dagkaartjes kreeft

Gestart door kreeft, januari 01, 2014, 09:07:16 AM

Sas-8314

goede morgen lief kreeftje :)

hart, heer, huis = tuin ,
    ster, maan, hart,
        vogels, tuin,
               maan
mc/maan

werken, dromen, verlangen, overgave
heb je eigenlijk wel tijd voor een romance komt er bij me op ???
of wat ontbreekt er ??
blind komt er bij me op ..
binnen-buiten-binnen-buiten

wat ben je aan het doen met je hartje Kreeftje ??
ik zie genoeg gevoelens, uit ze eens wat meer ..
ik zie geen berg, geen weg, geen ontwikkeling, geen wolk ..
maar wel iets dat aan komt vliegen, er eigenlijk al is ..

richt je eens op dat wat er is,
dan kan dat wat komen gaat ook komen ..
teveel bomen, dan wordt het tijd voor een tuinman,
maar als de tuinman geen tijd heeft, dan moet je de 'wildgroei' zelf gaan kappen ;)
morgen maar een zeisje nemen dan ...
of misschien vind je er vandaag al wat tijd voor om er mee te beginnen ...

laat de regen alle onzin maar wegspoelen
dansen in de regen kan ook fijn zijn ..
zeker als je zo nat wordt dat het niet meer valt te ontkennen en je je wel moet overgeven er aan  :-*

dikke knuf en laat je innerlijke zonnetje maar schijnen,
weet niet waar je die momenteel verstopt hebt ..
begraven komt er bij me op,
misschien nu toch maar weer opgraven dan ..

:-*

what defines us is how well we rise after falling

kreeft

goeiemorgen,

weg, toren, boom = zeis, mc/tuin,
boom, hart, beer
dame, schip,
maan,

lijkt wel op een ziekenhuis? iemand uit de omgeving wordt weggemaaid? een dame? moederfiguur?

afwachten,

@sas, ja dromen en verlangen,  :) , je geraakt gefrustreerd omdat er niks komt  :-\
ik ga overal heen, heb alleen vluchtige contacten, snap het nie zo goed  :-\
gevoelens uitten, ja maar aan wie?
je uitleg is wel heel mooi, ik kan er wat mee  :)
mss komt er wel iemand aanvliegen  :D
zal nog eens een bestelling plaatsen hierboven   ;)

dank sas, fijne zondag  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de sleutel,
De Sleutel geeft de mogelijkheid aan dat men de kracht heeft om in moeilijke situaties de oplossing te geven. Ruitenacht (recht): men is een mens met verdraagzaamheid en een wijs inzicht.

Ook zakelijk is men zeer goed en kan men vele aanbiedingen op de juiste waarde inschatten. Dit geldt zowel voor een man als voor een vrouw. Met de sleutel in de hand heeft men vele mogelijkheden die talenten te animeren en op de juiste wijze in te passen, zodat het leven met deze mogelijkheden en een weloverwogen oordeel een goed en zeker bestaan kan verschaffen.

kaartjes voor vandaag,

heer, zeis, boek = heer , mc/kist
klaver, kruis, hond
klaver, hond,
tuin,

hmm, hij ligt op kop nu, of in de kist  ;D of in de tuin van Eden  :)

geluk met een heer, er komt iets uit, een geheim  ??? er komt een einde aan iets, het is iets dat zo moet zijn (kruis), ik moet er vertrouwen in hebben, er komt een einde maar ook een nieuw begin

de sleutel zal het mss aangeven  :)

grtj

kreeft

goeiemorgen,

zeis, roede, berg = wolken, mc/heer
berg, maan, brief
ooievaar, muizen,
huis

ziet er naar uit de er problemen op het werk zijn en daar bericht van krijgen, heeft te maken met een heer er zijn onduidelijkhden,
verandering van werkplek? zet aan tot gepieker

grt

kreeft

goeiemorgen,

sleutel, anker, tuin = ster, mc/slang,
maan, toren, kruis,
beer, toren,
vissen,

er komt een oplossing ivm werk , in de omgeving komt er een einde aan iets waardoor er geluk ontstaat? iets dat aansleepte?
er komt vermeerdering vanuit een toren?

grtj :)

kreeft

goeiemorgen,

brief, zeis, roede = vogels, mc/berg
ruiter, berg, muizen
weg, kist,
lelie

is precies of er iemand wordt weggemaaid? een probleem en strijd en gepieker

grtj

heleen

misschien maak je de berg iets te hoog Kreeft, waardoor je in strijd komt met jezelf. Loslaten door praten, zingen of fluiten (vogels). Het lijkt wel of je te vast zit (kist) ontspannen (lelie) en misschien af en toe een traantje laten als de roede je pijn heeft gedaan (je bent tenslotte een waterteken, en die moeten hun tranen af en toe de vrije loop laten gaan, anders ontstaan er bergen)

liefs
Heleen.

kreeft

goeiemorgen,

ster, muizen, ruiter = huis, mc/kist
schip, hart, boom
brief, dame,
tuin,

koers veranderen zodat er geluk in het hart kan komen, iets dat onderweg is, een einde van iets waar een nieuw begin kan zijn,
een bericht van een dame uit de omgeving,

@Heleen, ja, ik zit soms vast, ik ben voortdurend op zoek naar de sleutel om mezelf van dingen te bevrijden,  of om zaken een andere wending te geven, maar voorlopig zie ik de sleutel niet, maar het zoeken is dikwijls sterker dan mezelf,  :-[ denk dat ik dat moet loslaten   :-\ , tranen laat ik dikwijls de vrije loop hoor,  ;)
dank Heleen voor je bezoek  :-*

grtj en fijn weekend  :)

Lief

Mogguh Kreeftje,

Een vernieuwende koers. Het doet je anders denken. Een bezoekje van iemand? Het geeft je een goed gevoel.
Een bericht voor jou van iemand uit de vriendenkring.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Goedemorgen Kreeft.

Lekker (uit)geslapen.  ;D ;D ;D

Citaat van: kreeft op juli 12, 2014, 07:18:14 AM
@Heleen, ja, ik zit soms vast, ik ben voortdurend op zoek naar de sleutel om mezelf van dingen te bevrijden,  of om zaken een andere wending te geven, maar voorlopig zie ik de sleutel niet, maar het zoeken is dikwijls sterker dan mezelf,

http://www.dharmahuis.nl/teksten/2010week2.html


Ze zoeken buiten zichzelf naar een beetje plezier of bevrediging, naar bevestiging, veiligheid of liefde, terwijl ze in zichzelf een schat meedragen die niet alleen al deze dingen omvat maar ook oneindig veel groter is dan alles wat de wereld te bieden heeft.

Ik ben ook vaak op zoek hoor kreeft, zie ik mijn schatkist helemaal over het hoofd. We denken toch dat er ergens onder de regenboog een schatkist is begraven, en mijn Ego heeft een hele grote schep.

Heleen. :-*

kreeft

@lief, geen bezoek, wel bericht, is van de dochter die net terug is van een weekje weg  :)
behalve een korte fiets tocht,
verder beetje rustdag van gemaakt,  :)
is hier al een paar dagen slecht weer wat niet echt gezellig is om buiten te gaan,
dank lief  :-*
@Heleen, ik zie de schatkist in mezelf niet over het hoofd hoor, mijn creativiteit tiert welig de laatste tijd,  :D terwijl het jaren heeft stilgelegen, dus dat zit goed, ik ga ook geregeld op (uit)stap, er zijn ook een paar nieuwe mensen waar ik het heel goed kan mee vinden, maar hetgeen ik in me heb zou ik graag met iemand delen, een zielemaatje, snap je, dat ontbreekt me, de menselijke warmte  :) , diep van binnen blijf ik eenzaam  :-\
dank voor je bezoekje, mooie tekst, heb de site opgeslaan  ;)
grtj

kreeft

goeiemorgen,

kind, vissen, ruiker = tuin mc/beer
roede, slang, dame
hond, kruis,
hond

iets nieuws aangeboden krijgen, uitnodiging van een krachtig persoon, een moederfiguur
strijd en jaloezie van een dame?

snap er niks van  :-\ , zal wel zien,

grtj

Lief

Mogguh Kreeftje,

Je emotioneel voelen door een leuk bericht of geschenk wat je krijgt van iemand uit je vriendenkring.
Een dames zaait tweedracht door valse praatjes. Het zet een kruis over je vertrouwen.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

heej Kreeftje :)
hoe gaat ie met je ??

kind, vissen, ruiker = tuin
    roede, slang, dame
           hond, kruis,
                 hond
mc/beer

  slang in het midden
duurt het je te lang ?
kindjes moeten eerst groeien voordat je ze onbezorgd in de tuin kunt laten spelen ..

:-*

what defines us is how well we rise after falling

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,
de roede, strijd of energie, Noodzaak tot alertheid, initiatiefname, strijdvaardigheid, ruzie, conflict

kaartjes voor vandaag,

tuin, vogels, slang = schip , mc/roede
maan, toren, zeis
beer, dame
kist

gesprekken op het werk om iets dat aansleept uit de weg te ruimen, zo komt er vooruitgang, het geeft wat strijd
een einde aan iets voor een dame

@lief, ja ik kreeg een leuk berichtje en geschenkje van iemand uit de omgeving  :D
de listige dame zal met het werk te maken hebben
@sas, sommige dingen slepen aan, klopt,  ;)

grtj