Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: Inga op november 18, 2011, 14:17:55 PM
Mijn dagkaarten:

Het Hart met de Wolken en de Tuin.


je bent een gezelligheidsmens, houdt ook van harmonie in huis, harmonie om je heen, daar doe je alles voor, waarschijnlijk zelfs ietsie-pietsie te veel....daardoor kom je zelf wel eens in de problemen en heb je al gauw het gevoel op je tandvlees te lopen.... :-\

sweetmami

Citaat van: sweetmami op november 18, 2011, 13:34:59 PM
Citaat van: marianne op november 17, 2011, 14:50:16 PM
Citaat van: sweetmami op november 17, 2011, 13:37:20 PM
hai dames,

tijdens het schudden vlogen het hart en de ooievaar en het anker eruit.

mijn kaarten voor vandaag
de hond de muizen en de ruiker.
wederom het hart, dames wat is er vandaag toch met die hartemannen....
het hart en de ooievaar geeft aan dat je nogal eens variabel denkt over het liefdesleven....hoewel je voor zekerheid wil gaan van huis uit, fantaseer je ook wel eens over een one-night stand hihihihii
een vriendschap komt terug sweetmami......

hihihi :p dat kan wel kloppen...
ik ben benieuwd naar die vriendschap.........

vandaag trok ik
de brief de ring het huis

vandaag trok ik
de dame het boek de ruiker

Jane26

sweet, vandaag zullen er mooie dingen vanuit een vrouw bekend gaan worden.. of een einde van een time out met een vrouw (gezien marianne der uitleg???)


xxxxxxx

Jane26

Ik moest even een time out hebben van alles, maar voel me sinds vandaag een stuk beter, dus hier ook weer mijn kaartjes.

Kaarten:

Zon  kind op pk    Beer


dameblanche

aan sweetie, een vriendschap de terug komt, waarbij nog wat dingetjes uitgepraat moeten worden, het komt echter als ee ngeschenk voor je je had het niet verwacht namelijk.....
hier bij trek ik de kaart de gehangene,;
je laa het allemaal op je afkomen,
de gehangene is ee nsupervoorbeeld van loslaten, het is dan ook een houding die je mag aannemen waarbij je het hebt opgegeven, zonder er iets voor terug te krijgen....

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 19, 2011, 14:32:39 PM
Ik moest even een time out hebben van alles, maar voel me sinds vandaag een stuk beter, dus hier ook weer mijn kaartjes.

Kaarten:

Zon  kind op pk    Beer


ja jane ook aan je kaarten te zien hoor, je wilskracht om weer in je kracht te gaan staan, het kind op de pk duidt op een ontspannendere houding t.o. van jezelf.

richtingskaart de hogepriester;
geloven is niet weten
het is daarom dat je het geloof dan nodig hebt, in dit geval duidthet erop dat je je hecht aan het spirituele, daar vindt je op dit moment je kracht en houvast...

sweetmami

Citaat van: marianne op november 19, 2011, 16:43:05 PM
aan sweetie, een vriendschap de terug komt, waarbij nog wat dingetjes uitgepraat moeten worden, het komt echter als ee ngeschenk voor je je had het niet verwacht namelijk.....
hier bij trek ik de kaart de gehangene,;
je laa het allemaal op je afkomen,
de gehangene is ee nsupervoorbeeld van loslaten, het is dan ook een houding die je mag aannemen waarbij je het hebt opgegeven, zonder er iets voor terug te krijgen....

Wauw Mar, Je slaat de spijker weer es op zn kop!!! En ja zo ervaar en voel ik het echt  :D

dameblanche

#532
vandaag een goed begin van de dag; de magier.....doelbewust handelen, vorm gaan geven aan.....de voor me gelegen attributen hanteren gaan t.w. de staaf, het zwaard, de beker en de pentakel...de energie, de wijsheid, de materie, en het gevoel...

oeps verkeerde topic.......
de heer.......welke info geeft me de heer vandaag...mijn mannetje staan hierin......

Jane26

Citaat van: marianne op november 20, 2011, 11:08:02 AM
vandaag ee ngoed begin van de dag; de magier.....doelbewust handelen, vorm gaan geven aan.....de voor me gelegen attributen hanteren gaan t.w. de staaf, het zwaard, de beker en de pentakel...de energie, de wijsheid, de materie, en het gevoel...




Nice!!



Mijn kaarten:


de heer     vogels op de PK     anker



wederom grappig, trok vorige week ook de heer en het anker op diezelfde posities.

Dikke kus van deze vrolijke (want heb eindelijk weer is 9 uur geslapen) krullebol.

dameblanche

veranderingen die je hebt aangebracht jane, door communicatie heb je wel weer het ee nen ander kunnen toevoegen aan je houvast...je staat weer iets vaster in de schoenen, moet ook wel lieverd, het wordt winter.....en koude voeten is geen pretje...fijne zondag.... :-*

Jane26

Citaat van: marianne op november 20, 2011, 12:04:02 PM
veranderingen die je hebt aangebracht jane, door communicatie heb je wel weer het ee nen ander kunnen toevoegen aan je houvast...je staat weer iets vaster in de schoenen, moet ook wel lieverd, het wordt winter.....en koude voeten is geen pretje...fijne zondag.... :-*


Jij ook lieverd!! :-* :-* :-*

sweetmami

goeiemiddag deze luie zondag  ;)

de sleutel de sterren de heer

dameblanche

door een verandering injezelf, anders tegen iets aan kunnende kijken, kun je met succes oplossingen doorvoeren sweetmami,
richtingskaart de pent. 4
succes in een project, het gaat hier over dat je werkt aan jezelf, je belangrijkste chacra,s goed weet af te stellen..... vooral het aarden, je hart-chacra openstellen en vooral je kruin-chacra....

kristina1975

Hip hip hip hipppppp hoeraaaaaaa er is een jarig hoera hoera ..gefeliciteerddddddddd  :-* :-* :-*

Inga