Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Carla

@Zonnetje, ik ben blij met je interpretatie Marga. Het bevestigt eigenlijk ook wel mijn eigen interpretatie van vannacht  :)

@Believe, je kunt hier alles lezen over de PK, het is heel simpel bij Mlle Lenormand hoor.

Liefs,
Carla

dameblanche

het mystieke kaartspel van madame de lenormand is idd heel erg mooi, maar op het gewone kaartspel staan kleine aanwijzingen in de vorm van kleine gedichtjes en ik mis de medaillions in het mystieke kaartspel....
jammer want deze geven ook weer een extra aanwijzing....
het boek vraag en antwoord van de lenormand en  het boek kaartleggen met lenormand van erna droesbeke zijn eveneens leerzame boeken........ ;)

sweetmami

oehhh meiden ik loop paginas achter!!!

ik heb net ff in mn kaartjes gezeten.
Voor mezelf legde ik;

de ruiter, de wolken en de vogels........... ::)

kristina1975

Mijn eerste kaart De Brief

Ik vraag om meer uitleg over het bericht, liefde of zaken wat
En ik trek weer eens

de slang
Krijg ik een bericht van mijn spirituele begeleid(st)er....
Mijn transformatie
Of een valse bericht ...

Als derde kaart trek ik de Ster :)

Ik ben benieuwd ...nu lekker slapen, xxx

Jane26

Citaat van: sweetmami op oktober 26, 2011, 21:51:27 PM
oehhh meiden ik loop paginas achter!!!

ik heb net ff in mn kaartjes gezeten.
Voor mezelf legde ik;

de ruiter, de wolken en de vogels........... ::)

Ha lieffies, weer onwijs last van mn keel.. Ben op werk en kan niet slapen. Ook de verwarming doet het niet!!! Neeeee.....!!!!!

Jou kaartjes: door rotgedachten weer even uit je balans gehaald worden. Onthou dat het gedachten zijn, op lucht gebasseerd, achter de wolken schijnt de zon, probeer hem maar te zien.

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 27, 2011, 00:36:51 AM
Mijn eerste kaart De Brief

Ik vraag om meer uitleg over het bericht, liefde of zaken wat
En ik trek weer eens

de slang
Krijg ik een bericht van mijn spirituele begeleid(st)er....
Mijn transformatie
Of een valse bericht ...

Als derde kaart trek ik de Ster :)

Ik ben benieuwd ...nu lekker slapen, xxx

Briefñ slang, ster: ik denk dat jij inderdaad mag uitkijken naar spirituele signalen..

kristina1975

Slaap kindjes slaap :) ik ben ook even wakker....

Negatieve gedachten zelfs negatieve woorden die wij gebruiken beïnvloeden ons leven zo veel meer dan wij denken   :(

Laat los Sweetmami en richt je je op positieve en mooie :) Haha ik probeer al een tijdje minder of geen negatieve woorden te gebruiken echter mijn gedachten ... sinds een paar dagen ben ik bewust dat ik ook negatieve gedachten naar de werkelijkheid haal .... dus voortaan geen onzekerheden die in het negatieve resulteren. Oefening baart kunst :)

Jane...ben benieuwd ....voorbeelden  :-[


Inga

Citaat van: Jane26 op oktober 27, 2011, 03:16:31 AM
Citaat van: Believe75 op oktober 27, 2011, 00:36:51 AM
Mijn eerste kaart De Brief

de slang
Krijg ik een bericht van mijn spirituele begeleid(st)er....
Mijn transformatie
Of een valse bericht ...

Als derde kaart trek ik de Ster :)



Briefñ slang, ster: ik denk dat jij inderdaad mag uitkijken naar spirituele signalen..

Spirituele signalen klinkt zo mooi maar hoe interpreteer de Slang hierbij dan?

Inga

Ik trok vanmorgen:

De hond, de ooievaar ( daar is ie weer...) en de toren.

Ik krijg goed nieuws over veranderingen, dat geeft mij ambities om verder te gaan.

Jane26

Hi Inga, de slang kan staan voor droomwereld, fantasie, visioenen en dus ook dromen. Slang is niet per definitie slecht.
De slang staat ook voor situaties verkeerd inschatten, dagdromen, anders voordoen etc.

Citaat van: Inga op oktober 27, 2011, 09:05:57 AM
Citaat van: Jane26 op oktober 27, 2011, 03:16:31 AM
Citaat van: Believe75 op oktober 27, 2011, 00:36:51 AM
Mijn eerste kaart De Brief

de slang
Krijg ik een bericht van mijn spirituele begeleid(st)er....
Mijn transformatie
Of een valse bericht ...

Als derde kaart trek ik de Ster :)



Briefñ slang, ster: ik denk dat jij inderdaad mag uitkijken naar spirituele signalen..

Spirituele signalen klinkt zo mooi maar hoe interpreteer de Slang hierbij dan?

dameblanche

Citaat van: sweetmami op oktober 26, 2011, 21:51:27 PM
oehhh meiden ik loop paginas achter!!!

ik heb net ff in mn kaartjes gezeten.
Voor mezelf legde ik;

de ruiter, de wolken en de vogels........... ::)
ja meid heel wat inhaal werk voor je.......
je energie wordt [nog] steeds geblokkeerd, het advies luidt....communiceren over wat wil JIJ nu eigenlijk....want dat is bovenal belangrijk....
richtingskaart voor jou de dwaas op de kop...en dat betekend dat je vooral je eigenwaarden moet nastreven, je eigen vrijheid bpepalen, niet leven naar andermands wensen......

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 27, 2011, 00:36:51 AM
Mijn eerste kaart De Brief

Ik vraag om meer uitleg over het bericht, liefde of zaken wat
En ik trek weer eens

de slang
Krijg ik een bericht van mijn spirituele begeleid(st)er....
Mijn transformatie
Of een valse bericht ...

Als derde kaart trek ik de Ster :)

Ik ben benieuwd ...nu lekker slapen, xxx
de brief kan staan voor berichten maar ookgedachten...in combinatie met de slang betekent dit dat je je ergens verraden voelt, je probeert er met man en macht boven te staan....
richtingskaart de keizerin, probeer eens te gaan mediteren, ja ja makkelijk gezegd, maar probeer het eens een keer, al is het maar voor 2 minuten, ga zitten voor een grote spiegel en probeer elke binenkomende gedachten weg te blazen.......

dameblanche

#297
Citaat van: Inga op oktober 27, 2011, 09:08:54 AM
Ik trok vanmorgen:

De hond, de ooievaar ( daar is ie weer...) en de toren.

Ik krijg goed nieuws over veranderingen, dat geeft mij ambities om verder te gaan.
de toren op je pk betekend dat je inzichten bent aan het verkrijgen, ligt er een vriendschap waarbij je niet weet wat je er aan hebt....
as van staven als richtingskaart geeft aan dat het vanaf het begin als alle kanten uitging.......

Inga

@ Jane26, is de Vos wel per definitie slecht?

Inga

Citaat van: marianne op oktober 27, 2011, 10:28:23 AM
Citaat van: Inga op oktober 27, 2011, 09:08:54 AM
Ik trok vanmorgen:

De hond, de ooievaar ( daar is ie weer...) en de toren.

Ik krijg goed nieuws over veranderingen, dat geeft mij ambities om verder te gaan.
de toren op je pk beteknd dat je inzichten bent aan het verkrijgen, ligt er een vriendschap waarbij je niet weet wat je er aan hebt....
as van staven als richtingskaart geeft aan dat het vanaf het begin als alle kanten uitging.......

Een vriendschap waarvan ik niet weet wat ik eraan heb....ja zeker! Ik heb zo'n " vriendin"  ik weet idd niet wat ik aan haar heb.
Zo loopt ze de deur plat en zo zie ik haar een paar weken niet en moet het contact wat gehouden wordt, echt van mijn kant komen.