Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

Believe, wil je voor mij leggen?

Ik vertrouw je.

zonnetje

Er staan meer sterke veranderingen te komen.. blijf je flexibel opstellen en wees er niet bang voor. M.a.w. er wordt geadviseerd je flexibel op te stellen, ook emotioneel gezien.


dank je Jane  :D
Klopt wat je zegt,ik herken er heel veel in. :)

Jane26


sweetmami

whoeheohoeheoheoe

ik hoefde van mezelf maar 1 kaart vandaag en ik had de ooievaar  ;D


kristina1975

oooooo de slang  de maan en de ruiker

ondanks de wantrouwen, afgunst en of jaloezie komen mijn dromen uit zegt de ruiker  ???

xxx

dameblanche

#215
Citaat van: Believe75 op oktober 21, 2011, 10:12:12 AM
hallo allemaal,
ik heb net de Vos getrokken.....hmmm ik zie al Marianne voor me
Believeeee trek meer kaarten...ok ik zal online nog 2 trekken...
hmmm ik word niet blijer van

de brief via dezelfde site en en een beer via de andere site

ik moet uitkijken voor afgunst???

van de ene kant ben je vaak [te] goed van vertrowen en aan de andere kant wantrouw je ook vlug, dit werkt dan tegen je......
de beer geeft een negatieve houding hierin aan, die moet je gaan loslaten, waarom zou je in hemelsnaam denken dat j niet goed [genoeg] bent?????? :o
geef mijn nu eens een reden?????

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 21, 2011, 10:54:11 AM
Mijn dagkaarten:


Maantje               Brief op pk              vogels


Communiceren over mijn werk, of door een bericht vanuit werk kort leed ervaren (dit laatste lijkt me stug, denk het eerste, dat speelt nu inderdaad enorm, maar we zullen zien)

Blijf me verbazen hoe accuraat de kaarten me 9 van de 10 keer zo enorm spiegelen. Gewoon eng.  ???


Believe, heb jij zelf een pakketje lenormandkaarten in huis?
je bent ook veel met je werk bezig, je gedachten zijn ook veel bij je werk, er is angst en onzekerheid hierbij,
de vogels duiden op tijdelijke miscommunicatie, je denkt dat je ziekzijn je contract zal gaan beinvloeden, maar dat is niet het geval, het contact staat op geheel andere voeten.....
hier zal flexiibiliteit meer in het vaandel blijven staan..... :-*

dameblanche

Citaat van: zonnetje op oktober 21, 2011, 14:02:44 PM
hallo allemaal.

Na heel veel gelezen en nagedacht te hebben, besloten ook mijn kaarten maar eens bloot te geven.
1e ooievaar
2e heer
3e vissen.

de conclusie die ik trek een nieuw begin, maar ik moet me niet laten afleiden (door wie, ben vandaag de hele dag heerlijk alleen ;D, ik heb wel een katertje van een paar maanden, die me de hele dag lastig valt? >:(), en vissen verruim je blik ???. Dit kan ik niet goed plaatsen.

Inga de toren. Ik heb er ook heel vaak ruzie mee. Maar zoals ik in de tarotkaarten beschrijving van Ricca heb gelezen,moet dit toch een prachtige kaart zijn.

groet

Marga
ja marga, waarom heb je zo lang getwijfelt om je kaartjes te leggen hier???
dat heeft zeer zeker met de ooievaar en de heer te maken er staan grote veranderingen voor de deur, van de ene kant bent je er bang voor, het breekt je emotioneel op en van de andere kant maakt het je ook nieuwsgieriig....tellen we de zaak op dan komen we aan 16 uit de sterren, je gaat alleszins wel een sprong voorwaarts maken...

dameblanche

Citaat van: sweetmami op oktober 21, 2011, 16:10:46 PM
whoeheohoeheoheoe

ik hoefde van mezelf maar 1 kaart vandaag en ik had de ooievaar  ;D


de ooievaar, toch niet op je dak he sweetmami, we gaan toch geen gezinsuitbreiding krijgen......nee hoor stel je vandaag maar eens flexibel op, wacht nog even met een beslissing nemen, er is verandering voor nodig..... :-*

dameblanche

#219
Citaat van: Inga op oktober 21, 2011, 11:47:54 AM
Goedemorgen,

Ik ben iedere dag weer blij alle feeback van jullie te lezen! :-* :-*

Vandaag trok ik: het Boek met de Toren.

Ik krijg iets te horen wat tot nu toe geheim is gebleven voor mij?

De Toren staat ook voor migraine, laat ik nu opstaan vanmorgen met migraine....
Ik heb de eerste Immigran al moeten slikken anders ben ik straks aan het overgeven van de hoofdpijn.
De Ruiter zegt mij dat ik een positieve instelling moet hebben en moet praten, teugels in handen moet nemen.
Energie opnemen in algemene zin.
Erg toepasselijk vandaag....

je denkt ook te veel inga, je piekert veel en blijft er van in hangen, je draait 24 uursdiensten in je hoofd....

Jane26

Lieffies!


Vandaag wederom werkkaarten hoor..

Boek      vissen op pk     anker



Ik moet meer vertrouwen hebben.

Feedback uiteraaaaard welkom!

Wens jullie allen een mooie dag!!

dameblanche

boek wijst hier op cursussen die je volgde jane, werkgericht natuurlijk, maar ook je leidinggevende kapaciteiten worden hier aangeduidt, t.w. kennisoverdracht, dat doe je met gevoel en geeft je collega,s een houvast.....

Inga

Goedenavond,

Ik trok vandaag het Kind met de Ruiter.

Ik ben onderweg vanaf een situatie waar ik niet tevreden over ben naar een nieuwe situatie.
Het Kind zegt dat ik een nieuwe richting wil inslaan en dat de kans groot is dat ik zal slagen.

kristina1975

sorryyyy ik word echt niet zo vrolijk van deze kaarten steeds...de sites gewoon via google gevonden........er is iets gaande..

De Slang via lenormandkaarten.nl
De Vos via gerardlenting.nl
De Muis via onzegidsen.com

ik ben aan het piekeren.....wantrouwen.....om mijn afspraak morgen... ik spreek met een vriend af terwijl de vriendin het niet weet....ik ben hierom aan het piekeren... ik wil niet vertrouwen verliezen omdat ik voor hun beiden wil zijn....

of misschien toch mijn harteman....hoewel nee...
slaap lekker, xxx



dameblanche

het zijn idd geen al te prettige kaarten......
de muizen op heteinde van en legging duiden aan dat iets terug komt....is er een rivale in het spel believe???/