wie wilt voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door shiningstar, november 26, 2011, 22:41:33 PM

shiningstar

Hallo ,

Ik vroeg me af of iemand voor mij een kaartlegging kan doen,
over hoe me geldzaken gaan lopen,
En of me nieuwe werkplek voor mij ook een succes gaat worden.
In iedergeval alvast harstikke bedankt :)

xxjes van Danielle

Leeuwin

Hoi Shiningstar,

1. Hier draait het om: Zwaarden 5
Een verkeerde financiele beslissing met als gevolg problemen op dit vlak. Ik krijg het idee dat het wat werk betreft de basis in ieder geval goed zit.

2. Zo begint het: Staven 8
Mocht het zo zijn dat je gok neigingen hebt: deze kaart geeft je een waarschuwing om niet te gokken en te speculeren.

3. De reacties: Zwaarden 8
Uitblijvende hulp van collega's of van jou als collega. Heb je een te duur huis gekocht die je nu niet kwijt kunt?

4. Het resultaat: De Wereld
Het misverstand tussen jou en je collega's wordt opgelost! De band tussen jou en hen zal zelfs stukken verbeteren. Ook financieel komt het allemaal goed. Gelet op Zwaarden 8, is het misschien aanbevelenswaardig om hulp voor je financiele problemen te vragen, daar het probleem dan eerder opgelost is.


Liefs van Leeuwin

shiningstar

Citaat van: Leeuwin op november 27, 2011, 02:10:03 AM
Hoi Shiningstar,

1. Hier draait het om: Zwaarden 5
Een verkeerde financiele beslissing met als gevolg problemen op dit vlak. Ik krijg het idee dat het wat werk betreft de basis in ieder geval goed zit.

2. Zo begint het: Staven 8
Mocht het zo zijn dat je gok neigingen hebt: deze kaart geeft je een waarschuwing om niet te gokken en te speculeren.

3. De reacties: Zwaarden 8
Uitblijvende hulp van collega's of van jou als collega. Heb je een te duur huis gekocht die je nu niet kwijt kunt?

4. Het resultaat: De Wereld
Het misverstand tussen jou en je collega's wordt opgelost! De band tussen jou en hen zal zelfs stukken verbeteren. Ook financieel komt het allemaal goed. Gelet op Zwaarden 8, is het misschien aanbevelenswaardig om hulp voor je financiele problemen te vragen, daar het probleem dan eerder opgelost is.


Liefs van Leeuwin

Heej leeuwin heel erg bedankt!
Euhh .. het is moeilijk uit te leggen ,
omdat het gene wat k doen ga niet zomaar iets is , en niet op de forum kan staan.
Ikk heb geen huis gekocht , maar heb wel schulden, dus dat kan het zijn.
over me werk zelf heb ik enorm twijfels , maar vanwege de problemen met geld ga ik het toch doen.
Het speelt op me geweten ,maar leer er mee om te gaan..
Om het werk te gaan doen , ben ik ook met me opleiding gestopt.
en ohja , nee ik gok niet..

Nog maals heel erg bedankt!

xxx

Leeuwin

Hoi Shiningstar,

Je bent uiteraard niet verplicht om tekst en uitleg te doen over je situatie.

Alleen als je  dat echt wilt mag je mij ook een persoonlijk bericht sturen hoor!

Leeuwin