graag een objectieve legging please

Gestart door yuklom, juli 21, 2011, 20:53:59 PM

yuklom

hoi allemaal
ik neem deel aan een zangwedstrijd, vandaag was de halve finale en ik ben door naar de finale nu aanstaande zaterdag.
Graag had ik van jullie een objectieve legging gekregen ivm mijn winstkansen. Heb al geprobeerd om zelf een legging te doen maar het lukt me niet om objectief te blijven ik wil dit zo graag winnen. De concurrentie is heel sterk maar de hoofdprijs is dan ook niet mis: een reis naar Florida. Ook wordt er onder de deelnemers een contract gegeven voor de opname van een cd.
Kan iemand mij helpen om hier klaarheid in te brengen, hoe liggen mijn kansen, kan ik iets doen om dit te beinvloeden
hartelijk bedankt voor alle hulp

Kraai

Luister naar je innerlijke stem. Wat is de reden dat je mee doet? Doe je het om een prijs te winnen? Om te laten zien dat je wel wat kan? Betwijfel je je kunnen en spiegel je je aan de andere kandidaten? Of ben je zelf verzekerd over je kunnen?

Doe je dit omdat het je passie is? Omdat je met heel je hart en ziel jezelf kan zijn als je zingt? Om je zelf uit te kunnen drukken? Of om meer ervaring op te doen?

Op het moment dat je dit doet uit pure liefde voor jezelf en anderen zal je deze emotie ook door laten klinken in je stem en zang. Als je al je onzekerheden durft te laten varen en volledig bewust bent van je zijn en kunnen dan kan niemand jou overtreffen. Probeer niet iets te zijn wat je niet bent, laat zien en horen wie je wel bent.

yuklom

bedankt kraai voor je wijze woorden
ik doe mee omdat ik niks liever doe dan zingen
wish me luck en als ik niet win is het toch een mooie ervaring geweest

groetjes yuklom