Bekers 4- staven 6- de gehangene

Gestart door Kabouter, januari 18, 2012, 12:10:54 PM

Kabouter

Hallo allen,

Ik heb een legging gedaan op liefde. Staven 6 is hierbij de relatie. Bekers 4 is ikzelf en de gehangene de ander. Op dit moment is er even geen contact doordat ik in paniek raakte. Ik heb wel weer contact gezocht, maar weet niet of dit op iets uitloopt. Vandaar mijn legging.....
Ik lees dat ik het verleden moet loslaten, verder moet kijken en niet angstig zijn (bekers 4).
Verder lees ik de gehangene als dat hij zijn denkwijze zou moeten veranderen. De situatie anders moet bekijken. En de relatie zelf zie ik dan als een feestje.

Dit is hoe ik het lees. Ik ben een beginneling dus kan zijn dat ik helemaal verkeerd zit en het alleen lees zoals ik dat wil.

Graag hoor ik of iemand het anders leest.

Bedankt!

dameblanche

hier kun je niet veel mee...als relatie legging
wel kun je deze 3 kaart legging op jezelf betrekken en mogelijk je situatie aangeven
bekers 4; qua gevoelens moet je hier even tot op de bodem gaan, kijk even waarom je in paniek raakte, gun jezelf even de rust om weer in harmonie met jezelf te komen....de staven 6 hierbij vraag je je ook af of je wel op je eigen kunnen kunt vertrouwen, hier zal duidelijk een keuze ook gemaakt moeten worden, laat het even nu voor wat het is zegt de gehangene...
ik heb voor jou een relatie-legging gedaan en wel op deze wijze, er zijn ook andere manieren..
je[ toekomstige] partner; staven 5
jezelf; de geliefden
waar het hem om gaat; zwaarden 3  op de kop
waar het jou om gaat; schildknaap van staven op de kop
hij is in innerlijke strijd met zichzelf...
jij; de geliefden; je hebt hem ook voor de keuze gesteld
waar het hem om gaat; de zwaarden 3 op de kop hij heeft iets niet kunnen verwerken, de zwaarden zie je ook omgekeerd in het hart steken
waar het jou om gaat; je wil het langzaam aan doen..
jullie gezamelijke doel; staven 3 op de kop
allebei moeten jullie het verleden los kunnen laten
hij zelf zal moeten inzien dat hij zijn denkwijze zal moeten veranderen, dit gebeurt niet totdat hij het zelf inziet....
gr. marianne
jullie gezamelijk doel

Kabouter

Hoi Marianne,

Hartstikke bedankt. Ongelooflijk hoe goed je zit. Ik weet voor mezelf dat ik inderdaad het verleden moet loslaten en nu ook nog doen. Nu hij nog.....
Ik durf het je bijna niet te vragen......... maar er is nu even een stilte tussen hem en mij door alles wat is gebeurd. Mag ik je vragen of je nog een legging kan doen of dat er nog een (her)start voor hem en mij komt?

Ik hoop van je te horen.

Carla

dameblanche

hallo carla,
beginnende met de kaart die ik voor je getrokkne heb bij je lenormand-legging vandaag.....
de oplossing[sleutel] maar de vos ligt er bij, nu trek ik hier de page van zwaarden....
geen gelukkige kaart...
je wilt dat er veranderingen komen, maar de obcessie, de nagst slaat je om het hart,
het gevoel dat je eerst had dat je erboven staat, is omgeslagen in paranoia...je onmacht...

verleden; de magier op de kop
je hebt je te veel naar hem gevoegd, zoveel zelfs dat je je eigen kwijt raakte carla....
het heden; de zegewagen op de kop die instelling wat je nu hebt is voor jou geen succes, er is geen actie...
nabije toekomst....
mooie kaart de kaart van een hernieuwde liefde...
verre toekomst; staven 6 op de kop, je blijft echter onrustig, een hernieuwde start, maar dan wel op andere fundamenten....
en dat moet je echter voor elkaar proberen te boksen
jijzelf, bekrs koningin een gevoelige damen, maar die niet altijd haar verstand volgen kan...
hoe anderen over je denken; zwaarden 2 op de kop; je evenwicht is verloren gegaan..
je angsten; zwaarden 4 op de kop, je hebt een muurtje om je heen gebouwd, maar is dat muurtje sterk genoeg?
uitkomst; aas van staven, je zult goed aan jezelf moeten gaan werken, zeggen wat ik wil, hoe ik het wil, en of daar een mouw aan te passen is....
anders verlies je je weer in een ongelijkwaardige relatie, omdat je het ook hebt laten gebeuren.....