Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

dameblanche

haha EDA....je fantasiieen gaan wel weer ver, maar wat houdt je tegen, je gaat toch zeker niet op het oordeel van hem af, dat zijn we niet van je gewendt, je al en moet er zelf achterkomen of diegene gelijk heeft......
maar eerst magnetron schoonmaken.....dan een vorkje meepikken op de vrije markt en dan die boot maar eens inelkaar gaan flanzen....

EDA

Citaat van: marianne op april 30, 2012, 11:05:54 AM
haha EDA....je fantasiieen gaan wel weer ver, maar wat houdt je tegen, je gaat toch zeker niet op het oordeel van hem af, dat zijn we niet van je gewendt, je al en moet er zelf achterkomen of diegene gelijk heeft......
maar eerst magnetron schoonmaken.....dan een vorkje meepikken op de vrije markt en dan die boot maar eens inelkaar gaan flanzen....
Fantasieen gaan altijd ver.
Maareh, aan het rommelen op de badkamer met het plan die schoon te maken, stootte ik mijn leesbril aan een legplank. Pootje er af. Weer een uitdaging, om die er aan te lijmen.
Afijn, er moeten nog enkele klussen per se vandaag. Die eerst, dan wellicht een drankje en een praatje elders. ( dorp verderop ).

Die kanokar is simpel:



Oude stoel 3,50, 2 wielen van kruiwagen 10,-/stuk, stuk buis 5,-?, bouten M6...

heijdenv

Hoi Marianne, ik kon de kaarten niet plaatsen vanmorgen. Ik zou niet weten wat ze nog ..van me kunnen afpakken...of het moet een van mijn katjes zijn,die de afgelopen dagen ernstig ziek is geweest. Ik heb een goed humeur vandaag, voel me ook lichamelijk best goed. Ik ga zo lekker naar buiten, genieten van de zon. Maar goed, de dag is nog niet voorbij.

klaproos1945

Citaat van: marianne op april 30, 2012, 08:54:52 AM
klaproosje
je eigen mogelijkheid om keuzes te maken....
wat is daar mis mee....
hoe maak je eigen keuzes kalproosje?
laat je je eigenkeuze niet te veel afhangen van het oordeel van anderen?


nou misschien wel mari~anne
vaak ben ik te spontaan te behulbzaam geweest
om aan mijn eigen keuzes toe te komen

dat heeft het oordeel misschien beinvloed :o
nu in de eigen keuzes gaan staan en dit is natuurlijk
op het moment nog een leerproces waar steeds meer

mijn eigen doelen in berijkt worden................. :D

klaproosje :D

dameblanche

vicky, de legging slaat meer op het algemeen vlak,
je humeur, ook vanewege je nieuwe aanbod t.w. het huisje...geeft een prettig gevoel, en ook iets te hebben bereikt en bewerkstelligd...
dat nemen ze je ook niet meer af...
toch blijf je behoudend..gezien de staven 9 en pentakels 4...

heijdenv

Weet je Marianne, op het algemeen vlak kan het best kloppen. Ik ben door de jaren heen best voorzichtiger geworden: eerst zien, dan pas geloven. Dat heb ik nu ook met het appartement. Eerst  die handtekening, dan geloof ik het pas echt. Soms is het gewoon moeilijk om de dagkaarten te plaatsen. Fijne avond nog!

dameblanche

dat is wat ik nu net bedoel....
fijn dat je het kon plaatsen, want daar gaat het om, kaartjes willen je iets duidelijk maken, iets zeggen, pas wanneer het kwartje is gevallen komen andere thema,s aan de orde...
dus dit thema hebben we begrepen, op naar het volgende thema... ;D
geniet nog van de avond, liefs marianne :-*

assie63

@marianne
ja heb nog wel wat doelstellingen maar dromen doe ik nooit, dank je wel, assie xx