Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: Chris op december 02, 2011, 12:36:02 PM
Ik trok voor vandaag

18-De hond-4-Het huis-32- De maan

Innerlijk wat meer duidelijkheid ervaren?

Gr Chris
de maan op je persoonskaart, de krachten van de maan mogen tot je komen....ook het geduld dat je hebt gehad en nog hebt om in je veiligheid te ervaren.

dameblanche

Citaat van: Inga op december 02, 2011, 12:43:02 PM
Goedemiddag lady's .
Ik was er gisteren even niet want mijn hond moest geopereerd worden en dat nam mij geheel in beslag. :-*

Vandaag trok ik de volgende kaarten:

De Beer met de Hond (hoe is het mogelijk ;D) en de Doodskist.

Met mijn moederlijke bescherming ben ik bij mijn gisteren geopereerde hond.
Mijn aandacht en tijd gaat naar mijn trouwe huisvriend(in).
Ze moest deze ingreep wel ondergaan om daarna weer zonder pijn verder te kunnen leven.
:-*


hoe gaat het nu met je hond inga, ik hoop dat hij snel weer de kracht van de beer mag gaan gebruiken, en er een einde komt aan de zorgen.....

Chris

Citaat van: marianne op december 02, 2011, 13:42:22 PM
Citaat van: Chris op december 02, 2011, 12:36:02 PM
Ik trok voor vandaag

18-De hond-4-Het huis-32- De maan

Innerlijk wat meer duidelijkheid ervaren?

Gr Chris
de maan op je persoonskaart, de krachten van de maan mogen tot je komen....ook het geduld dat je hebt gehad en nog hebt om in je veiligheid te ervaren.

Geduld...dat kan je wel stellen en laat die krachten maar komen.Eén vraagje hoe kom je aan ; de maan op mijn PK?? Dat begrijp of liever gezegd zie ik niet

Gr Chris

Inga

Citaat van: marianne op december 02, 2011, 13:43:42 PM
Citaat van: Inga op december 02, 2011, 12:43:02 PM
Goedemiddag lady's .
Ik was er gisteren even niet want mijn hond moest geopereerd worden en dat nam mij geheel in beslag. :-*

Vandaag trok ik de volgende kaarten:

De Beer met de Hond (hoe is het mogelijk ;D) en de Doodskist.

Met mijn moederlijke bescherming ben ik bij mijn gisteren geopereerde hond.
Mijn aandacht en tijd gaat naar mijn trouwe huisvriend(in).
Ze moest deze ingreep wel ondergaan om daarna weer zonder pijn verder te kunnen leven.
:-*


hoe gaat het nu met je hond inga, ik hoop dat hij snel weer de kracht van de beer mag gaan gebruiken, en er een einde komt aan de zorgen.....

Het lijkt wel goed te gaan nu.
Alleen het is bijna onmogelijk om de medicijnen erin te krijgen.
Ik ben vanmorgen met haar terug geweest naar de dierenarts en toen heeft de assistente het met heeeel veel moeite voormekaar gekregen.
Ze heeft nu pijnstilling en nog voor een hele week antibiotica.

Carla

#619
@Inga
Hoe is die operatie verlopen, is alles goed gegaan?
Ik zie dat je daar al antwoord op hebt gegeven, sterkte!

@allemaal
Fijn dat jullie, net als wij, blij zijn met het forum  :)
Wij proberen een stabiele omgeving te bieden en spammers buiten de deur te houden, maar het forum zelf, dat valt of staat natuurlijk met de inbreng van jullie allemaal. Er is hier na (ik geloof alweer bijna 10 jaar) inmiddels een schat aan informatie te vinden. Voor mij is dat pure rijkdom, dank jullie wel  :-*

Het zal trouwens vaker gebeuren hoor, dat het forum bij onderhoud een aantal uren niet bereikbaar zal zijn. Wij vinden dat we het tijdens noodzakelijke updates beter op slot kunnen zetten dan dat er berichten verdwijnen. Als het even mogelijk is zal ik dat steeds van tevoren aankondigen in het algemene forum. En wanneer je die aankondiging hebt gemist en/of wanneer wij door bijv een hele urgente veiligheidsupdate niet meer in de gelegenheid waren het bijtijds aan te kondigen, dan gewoon na een tijdje nog eens kijken of het alweer open is. We zullen dit forum nooit zomaar geruisloos opdoeken! ;D

Liefs van Carla

dameblanche

hallo chris, ik nam eigenlijk aan bij een 3-kaart legging dat de 3e kaart op je persoonskaart ligt.
bij een 3-kaart legging neem je eerst je persoonskaart eruit, de eerste kaart geeft je situatie aan,de 2e kaart het verloop, en de derde kaart geeft weer extra info over jezelf.....

rianna

ik heb een vraagje
er word steeds gezegd die of die kaart ligt op de PK
haal je die er dan al bij voorbaat uit?
en is het dan altijd de 3 de kaart die op je PK komt te ligggen
en als je die er van te voren uit haal
dan kan ik toch nooit bv
huis DAME  boom trekken
want de  PK is er al uit
of zie ik het nu helemaal verkeerd
zou graag weten hoe het nu precies werkt
liefs Rianna

dameblanche

nee,voorals nog is het inga, wiens lieve schat onder het mes is moeten gaan, ik hoop niet dat het mij boven het hoofd zal hangen, mijn poes is ook ziekjes, er is bloed geprikt, vanavond zal de uitslag komen, hopelijk wordt dit weer met pillekes bestreden........................... :-\

dameblanche

Citaat van: rianna op december 02, 2011, 14:03:59 PM
ik heb een vraagje
er word steeds gezegd die of die kaart ligt op de PK
haal je die er dan al bij voorbaat uit?
en is het dan altijd de 3 de kaart die op je PK komt te ligggen
en als je die er van te voren uit haal
dan kan ik toch nooit bv
huis DAME  boom trekken
want de  PK is er al uit
of zie ik het nu helemaal verkeerd
zou graag weten hoe het nu precies werkt
liefs Rianna
goede vraag rianne, meestal wordt de persoonskaart eruit gehaald, daar wordt dan een legging opgelegd.
je kunt er ook voor kiezen om de dame als hulpkaart of werkkaart haar werking te laten doen.

de dame staat meestal voor veranderingen die plaats gaan vinden of die je dan wilt doorvoeren

Chris

Citaat van: marianne op december 02, 2011, 14:03:34 PM
hallo chris, ik nam eigenlijk aan bij een 3-kaart legging dat de 3e kaart op je persoonskaart ligt.
bij een 3-kaart legging neem je eerst je persoonskaart eruit, de eerste kaart geeft je situatie aan,de 2e kaart het verloop, en de derde kaart geeft weer extra info over jezelf.....

Hartelijk dank voor de uitleg,weer iets bijgeleerd ;)

Gr Chris

rianna

Citaat van: marianne op december 02, 2011, 14:08:19 PM
Citaat van: rianna op december 02, 2011, 14:03:59 PM
ik heb een vraagje
er word steeds gezegd die of die kaart ligt op de PK
haal je die er dan al bij voorbaat uit?
en is het dan altijd de 3 de kaart die op je PK komt te ligggen
en als je die er van te voren uit haal
dan kan ik toch nooit bv
huis DAME  boom trekken
want de  PK is er al uit
of zie ik het nu helemaal verkeerd
zou graag weten hoe het nu precies werkt
liefs Rianna
goede vraag rianne, meestal wordt de persoonskaart eruit gehaald, daar wordt dan een legging opgelegd.
je kunt er ook voor kiezen om de dame als hulpkaart of werkkaart haar werking te laten doen.

de dame staat meestal voor veranderingen die plaats gaan vinden of die je dan wilt doorvoeren

oh ok dus in feite doet de  Dame of heer  niet meer mee in je trekking
dus dan zou het bv worden
                 schip
boom huis   dame
moet even wennen aan deze  trekkingen 
dank je wel voor je antwoord
liefs Rianna

Inga

Citaat van: marianne op december 02, 2011, 14:05:49 PM
nee,voorals nog is het inga, wiens lieve schat onder het mes is moeten gaan, ik hoop niet dat het mij boven het hoofd zal hangen, mijn poes is ook ziekjes, er is bloed geprikt, vanavond zal de uitslag komen, hopelijk wordt dit weer met pillekes bestreden........................... :-\

Ik ga heel hard voor een positieve uitslag duimen! :-*
Het zijn toch altijd heel zielige toestanden als je huisdier geopereerd moet worden. :(

dameblanche

#627
dank je inga, idd je voelt dan zoooo met hen mee en zou wensen dat je de gehele pijn zou kunnen overnemen.... :-\

en aan rianne....alles went behalve een..... ;D

Inga

Heb je de uitslag al marianne? :-*

assie63

Citaat van: marianne op december 02, 2011, 08:48:22 AM
Citaat van: assie63 op december 01, 2011, 21:01:05 PM
ik trok vandaag

beer anker maan

mij emotioneel sterk voelen, stabieler
hier ook weer de maan op je pk, een spirituele kaart,
maar ook de angst en onzekerheden omtrent je houvast, je maakt je wat zorgen....
ja klopt hoor, heb wel wat zorgjes weg te werken, maar komt wel goed, Dank voor duiding, assie xx