Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna


oh jee dat wist ik niet  zal er eens op letten 
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

laat het ook met een gerust hart aan hen over....
het is jouw broer, en nu kom je ook aan rouwverwerking toe!

dameblanche

onder andere hè hilke.....
kijk altijd naar de omliggende kaarten...
zwaarden 9 is ook een zeer zware kaart, zwaarder dan de zwaarden 10...daar is nog licht aan de horizon te zien...de zwaarden 9 geven dreigend onheil aan...waar je zelf schrik voor hebt...

rianna


het is Kees zijn broer mijn zwager
en ja ik laat het over aan hun
liefs Rianna

rianna


zwaarden 9 is ook een zeer zware kaart, zwaarder dan de zwaarden 10...daar is nog licht aan de horizon te zien...de zwaarden 9 geven dreigend onheil aan...waar je zelf schrik voor hebt...


ja ik snap het  die kaarten
dank je voor je toelichting
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: marianne op juni 24, 2012, 09:43:36 AM
laat het ook met een gerust hart aan hen over....
het is jouw broer, en nu kom je ook aan rouwverwerking toe!

dan is het schoon-broer :-[

rianna

dan is het schoon-broer :-[

oh ok ja dat is belgisch  hier zeg je zwager

kristina1975

hi Rianna, gecondoleerd met je zwager. Sterkte en liefs

rianna


heleen

gecondoleerd met je zwager. kelken kaartjes op de kop. Moeilijk om met je emoties om te gaan, vooral na zo'n nieuws. Geen wonder dat je de duivel trekt. Het is altijd schrikken, ook al weet je dat dit kan gebeuren. Doe de komende dagen rustig aan, ook om het rouwproces op gang te kunnen brengen.
Heel veel liefs en sterkte
Heleen.

rianna

dank je wel Heleen
ja ik heb wel een drukke week  maar tussen door ga ik zeker relaxen om niet door te draaien
alles komt ook tegelijk   
dank je wel voor je duiding
leifs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Aas van zwaarden  De Magier en de Dwaas
het verband zoeken tussen hemel en aarde ik ga onbedwongen mijn nieuwe reis tegemoet

MIJN WEEK KAART
De Ridder van Pentakels
langzaam aan mijn weg vervolgen

liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna

Verandering van denken waar u vertrouwen in hebt , er worden zaken afgesloten en begint opnieuw

Suzy

De WEEKKAART

De kunst van het geduld en disipline in voeren

Suzy

dameblanche

rustig aan zegt de ridder van pentakels, je zit stevig in het zadel, maar kijkt wel over je pentakel heen..
richt je op je aandienende opgeves, en trek er de nodige lering uit...
aas van zwaarden....inzichten en begrip komen vaak voort uit pijnlijke lessen...
als geen ander weet je dat hil...je hebt het ondervonden...je bent ondertussen wijs en grijs...
in ieder gaval minder onbevangen als voorheen, en dat wordt ook steeds minder naarmate je je eigen meester kunt maken, neemt onbevangenheid af...

heleen

Hoi Rianna.

Ik vind de zwaarden aas zo haaks staan op de 2 andere kaarten. In mijn ogen heb je de 1e kaart harder nodig dan de 2 andere. Zwaarden aas, de inzichten die je nodig hebt worden door de 2 andere kaarten bijna teniet gedaan. Het zijn wel 2 kaarten uit de grote Arcana, maar ze staan in het begin. De dwaas die net onderweg is gegaan met zijn kleine hondje, en niet weet welke kant hij uit zal gaan, en de magier met zijn toverstokje, die al zijn talenten nog op tafel heeft liggen. Laat je daar in ieder geval niet door leiden, maar neem vandaag het zwaard in je hand. Laat je niet leiden door onzekerheden.

heleen.