Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

sweetmami

Lieve allemaal, hier ben ik nog even in de late uurtjes om jullie een fijne kerst toe te wensen! Geniet lekker van elkaar en al t lekkers. ;D

Mijn boodschap voor vandaag;

De slang, de vos op pk, de klaveren.

Ben benieuwd! Xx

mlw

IEDEREEN,

een mooie kerst en een goed uiteinde gewenst van mij en de kinderen.

ik heb vandaag kind - schip op pk- klaveren

ik denk dat de kaartjes zeggen dat ik echt ff rust nodig ben van de kinderen om even bij te kunnen tanken.

dameblanche

ja assie, die heb ik maar weggehaald ;)
we zullen maar in de kerstsfeer blijven.....
maar idd...de lelie staat ook voor sexleven, en daar hoeft ook niet altijd omheen gedraait te worden...
boom-lelie.....kist-lelie....
maar oke je hebt je daar in ook neergelegd, vandaar het mannetje..... :-*

rianna

Zalig Kerstfeest allemaal!!!:)

vandaag trok ik  34 = de vissen 11 = de roede 15 = de beer samen 24 het hart
ik krijg de kracht om de tweestrijd te lijf te gaan zodat ik weer mee kan in de stroom  ik bedek het met de mantel der liefde

leifs Rianna

dameblanche

Citaat van: sweetmami op december 24, 2011, 23:56:31 PM
Lieve allemaal, hier ben ik nog even in de late uurtjes om jullie een fijne kerst toe te wensen! Geniet lekker van elkaar en al t lekkers. ;D

Mijn boodschap voor vandaag;

De slang, de vos op pk, de klaveren.

Ben benieuwd! Xx

VOOR IEDEREEN EEN FIJNE KERST.....
marijke, het is nog te vroeg voor een prettig uiteinde....teminste wij hopen dat je ons niet gaat verlaten??!!! ;)

slang-vos-klaveren

2012 we denken allemaal wat zou dat jaar ons gaan brengen, komt de verlossing, vergaat de wereld, komen eindelijk onze wensen allemaal ineens uit????

je bent daar ook mee bezig sweety, maar je denkt dat zal dan wel voor anderen gelden, maar voor mij niet?? :-[ :-\
jawel toch wel, je bent behoorlijk aanjezelf aan het werken, je blijft pogingen dan ook doen, de ene dat ga je 2 stapjes vooruit, de andere dag weer 1 stapje achteruit, dan weer een half achteruit omdan weer voorwaarst te gaan...
kortom je hebt het idee weinig van de plaats te komen, maar toch is het er.....
afrekenen met illussies.....

dameblanche

Citaat van: rianna op december 25, 2011, 08:51:43 AM
Zalig Kerstfeest allemaal!!!:)

vandaag trok ik  34 = de vissen 11 = de roede 15 = de beer samen 24 het hart
ik krijg de kracht om de tweestrijd te lijf te gaan zodat ik weer mee kan in de stroom  ik bedek het met de mantel der liefde

leifs Rianna

je vertelde me gistere dat je last hebt van je darmen rianne....
een diep gewordtelde angst,
angstvallig hou je zoveel vast, je zou het allemaal wel willen omvatten, optillen of oplossen ook je verantwoordelijksbesef, ook je zorg voor anderen..het is allemaal te zwaar...
bezittingen, je gezin, oud verdriet, opgeslagen gedachten, emoties, je bent bang het los te laten....

hier ligt het dan in de legging...vissen-roede-beer....opgetelt het hart....acceptatie....inzien, met liefde los te gaan laten...

rianna

Citaat van: marianne op december 25, 2011, 08:58:09 AM
Citaat van: rianna op december 25, 2011, 08:51:43 AM
Zalig Kerstfeest allemaal!!!:)

vandaag trok ik  34 = de vissen 11 = de roede 15 = de beer samen 24 het hart
ik krijg de kracht om de tweestrijd te lijf te gaan zodat ik weer mee kan in de stroom  ik bedek het met de mantel der liefde

leifs Rianna

je vertelde me gistere dat je last hebt van je darmen rianne....
een diep gewordtelde angst,
angstvallig hou je zoveel vast, je zou het allemaal wel willen omvatten, optillen of oplossen ook je verantwoordelijksbesef, ook je zorg voor anderen..het is allemaal te zwaar...
bezittingen, je gezin, oud verdriet, opgeslagen gedachten, emoties, je bent bang het los te laten....

hier ligt het dan in de legging...vissen-roede-beer....opgetelt het hart....acceptatie....inzien, met liefde los te gaan laten...

hoi Marianna
ja ik ehb al heel wat jaren echt  last van mijn darmen ook al voor in het ziekenhuis gelegen
heb het eignelijk nooit door gehad dat het daar mee te maken  zou kunnen hebben
het zou heerlijk zijn als ik dat los kon laten  ik hoop dat daar dan ook een lichtpuntje in kom  het kan best dat het angst is hoor dat komt mij niet vreemd over tenminste 
ik heb ook te veel op mijn schouders genomen altijd  juist nu ik wat ouder word schijnt het  minder moeilijk geweest te zijn  maar wat vast zit komt niet zo makkelijk los 
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

buikgevoel...het grote gevoelscentrum...en daar houd je alle emoties, etc vast...daar moet dan ook het loslaten gaan plaatsvinden, anders worden er blokkades gevormt....

dameblanche

Citaat van: mlw op december 25, 2011, 08:43:33 AM
IEDEREEN,

een mooie kerst en een goed uiteinde gewenst van mij en de kinderen.

ik heb vandaag kind - schip op pk- klaveren

ik denk dat de kaartjes zeggen dat ik echt ff rust nodig ben van de kinderen om even bij te kunnen tanken.

ja vooral ook de kinderen, het is een open verbinding met je kinderen, de kinderen voelen je meer aan dan je denkt.....geniet nu maar...opgetelt de ruiker......

rianna

Citaat van: marianne op december 25, 2011, 09:13:45 AM
buikgevoel...het grote gevoelscentrum...en daar houd je alle emoties, etc vast...daar moet dan ook het loslaten gaan plaatsvinden, anders worden er blokkades gevormt....
Hoi Marianne
denk jij dat de kaartjes nu vertellen dat dat zich op ga lossen zo zachtjes aan??
liefs Rianna

assie63

goedemorgen, voor iedereen een liefdevolle kerst

mijn kaartjes

24 hart 30 lelie 27 brief= ruiker

mijn hart volgen door steun van boven lijkt wel een soort boodschap van boven

klaproos1945

eerst kerst  :)

de brief & de vissen & de weg

het gaat er niet altijd om of we gelijk hebben
we zijn gewent aan alle oude tradities door te zetten
in de oude vorm word het langzaam tijd deze eens

te bekijken om dan de oude angsten die zijn ontstaan
voor eens en altijd los te laten zo dat er ruimte komt
voor het nieuwe avontuur we gaan naar 2012 lieve

mensen geniet van de kerstdag en maak je klaar voor het nieuwe jaar

klaproosje :)

sweetmami

Hoi mar, jazeker ben ik bezig met wat 2012 de mensheid gaat brengen. Ik denk daar wel over.

En klaproosje, mijn complimenten hoe jij de zaken beschrijft in deze topic, heel mooi.

Mijn kaartjes voor vandaag;

De heer, de weg op pk, het schip.


Xx

Jane26

Iedereen fijne dagen.. Ik moet helaas werken..

Mijn kaartjes

Hond vloog eruit



Klaverbladen, boek op mijn pk, schip



Xxx

klaproos1945

de tweede kerst  8)

het hart en de zeis & de brief

er zijn nog 5 dagen te gaan dan is het 2012  ???