Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

kristina1975

Hi lieve Marianne, xxxxxx wat een schitterende dag was t hè en toch door de druk ik voel ben ik aan t vreten!
Mijn kaarten zijn De Kluizenaar en het kindje
De kaarten zeggen mij trek jezelf aan en vergeet het kindje in je niet....

Morgen vroeg naar werk, drukkeeee dag einde afsluiten met iets alleen voor mezelf.

Xxx

heijdenv

Goedemorgen allemaal.

Ik trok vandaag opnieuw de aas van pentakels en de hierofant als ondersteuning...
Mijn eigen ideeen en (geloofs)overtuigingen eens goed onder de loep nemen?
Fijne dag allemaal! Lfs H.

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken vrouw-keuzes-penakels ridder

keuze maken door naar mijn intuitie te luisteren, maar het gaat mij niet snel genoeg

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik de koningin van Pentakels en 27 = de brief
ik besluit vandaag  te gaan genieten van het geen  ik heb 
liefs Rianna

dameblanche

#214
Citaat van: Believe75 op maart 11, 2012, 22:10:27 PM
Hi lieve Marianne, xxxxxx wat een schitterende dag was t hè en toch door de druk ik voel ben ik aan t vreten!
Mijn kaarten zijn De Kluizenaar en het kindje
De kaarten zeggen mij trek jezelf aan en vergeet het kindje in je niet....

Morgen vroeg naar werk, drukkeeee dag einde afsluiten met iets alleen voor mezelf.

Xxx

de kluizenaar geeft de noodzaak om in je zelf te keren om een beslissing te kunnen nemen, believe, maar ik zie je steeds struikelen over vreten, veel eten, maar ook de angst om aan te komen,  ik hoor je hier alweer tegen sputteren, maar ik wil hier je iets anders laten zien.....
geniet je ook van het voedsel, in die zin dat het de broodnodige voedingsstoffen leverd om gezond te worden?
je voelt je al etende schuldig aan het feit dat 'de lijn' 'de lijn' niet meer zal kunnen zijn....
bepaalde voedingsstoffen worden op die manier toch niet door het lichaam opgenomen omdat je dat ook verhinderd, waardoor er ook geen verzadigning kan optreden....
het hongergevoel is eigenlijk weg.
men eet in feite omdat men honger heeft, maar je kent het hongergevoel helemaal niet,
omdat je je verzet, je vecht tegen jezelf, je vecht tegen het leven.....

dameblanche

Citaat van: heijdenv op maart 12, 2012, 07:45:48 AM
Goedemorgen allemaal.

Ik trok vandaag opnieuw de aas van pentakels en de hierofant als ondersteuning...
Mijn eigen ideeen en (geloofs)overtuigingen eens goed onder de loep nemen?
Fijne dag allemaal! Lfs H.

net andersom heijdenvr.....
houvast vinden in je eigen religie......

dameblanche

Citaat van: assie63 op maart 12, 2012, 07:58:56 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

kelken vrouw-keuzes-penakels ridder

keuze maken door naar mijn intuitie te luisteren, maar het gaat mij niet snel genoeg

presies, presies assie, het gaat je niet snel genoeg......
je wil ineens van wat je al bijna 50 jaar hebt opgebouwd begrijpen en rechtzetten.......maar je ploegt aan de oppervlakte nog, de grond eronder is nog steeds bevroren....
het is nog geen half maart......de zon[wilskracht] moet nog zijn werk doen.....

dameblanche

Citaat van: rianna op maart 12, 2012, 08:27:43 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik de koningin van Pentakels en 27 = de brief
ik besluit vandaag  te gaan genieten van het geen  ik heb 
liefs Rianna

haha, je weet half niet wat je eigenlijk hebt rianne......
daar moet een verhuizing voor komen om te weten wat voor spulletjesi je in huis hebt.
stel je voor allse wat je hebt, zorgvuldig inpakken in dozen, de keuze maken van wat gebruik ik niet meer en wat gaat mee...........................................................................................
dozen bij elkaar.......................................................................................
dozen in de verhuiswagen.......................................................................
dozen uitpakken......................................................................................
dat is genieten van hetgeen je hebt :-\ :-\ :-\

maar goed je werkt heel hard om het thuis zo comfortable mogelijk te maken..huiselijke gezelligheid staat voorop....................

kristina1975

ik zal ook niet werken vandaag.
xxx
Citaat van: marianne op maart 12, 2012, 08:45:23 AM
Citaat van: Believe75 op maart 11, 2012, 22:10:27 PM
Hi lieve Marianne, xxxxxx wat een schitterende dag was t hè en toch door de druk ik voel ben ik aan t vreten!
Mijn kaarten zijn De Kluizenaar en het kindje
De kaarten zeggen mij trek jezelf aan en vergeet het kindje in je niet....

Morgen vroeg naar werk, drukkeeee dag einde afsluiten met iets alleen voor mezelf.

Xxx

de kluizenaar geeft de noodzaak om in je zelf te keren om een beslissing te kunnen nemen, believe, maar ik zie je steeds struikelen over vreten, veel eten, maar ook de angst om aan te komen,  ik hoor je hier alweer tegen sputteren, maar ik wil hier je iets anders laten zien.....
geniet je ook van het voedsel, in die zin dat het de broodnodige voedingsstoffen leverd om gezond te worden?
je voelt je al etende schuldig aan het feit dat 'de lijn' 'de lijn' niet meer zal kunnen zijn....
bepaalde voedingsstoffen worden op die manier toch niet door het lichaam opgenomen omdat je dat ook verhinderd, waardoor er ook geen verzadigning kan optreden....
het hongergevoel is eigenlijk weg.
men eet in feite omdat men honger heeft, maar je kent het hongergevoel helemaal niet,
omdat je je verzet, je vecht tegen jezelf, je vecht tegen het leven.....

rianna

Citaat van: marianne op maart 12, 2012, 08:56:50 AM
Citaat van: rianna op maart 12, 2012, 08:27:43 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik de koningin van Pentakels en 27 = de brief
ik besluit vandaag  te gaan genieten van het geen  ik heb 
liefs Rianna

haha, je weet half niet wat je eigenlijk hebt rianne......
daar moet een verhuizing voor komen om te weten wat voor spulletjesi je in huis hebt.
stel je voor allse wat je hebt, zorgvuldig inpakken in dozen, de keuze maken van wat gebruik ik niet meer en wat gaat mee...........................................................................................
dozen bij elkaar.......................................................................................
dozen in de verhuiswagen.......................................................................
dozen uitpakken......................................................................................
dat is genieten van hetgeen je hebt :-\ :-\ :-\

maar goed je werkt heel hard om het thuis zo comfortable mogelijk te maken..huiselijke gezelligheid staat voorop....................

weet alles van verhuizingen hihihih en ja je komt spullen tegen die je  vergeten was dat je ze had
maar ok ik probeer het inderdaad hier zo comfortabel mogelijk te maken  want inderdaad gezelligheid  staat ook hoog in het vaandel
liefs Rianna

Varen

Om één omelet te bakken moet je eerst één ei breken. 

dameblanche

Citaat van: Kraai op maart 12, 2012, 10:43:37 AM
Om één omelet te bakken moet je eerst één ei breken.

daar kan ik geen chocola van maken :-\

hatsjepsoet

Nou, het is al weer goedemiddag.
Vandaag zwaarden 7 en het Schip.
Het Schip daar kan ik me iets bij voorstellen. Het maken van een reis, verhuizing. Ik zie het zelf als een innerlijke reis. Of misschien vaar ik wel weg wat ik ken en steven af op nieuwe inzichten.
Zwaarden 7 snap ik niet. Het is is'n stiekeme kaart, list en bedrog, heimelijkheid. Echt geen idee waarop het slaat.Ik ben eerlijk naar anderen. Doe me niet anders voor dan dat ik ben.
Wie kan mij wat licht in de duisternis geven? 

Liefs, H.

heijdenv

Citaat van: marianne op maart 12, 2012, 08:47:04 AM
Citaat van: heijdenv op maart 12, 2012, 07:45:48 AM
Goedemorgen allemaal.

Ik trok vandaag opnieuw de aas van pentakels en de hierofant als ondersteuning...
Mijn eigen ideeen en (geloofs)overtuigingen eens goed onder de loep nemen?
Fijne dag allemaal! Lfs H.

net andersom heijdenvr.....
houvast vinden in je eigen religie......

Lieve Marianne,

dank je wel voor je raadgevingen en uitleg bij de kaarten iedere dag. Ik zie je advies en uitleg als goede raad en ik denk er veel over na. Gisteren gaf je me het advies om balans te vinden in de natuur. Ik ben dan ook een heel stuk gaan wandelen langs het water vlakbij waar ik woon en dat was heerlijk. Ik kwam inderdaad tot rust, dus dat ga ik vaker doen.

Het doet me goed dat ik de kaarten vandaag goed interpreteer qua onderwerp, kun je zien dat ik met mijn uitleg van mijn ideen en geloofsovertuigingen onder de loep nemen toch nog wel eens twijfel aan mezelf :).
Maar je hebt me bevestigd dat ik vooral door moet gaan met de weg die ik qua geloof heb gekozen. Ik vertrouw echt op de kracht van maria en de engelen en op het licht en de kracht van de kaarsen. Dank je wel!
Liefs heijdenv... :-*

Varen

Citaat van: marianne op maart 12, 2012, 12:05:48 PM
Citaat van: Kraai op maart 12, 2012, 10:43:37 AM
Om één omelet te bakken moet je eerst één ei breken.

daar kan ik geen chocola van maken :-\

Om iets te  kunnen bereiken moet daar iets tegenover staan wat vaak minder leuk is.

Om van één nieuwe.woning te genieten moet je eerst verhuizen.