mijn dagkaarten

Gestart door assie63, mei 17, 2012, 09:50:10 AM

dameblanche

hihi assie, pff..het hele systeem lag er gisteren uit..... :-\ ;)

assie63



och heb ik te hard gepffffffffffffffffffffffffft  ;D

dameblanche

hahah, ja iets minder hard, het was tot hier te horen, de sirenes gingen al af...

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

pentakels 9-kelken ridder-pentakels koning

lichamelijk en geestelijk in evenwicht, emotionele zekerheid door een heer

dameblanche

pentakels 9 is de gelukskaart...
ook een gevoel van zekerheid assie dat je de juiste keuzes hebt gemaakt, iets waarvan je vroeger nooit zou kunnen beseffen dat je DAT kon..
keuzes maken was zoooo moeilijk voor je, je twijfelde aan alles, maar je hebt een spoedcursus doorgemaakt...je gevoel toch enigzins blootgelegt, aanschouwd waardoor je meer zekerheid hebt verkeren....

kristina1975

hmmmm klinkt als veel genot ... :D geniet ze Assie

assie63

marianne
nou kom maar op met dat geluk , ja ik ga de juiste keuze maken, ja ik kan nu keuzes maken en ben zeker van mijn zaak, mijn gevoel laten zien, en ik ga ervoor dank je wel, assie xx
believe
hahhah dat genot moet nog komen denk ik,

assie63

goedmeorgen allemaal   vandaag

kelken page-staven 8-magier

vernieuwing door openheid, ik neem mijn leven in eigen hand

dameblanche

je wilt vooral voorkomen je kwetsbaar op te stellen assie.....daarbij zul je de 8 van de staven moeten aangrijpen...de 8 geeft een verandering aan...de magier laat je weten dat je ONAFHANKELIJHEID moet tonen...onafhankelijk heid tonen t.o.v. gevoelens...laat zien dat NIKS JE MEER KAN RAKEN!

assie63

marianne
ja klopt wil ik zeker voorkomen, laat de verandering maar komen, ja ik zal laten zien dat niks mij meer kan raken dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal   


vandaag


maan-kelken 10-staven 2

mijn intuitie gebruiken geeft mij blijdschap in het gezin, ik bekijk het van de andere kant

kristina1975

Hi hallo goedemorgen :)
Advies is inderdaad de tweestrijd los te laten om je dromen en geluk te vinden, van andere kant bekijken zal je lukken Assie want jij wilt het en waar wil is is alles te bereiken ;D
Have a Nice day,
Believeeeeee ;)

dameblanche

de maan heeft 2 kanten , 2 gezichten ook, een donkere en mysiteke kant, maar ook een heldere zijde...
je kunt met de maan 2 kanten op zo ook met assie hihi...
maar ook assie laat niet haar donkere kant zien en veegt alles on der een schoon karpetje....
hup schortje recht en er weer voor gaan....
maar de kelken 10 laten zien dat je een gedeelte onder een glazen stolp hebt geplaatst.
zie er net de uitdaging in om niet weg te lopen voor heftige emoties of ook gewaagde dromen...

assie63

marianne
ja je kan met mij zeker twee kanten op hahaha, ik heb geen donkere kant  ;D nee ik veeg niet alles eronder, ja er zit wat onder mijn stolpje, nee ik loop niet weg voor heftige emoeties of gewaagde dromen, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal   


vandaag

kelken ridder-staven 4-zwaarden ridder

twee ridders te paard die mij een vrolijke dag gaan bezorgen  ;D