Keltisch Kruis wie o wie??

Gestart door Bebe, december 14, 2010, 22:26:15 PM

Bebe

Hai allemaal,

Als het over mezelf gaat kan ik nooit zo goed de kaarten beoordelen... Wie o wie kan er iets over zeggen.

De vraag was: hoe gaat mijn relatie met, laten we hem Klaas noemen ;-) verlopen.

Ben benieuwd!

1.  Koningin van Kelken
2.  Aas van Staven
3.  Magier
4.  Negen van Kelken
5.  Koningin van Pentakels
6.  Zon
7.  Aas van Zwaarden
8.  Rechtvaardigheid
9.  Vier van Pentakels
10. Negen van Pentakels


Bedankt alvast, mocht iemand de moeite willen nemen.

Groetjes, Bebe

Leeuwin

Koningin van Pentakels/Pentakels 4
Pentakels 4 is een hele 'vasthoudende' kaart! Gecombineerd met de koningin van hetzelfde element, zegt mij dat jij Klaas hebt overladen met moederlijke zorg en vervolgens het gevoel hebt dat je hier weinig of niets voor terug krijgt. Geef je liever dan dat je ontvangt Bebe? Als dat zo is, is het misschien mogelijk dat Klaas op een gegeven moment automatisch gaat denken zij zorgt wel of dat hij afhaakt omdat hij zijn gevende deel niet kwijt kan.

Koningin van Kelken/Staven Aas
Enerzijds wil je wel vooruitgang in je relatie met Klaas maar anderzijds vind je het best zoals het momenteel gaat. Enerzijds wil je een type wat je kunt verzorgen maar verwacht anderzijds (of moet ik zeggen tevens?) verlang je naar een volwassen, sterke onafhankelijke man die jou ruggesteun biedt.

Kelken 9/De Magier
Kelken 9 zegt mij dat je verder goed in je vel zit en dat je in essentie best weet wat je wilt dus ik vraag mij af waarom je sterke wil in steeds twee tegengestelde richtingen wordt getrokken. Wil je wel een relatie met hem of heb je nog behoefte aan je vrijheid (de Magier). De Magier geeft een voor jou op handen zijnde nieuw begin aan. Met Rechtvaardigheid op de omgevingsplaats durf ik niet echt te zeggen of dat met klaas is want bij Rechtvaardigheid kan er nog e.e.a veranderen. Dit is mijn ervaring tenminste als ik live voor mensen moet kaartleggen.

De Zon/Pentakels 9
Ik zie ineens een toename van het aantal vrienden die je hebt. Ook geluk in de liefde. Met Pentakels 9 op de eindplaats, zie ik in ieder geval kameraadschap/LAT-relatie.

Rechtvaardigheid
Voor veel mensen ben je een rots in de branding maar zorg er voor dat geven en nemen met elkaar in evenwicht zijn.

Zwaarden Aas
Gelukkig ben je nu de balans aan het opmaken: wat wil ik, wat zie ik en wat doe ik in mijn toekomstige liefdesleven.

Liefs van Leeuwin

Bebe

Dank je wel lieve Leeuwin,

Je zit weer erg goed, alleen vraag ik me af hij kan zijn gevende deel niet kwijt? Wat wil hij geven, of geeft hij al en heb ik het niet door? Ja dat ik liever zorg dan ontvang is zo. En ja als hij het wil, wil ik een relatie met hem, al hebben we die al maar niet op de manier die ik wil ;-) De kaart rechtvaardigheid zag ik meer in samenhang met hem, hij moet veranderen is het de goede of de slechte kant op?... En moet ik hem nu wel of niet blijven steunen?

Nou dank je wel!!

x

Leeuwin

@Bebe,

Om maar meteen je laatste vraag te beantwoorden: ondersteuning geven is best maar er zit wel enig verschil tussen nooit iets terug krijgen en op zijn tijd eens een aardig gebaar terug doen. Als Klaas jou in jullie huidige relatie weinig geeft, terwijl jij je best doet om te leren ontvangen, vraag ik mij af in hoeverre jij je relatie met hem moet voortzetten.
Jullie moeten allebei een evenwicht zien te vinden tussen geven en nemen, hetgeen Gerechtigheid aangeeft. Als hij zijn gevende kant niet bij jou wil ontwikkelen dan zie ik het somber in. In relaties zijn er namelijk vaak kwesties van geven en nemen.
Maak dus goed duidelijk aan hem wat je wel en niet wilt. Wordt hij kwaad of reageert hij anderszins vreemdm dan weet je denk ik zelf wel wt je te doen staat.
Ik heb het idee dat hij je niet zo heel veel geeft maar zeg het maar als jij daar anders over denkt. \\

Liefs van Leeuwin