Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

Vlinder

Chris, is het een beetje onduidelijk hoe je verder moet, de Dwaas op z,n kop, ziet er gek uit.
het is een onduidelijk beeld. Staven 9, de gehavende man, houd z,n stok vast, probeert zijn energie te bewaren, omdat de zwaarden ridder in aantocht is.
Zou vandaag morgen afwachten.

Vlinder

dameblanche

de dwaas op zijn kop, of stond je baas op zijn kop......

lichtje aan, wierookje aan, glaasje water, en hoopje zand.....niks vergeten chris..... ;D

een sprong wagen, een sprong die vreugde en avonturier inhouden mag, maar de dwaas ligt hier op de kop, dus het is er nog niet, er wordt aan gewerkt, maar de 9 staven, je bent in paraatheid, maar ben je het eigenlijk ook wel,
ridder van zwaarden laat zich hier zien....

overvoorzichtigheid, of roekeloosheid, het komt uit een zelfde houding voort.....



Sweetie

straks doet de baas mee en zorgt hij voor aarde en lichtje en mag Chris het glaasje en wierookje zetten om dan samen een glaasje water te drinken om te bekomen

dameblanche

d,n baas die doet al mee, suus, want d,n baas das d,n dwaas....... :-*

Chris

Hallo allemaal,

Even fb over de kaarten van gisteren.Mooi dat jullie allemaal ongeveer dezelfde strekking weergeven.
Gisteren op zicht niks gebeurdt,gepoetst gestreken enz..

@ Heleen
Je gevoel zit goed, op alle fronten zoekende,maar naar wat…en wat als..wordt het dan idd verdedigen of aanvallen

@Assie
Idd energie daar ontbreekt het niet aan,maar klopt welke kant op ???

@Sweetmami,ja wat moet je er dan mee he ;-)

@Vlinder
Niet alleen vandaag en morgen vrees ik,het is idd een periode vol zoektochten..
Niet wetende hoe of wat..

@Marianne,
Die vraag stel ik mezelf ook wel eens..wat als…wat doe ik dan…het tegenstrijdige.


Gr Chris

Chris

Ik denk dat ik maar overstap op de oude methode...

Matigheid-staven 4-de gehangene op z'n kop= bekers 2

Lekker tegenstrijdig met gisteren.Gaat de rust of het geduld nu toch plaatsmaken voor iets nieuws ??

Gr Chris

dameblanche

alles glad gestreken en de plaat gepoetst chris..... ;D

over voorzichtigheid en roekoeloosheid komen uit eenzelfde soort zwakte voor als ik het eerlijk mag zeggen,
namelijk het niet van binnenuit kunnen handelen....
naar je binnenste kunnen gaan, dicht bij je zelf kunnen blijven....
kunnen we dat?
ja de pot verwijt de ketel hoor ik je al zeggen.....kijk naar je eigen marianne.....
maar waarom staan we niet op onze strepen?
is ons in de jaren 60 opvoeding niet te veel op het hart gedrukt om dienstbaar te wezen?

gematigheid, das evenwicht zoeken en proberen te vinden, maar er is net genoeg water, we mogen niks morsten in tegenstelling tot de ster, daar is water genoeg...
voorzichtig te werk gaan in deze....je wilt je losmaken uit je beperkingen, waarbij je de gehangene op de kop, maar je stuit op onvermogen om jhe te kunnen losmaken, maatschappelijke pressie drukt op je hoofd...

of zit de baas nu mee te kijken? ;)

Chris

@ Marianne

Nou niet alles,maar wel veel  ;D

Idd van binnenuithandelen,maar wat hoe,ikkom niet ver genoeg bij mijn eigen ik binnen denk ik.. ::)
Dienstbaar ten top !!
Het onvermogen....idd
Nee de baas kijkt niet mee  ;D

dameblanche

oh ja, is waar ook, de baas heeft oogkleppen op...... ;)

Vlinder

Chris de zoektocht gaat verder, groeien wil je en duidelijkheid, maar alles op z,n tijd.

Vlinder

Chris

@vlinder

Idd die lange lange zoektocht op weg naar duidelijk,maar ook altijd gepaard met dat eeuwige geduld....
wordt steeds meer op de proef gesteld hoor ;) ;D

Thanks

Gr Chris

rianna



hoi Chrizzy
meer en meer komt er toch wat meer evenwicht  je blijf er vrolijk onder  blokkades zijn nog niet helemaal opgelost daarvoor blijf er nog te veel hangen  maar  je krijg steeds meer feeling met je intuitie
liefs Rianna

Chris

hoi mattie

Ik blijf althans dat probeer ik steeds meer te geloven dat het tij zal gaan keren...of mijn intuitie juist is..??
Ik hoop van wel en dus blijf ik ook zoveel mogelijk positief..

Dank U

Gr leclere

Sweetie

Hallo Chris
eens diep in je zieltje kijken en overwegen wat je al bereikt hebt
er komt een ontmoeting met een ander zieletje

Suzy

Chris

@suzy

Dat eerste doe ik geregeld !! ;D ;)3

Dat tweede...daar heb ik geen invloed op ,maar dat mag zekers wel !!

Gr  Chris