 op zn kop-staven 6 op zn kop

Niets is wat het lijkt te zijn, je bent teleurgesteld en de overwinning laat op zich wachten

:D Vlinder

Sweetie

bekers 5-bekers 7 op zn kop-staven 6 op zn kop


een nieuw begin , veranderingen durven door voeren, je koppie niet laten hangen hé Mattie  ;)

Suus :)

Chris

@Mariane

Natuurlijk wil ik naar de overkant,maar niet de kop in het zand...Voor iets kan tegenvallen moet ik wel eerst er mee te maken krijgen..Ik realiseer me wel dat het nergens perfect is dus..gaat ik lekker met de stroom mee en dan zie ik wel waar ik beland.. ;D

Dankje Marianne


@Butterfly

Teleurgesteld is een zwaar woord,maar het duurt allemaal wat lang of het is gaande en ik merk het niet ???  ::)

Thyx

@Suzymat

Een nieuw begin..Laatmaar komme
Veranderingen doorvoeren?Matties specialiteit
Koppie laten hangen? No never !!

Thx


Grtz  Chris

Sweetie

nen echte leeuw hé !!!


Chris

@ Syzymat


Yep !!! ;D ;) Goed gezien !!

Chris

voor today

staven6-zwaarden4 -munten3 upside down...


Grtz  Chrizz