Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: rianna op december 08, 2011, 09:44:50 AM
goeiemorgen
vandaag de 8ste trok ik
34 =De vissen 29= De Dame en 9 =De Ruiker
het verlangen hebben om mee in de stroom te gaan en daar mijn geluk te vinden

liefs Rianna
meestal wordt de dame uit het spel genomen voor een 3-kaart-legging, maar hier zie ik dat je dat niet hebt gedaan rianne...
niet voor niks zeg ik dan altijd, hier komt de duiding van de dame extra naar voren en wel....
vissen is een positieve kaart en betekent vermeerding van de touwtjes in handen houden.....het kan je veel meer opbrengen dan je denkt.....

dameblanche

nogmaals voor jou sweety, iedere duideing is een duiding, laat je eigen gevoel niet in de stek, dan laat het jou ook niet in de steek.....
de reaktie van chris is positieve kritiek......
neem het mee en leer ervan....betrek het niet op jezelf.....

dameblanche

nou voor mij schijnt het zonnetje vandaag niet.....
roede-weg en de boom op mijn persoonskaart....
het kan te maken hebben met een van mijn kinderen[poezen]
het zijn voor mij mijn kinderen, roede is een kinderkaart, freekje mijn katertje van 12 jaar heeft waarschijnlijk een vergiftiging van zijn eigen medicijnen opgelopen.......
roede-boom is chronisch en boom weg is een aandoening aan de bloedsomloop.....
ik heb ,m maar laten rusten, als ik nu weer meteen naar de docter moet is er weer stress in de tent..... :-[

Chris

Citaat van: sweetmami op december 08, 2011, 10:05:06 AM
Citaat van: Chris op december 08, 2011, 09:52:59 AM
Citaat van: sweetmami op december 08, 2011, 09:43:15 AM
Citaat van: Chris op december 08, 2011, 08:53:30 AM
Goedemorgen op deze donderdag

Hond-tuin-muizen = (ring)

Lijkt erop dat ik in een kringetje draai,alsof even onrust toeslaat  in mezelf :-\

Gr Chris

Je mist iets op het gebied van een band, je bent en blijft heel erg trouw maar tegelijkertijd levert dat je een hoop gepieker op. De verbintenis is er dus waarom niet gewoon even een stapje terug en jezelf wat rust en ruimte gunnen. Huppa ff uit je kringetje, je gedachten verzetten en die tuin induiken  ;)
Moet je helaas teleurstellen want ik kan de verbintenis niet plaatsen....Rust en ruimte gun ik me wel,

Dankjewel,
Gr Chris

hmmm to bad voor mijn heldervoelendheid vandaag  :( maar gelukkig voor jou zit ik ernaast  ;D
rust en ruimte... weet je, ik voel me zo goed vandaag! Ik stuur je een stukje van mn nieuwe jasje  8)

Ik zal je de maten doorgeven..   :D

Gr Chris

rianna

Citaat van: marianne op december 08, 2011, 10:27:34 AM
nou voor mij schijnt het zonnetje vandaag niet.....
roede-weg en de boom op mijn persoonskaart....
het kan te maken hebben met een van mijn kinderen[poezen]
het zijn voor mij mijn kinderen, roede is een kinderkaart, freekje mijn katertje van 12 jaar heeft waarschijnlijk een vergiftiging van zijn eigen medicijnen opgelopen.......
roede-boom is chronisch en boom weg is een aandoening aan de bloedsomloop.....
ik heb ,m maar laten rusten, als ik nu weer meteen naar de docter moet is er weer stress in de tent..... :-[

hoi Marianne
boom staat ook voor gezondheid en  dat je je daar zorgen over maak
je moet  het pad op  om de twijfels weg te halen
sterkte met je poezen kan me goed voorstellen wat ze voor je betekenen
liefs  Rianna

rianna

Citaat van: assie63 op december 08, 2011, 07:08:16 AM
goedemorgen
voor vandaag trok ik

ruiter zeisen hart

onzekere gedachten, lijkt of ik meer naar mijn hart moet luisteren

Hoi Assie
ik denk dat je je gevoel eens moet onderzoeken je moet je hart volgen
dan pas komt er een verandering en kan je weer rechtop in het zadel je leven te gemoet
liefs Rianna

Chris

Citaat van: marianne op december 08, 2011, 10:14:52 AM
Citaat van: Chris op december 08, 2011, 08:53:30 AM
Goedemorgen op deze donderdag

Hond-tuin-muizen = (ring)

Lijkt erop dat ik in een kringetje draai,alsof even onrust toeslaat  in mezelf :-\

Gr Chris
muizen heir op je pk, verliezen, materiele, maar zeker ook immateriele verliezen heb je geleden chris, ook daar blijf je teveel bij stil staan....
een scheiding brengt een hop trammelant met zich mee.....
een nieuw begin, oke, maar dat vergt ook geduld bij de wederopbouw, bij snel gewin ben je niet bij gebaat....
je steekt ook ondertussen in een ander vellletje, je gaat niet meer over een nacht ijs.....

Materièle verliezen doen me niks meer,scheiding is al jaren achter de rug als we het over huwelijk hebben
Ik steek wel in een ander velletje,bekijk het allemaal anders en idd niet meer over een nacht ijs
maar dan gaat het over algemene zaken want over een relatie )liefde' is geen sprake,

Dankjewel,

Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op december 08, 2011, 10:11:52 AM
Citaat van: Chris op december 08, 2011, 08:53:30 AM
Goedemorgen op deze donderdag

Hond-tuin-muizen = (ring)

Lijkt erop dat ik in een kringetje draai,alsof even onrust toeslaat  in mezelf :-\

Gr Chris

hoi Chris'
je piekert wat af over een eventueeel contract (muizen + ring ) je zoek naar rust en harmony en 
ergens heb je toch vertrouwen dat het goed komt
liefs Rianna

Hoi Rianna,

Piekeren wel maar dan zal het over werk gaan ,we wachten af wat het gaat brengen,
Dankjewel
Gr Chris

sweetmami

Hahaha Chris!

En Mar, dank lieve schat...  :-*
en wat een naar verhaal  :( hopelijk komt alles goed... sterkte.. xx

dameblanche

#744
@chris, nee kan ik me voorstellen hoor, maar immaterieel verlies gaat nog veel verder dan verlies van een partner door scheiding, verlies van vertrouwen, verlies van wederzijdse vrienden, verlies van een gezamelijke toekomst...
weer opnieuw beginnen, daar weer vanuit starten.....
alles heeft dan ook 2 kanten, we hebben het donker nodig om het ligt te zien etc....

Chris

Citaat van: marianne op december 08, 2011, 13:10:40 PM
@chris, nee kan ik me voorstellen hoor, maar immaterieel verlies gaat nog veel verder dan verlies van een pzrtner door sceiding, verlies van vertrouwen, verlies van wederzijdse vrienden, verlies van een gezamelijke toekomst...
weer opnieuw beginnen, daar weer vanuit starten.....
alles heeft dan ook 2 kanten, we hebben het donker nodig om het ligt te zien etc....

Ja daar heb je idd gelijk in ,zo leren we wel van elkaar,mooi is dat !! :) ;)En idd we hebben duisternis nodig om licht weer te zien !
En dat laatste is toch wel van toepassing ,

Dankjewel

Gr Chris

Jane26

Citaat van: marianne op december 07, 2011, 15:52:52 PM
Citaat van: Jane26 op december 07, 2011, 12:42:01 PM
Mijn kaartjes:


Ruiker,  Boek op pk,  Beer


*Mar, gaat weer beter hoor lief, uit mn dipje ;)
goed zo jane,blijf niet in zak en as zitten meisje.....

een uitnodiging van een donkergetinte heer......
het boek op de pk geeft aan dat je niet goed weet hoe je je moet voordoen.....
richtingskaart; de kelken aas....er komt iets nieuws op je pad....


Thnx lieverd, mail je strakjes mn gang van zaken. Ook Chris, Sweetmami en Rianne bedankt, leuk om te zien dat duiden, heel mooi.

KAARTJES:




Advieskaarten:

Beer en ooievaar vlogen eruit. Ja, mijn kracht is weer gegroeid, maakt weer dat ik flexibel om kan gaan met zaken.


Ruiker,   Berg op mijn pk,   Brief


Bah die berg zint me niet en kan ik nu ook niet plaatsen, voel me namelijk erg kelken aas.. al heb ik nog geen boodschap van een donkere meneer gehad ;)



ben benieuwd!


xxx











assie63

Citaat van: marianne op december 08, 2011, 10:11:00 AM
Citaat van: assie63 op december 08, 2011, 07:08:16 AM
goedemorgen
voor vandaag trok ik

ruiter zeisen hart

onzekere gedachten, lijkt of ik meer naar mijn hart moet luisteren
accpetatie, tollerantie, vecht niet meer tegen dingen die achter je liggen,het verleden kun je niet meer veranderen, investeer in de toekomst.....
investeren in het verleden werk alleen maar bij musea......
dan zul je zien dat je energie gaat overhouden,.....
ja, ik weet het verleden los laten en vooruit gaan, zo saai musea hihi, ok kan wel wat energie gebruiken, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: rianna op december 08, 2011, 10:50:22 AM
Citaat van: assie63 op december 08, 2011, 07:08:16 AM
goedemorgen
voor vandaag trok ik

ruiter zeisen hart

onzekere gedachten, lijkt of ik meer naar mijn hart moet luisteren

Hoi Assie
ik denk dat je je gevoel eens moet onderzoeken je moet je hart volgen
dan pas komt er een verandering en kan je weer rechtop in het zadel je leven te gemoet
liefs Rianna
ja ik moet minder met mijn koppie denken en meer met mijn hart, ja ik weet het, tijd om het eens te doen, Dank voor duiding, assie xx

rianna

Citaat van: Jane26 op december 08, 2011, 14:46:44 PM
Citaat van: marianne op december 07, 2011, 15:52:52 PM
Citaat van: Jane26 op december 07, 2011, 12:42:01 PM
Mijn kaartjes:


Ruiker,  Boek op pk,  Beer


*Mar, gaat weer beter hoor lief, uit mn dipje ;)
goed zo jane,blijf niet in zak en as zitten meisje.....

een uitnodiging van een donkergetinte heer......
het boek op de pk geeft aan dat je niet goed weet hoe je je moet voordoen.....
richtingskaart; de kelken aas....er komt iets nieuws op je pad....


Thnx lieverd, mail je strakjes mn gang van zaken. Ook Chris, Sweetmami en Rianne bedankt, leuk om te zien dat duiden, heel mooi.

KAARTJES:




Advieskaarten:

Beer en ooievaar vlogen eruit. Ja, mijn kracht is weer gegroeid, maakt weer dat ik flexibel om kan gaan met zaken.


Ruiker,   Berg op mijn pk,   Brief


Bah die berg zint me niet en kan ik nu ook niet plaatsen, voel me namelijk erg kelken aas.. al heb ik nog geen boodschap van een donkere meneer gehad ;)



ben benieuwd!


xxx

hoi Jane 26
ik denk dat beer en ooievaar er op duiden dat je de kracht vind en zo veranderingen  door voert

je hikt tegen obstakels aan je kan maar geen besluit maken  toch zal dat besluit je gelukkig maken je  zou het kunenn zien als een cadeautje

liefs rianna