Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:27:49 PM

Vlinder

#285
Het oordeel, de diepe betekenis van deze kaart, bevrijding, en dat heeft meer te maken met je innerlijk,
de munten 8,   is het harde werken om een persoonlijke ontwikkeling door te maken, je bent al ver gekomen,
de zwaarden 2 is de keuze die je maakt om nog niet helemaal te zien hoever je al gekomen bent.
hiervoor heb je meer tijd nodig.
Wrs vind je dus deze duiding ook niet zo geweldig ;D

hahaha, lieve Ster je ga echt nog meer met je gaven doen, alleen je wil er nog niet( helemaal ) aan...

Liefs Vlinder

Eveningstar

Ik vind je duiding super, Vlinder!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Zielevriendin
het oordeel : een beloning voor gedane inspanningen , een bewustwording
Je energie en talenten weten te gebruiken
het evenwicht vinden, een balans opmaken tussen verleden en het nu iets wat gegroeid is met de jaren mag je nu je oogst binnen halen

Wauw maatje mooie kaartjes  :)

geniet ervan Zieltje  :-*
Knuf van Suus

Eveningstar

Ook jouw duiding is super, Maat!
Ik voelde me en voel me nog steeds goed in mijn vel zitten.
Vandaag nog al wat gedold met één van mijn honden ;) .

Merci voor het duiden hé :)

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

#289
Goede morgen,

Mijn kaartjes voor 20-7-2012 --> 2-1-3:
Bekers Vier + De Wereld + Zwaard Vijf = Zwaard Zes / MC = Zwaard Tien

Volgens de kaarten is de situatie niet zoals ik het zou willen of is de situatie, zoals ze is, niet interessant voor me... . En hola Tante Pola... conflicten...  ::) .
Maar.... dit alles is de aanzet, om ... idd... de zaken te veranderen, wat ik anders wil en los te laten. ;)

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

goeie morgen Zielevriendin

ook de wereld vandaag

Een nieuwe start maken uit hetgeen je geleerd hebt
bemoeienissen van buitenaf waar je een hekel aan hebt, zet u trots aan de kant en laat je angsten vrij je hebt rust nodig , maar de oogjes heb je open gehouden deze geeft je aan dat er nu een nieuwe periode aankomt , een wedergeboorte

Kan je dit plaatsen Zieltje ?

dameblanche

de wereld een mooie kaart ,maar deze wordt wel geflankeert door de zwaarden 5 en de bekers 4
vomkunnen geven aan je emoties.......er is veel in beweging in je hoofd, meer dan in je emoties, je laat het te veel in je hoofd zitten eveningstar....

Eveningstar

Gevonden!
Ik kan de kaarten plaatsen...

2 van mijn kinderen... hebben een meningsverschil en ons mams wordt ingeroepen als hulplijn. En idd één van de 2 handelt in mijn gevoel niet echt correct. Ik zou het dus anders gewild hebben... . En het conflict tussen hen beiden is nu opgelost... . Oef!

Ik ben van mening, dat kinderen hun eigen problemen kunnen en mogen oplossen. Ouders hoeven er niet tussen te komen, maar door een voorgaand voorval is het nu wel aangeraden dit euvel mee te helpen oplossen. Kinderen vragen bovendien zelf om inzicht :) .

Er wordt nu gehandeld... op een correcte manier... en zo wil ik het ook :) ;) .

@Suus
Ja, de kids maken een nieuwe start als het ware. De oudste gaf zelf een vb. aan, waarbij het geleerde aangehaald werd... dat is grappig!
Die bemoeienissen... ja ons mams, die er tussen komt en scheidsrechter speelt... ja ik doe dat niet graag. Die trots en die angst... die kan ik beiden niet plaatsen... .

@Marianne
Emoties én gevoelens hebben vorm gekregen en zijn geuit :) ;) ! Veel in het hoofd... mmmm... ik vind, dat ik bijna niets in mijn hoofd mee bezig ben. Ik ben heel relaxed, zonder al te veel in mijn hoofd te zitten.

Dank jullie wel hé, om mee te kijken.

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

 Bekers Vier + De Wereld + Zwaard Vijf

Even geen zin om die beker aan te pakken Ster, je wereld ziet er mooi uit( home), maar als je er te dicht op zit( net als bij Lm) moet je even wat afstand nemen, dan zie je alles weer in goed perspectief.
zwaarden vijf voelt alsof je iets moet doen wat voor jouw een prettig gevoel geeft maar voor de ander weer niet, zo wordt het toch minder een overwinning,

Komt goed Ster
Liefs Vlinder

Vlinder

 ;D
lees je bericht hiervoor, mooi die afstand   ;D ;D

Eveningstar

Kan ik helemaal inkomen!!  :D  :D  :D

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Merci allemaal om mee te kijken!

Prettig weekend en tot maandag!!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaartjes voor 23-7-2012 --> 2-1-3:
Zwaard Tien + De Toren + Bekers Tien = Hogepriesteres / MC = De Heerser

Een onverwacht einde van iets doet me dooreen schudden... maar zal een opluchting en vreugde anderzijds zijn voor me.
Wijzer en gedisciplineerder van de situatie worden... .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Goeie bijna middag Zielevriendin van mij

Een dieptepunt in je leven en u oogskes zijn open met alweer de zwaarden 10
een opschudding die je raakt maar door de kelken 10 komt het tot een zacthaardige val, innerlijke waarnemingen en de heerser ?
welke kaart is dit ?

Suus

dameblanche

de toren......
een plotselinge verandering gaan aanbrengen is heel erg zwaar, je bedisseld en beredderd enorm, meer eigenlijk dfan je aan jezelf kunt en wilt toegeven ;)