dagkaarten chris

Gestart door Chris, februari 19, 2015, 11:04:32 AM

Chris

Goedemorgen:-)  ;D

Eens kijken wat er vandaag op tafel komt...

De ring - het anker-de maan= de tuin
Het hart - de zon -de sterren
De toren-de roede
De lelie

Eerst zou ik denken het heeft met werk te maken,maar dat gaat z'n gangetje.
Gewoon wat strijd in MN bovenkamer wellicht  ??? ::) ?
Liever niet hihihi
Fijne dag allemaal
Gr chris

Chris

Voor deze zondag :

De weg-het schip-de toren-de kist
Ring weg brief
Roede kind
Hart

Geduld hebben,niet te overhaast handelen.Twijfelachtige berichten onderweg.

Fijne zondag allemaal
Gr chris

Chris

Voor deze maandag

Ster. Vos. Hart. Hond
Lelie. Klaver. Wolken
Maan kist
Huis

Hmmm. Geschonden vertrouwen? Mij afzonderen ?
Moeilijke kaartjes
Gr. Chris

Chris

Nog maar eens 3 kaarten getrokken met de vraag of de dame weer contacy gaat zowken en of er iets uit voortvloeit.
niet dat ik weet wat ik ermee zou doen maar ze kedrt met regelmaat terug in de kaarten

de vissen  de zon  de boom =de vissen
de dame  het kruis  het schip
de dame het schip
de maan..


wie oh wie ?

Gr chris

Sas-8314

ik doe een poging Chris ..

vissen  zon  boom = vissen
     dame  kruis  schip
            dame  schip
                 maan

ik heb het idee dat er nog wel aantrekkingskracht is, maar ik betwijfel ergens of deze wel zo gezond is ..
voelt alsof er ook geen standpunt wordt ingenomen, waarschijnlijk door jou. Misschien laat je het teveel van de dame afhangen en weet mogelijk zelf niet zo goed wat je wil.
De enige kaart die stabiel is dat is de boom, de rest is allemaal zeer beweeglijk, als je mij vraagt iets teveel, tenzij je een echte schipper bent ;)
Persoonlijk denk ik dus dat de dame steeds in je kaartjes terug keert omdat jij nog het een en ander mag zien te verwerken .. ook je eigen koers dus mag uitzetten.

Ben benieuwd wat anderen er uit halen
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

Hoi sas,

Ik heb duidelijk gezegd hoe oc wat dus mijn standpunt staat vast.
zij is onzekertjes heb ik het idee ook wat angstig om wat de omgeving  zegt.

we zullen zien
dank voor jouw duiding

gr Chris

Chris

Voor de dinsdag

brief  hond  roede  tuin
ruiker  dame  zon
klaveren hart
brief


bericht waar ik mn twijfels over heb??

Gr chris

yoga

brief  hond  roede  tuin
ruiker  dame  zon
klaveren hart
brief


jouw kaartjes

ik voel er ergens toch wel liefde in...de dame keert steeds terug, waarschijnlijk heb je nog veel communicatie met haar? doe me ook beetje denken aan aanslepen... ik denk dat de beslissing bij jouw ligt waar je naar toe wil

liefs
yoga

Chris

Dankje voor de reactie
Ik heb vandaag contact gezocht..het iniatie genomen.Ben benieuwd...wat de kaartjes komende dagen uitwijzen!!!

Gr chris

Sas-8314

je eigen koers dus toch ook uitgezet Chris :)
Goed van je !
We zijn er naar mijn mening zelf debet aan wanneer we ons wanen in 'onzekerheden' ..
Alleen door direct handelen, vragen en dus de kortste weg te nemen kunnen we dicht bij ons zelf / op ons eigen pad blijven.
Hoop dat er iets goeds uit voortkomt, maar eigenlijk weet ik dat wel zeker, soms (h)erkennen we het alleen niet meteen of zijn we te kortzichtig ;)

fijne dag voor jou Chris  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

#25
Het vervolg...

Ik heb om een gesprek gevraagd...

Kruis Tuin Ruiker=Dame
Tuin-Dame-klaveren
kind-zon
kist

pfff Toch een ommekeer of een afscheid...zie alleen wat ik wil zien.....

We gaan in elk geval bijkletsen...

Als vervolg hierop trok ik...

sleutel-ooievaar-roede=ring
vosjes-heer-kruis
wolken-heer
vissen

Denk dat hier vooruitgang ligt zowel voor ons beide maar ook voor mijn eigen persoontje

Gr  Chris

Gr Chris

Sas-8314

heej Chris :)

sleutel-ooievaar-roede=ring
    vosjes-heer-kruis
         wolken-heer
              vissen

ik zie oprechtheid, werklust, handelen bij jou, iets wat je samen (mag) doen, maar alles begint bij jezelf ..
vissen-ring zie ik als een emotionele band,
maar ik zie de vissen ook als een spiegel, elkaar durven spiegelen ..
Niet te voorzichtig met elkaar omgaan, jullie zijn niet van porselein en alleen door jezelf te laten zien en dus zijn kun je verbinden met elkaar op dieper nivo ..
Wat er dan ook bij me opkomt is dat je/jullie niets te verliezen hebben, alleen maar te winnen ...

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Chris

Hoi Sas,

Oprecht ben ik zeker wel en ook degene die het initiatief moet nemen.Vwb voorzichtigheid naar elkaar toe dat is bij mij zeker het geval...te bang ...Heb me wel voorgenomen in een gesprek ook haar eens een spiegel voor te houden.
Ik denk idd dat we beide niks te verliezen  hebben..Het is alleen de vraag in hoeverre zij aan iets wilt werken...

Dankjewel  Sas ,

Toppie !!

yoga

sleutel-ooievaar-roede=ring
vosjes-heer-kruis
wolken-heer
vissen

zoals sas al aan geeft durven spreken, durven de waarheid onder ogen zien alles dan pas kan je stappen vooruit zetten.  verbloemen brengt niks op en zo blijven jullie ook steeds in datzelfde cirkeltje ronddraaien (ring)
Dus met probeer een gesprek aan te gaan die dieper gaat dan enkel op het wateroppervlak te blijven rondsurfen

succes
yoga

Chris

Hebben best veel en open gesproken altijd.Ik zal nu nog duidelijker moeten zijn...Geen idee hoe zij zich op zal stellen...Ze is erg onzeker....

dank voor je duiding, we zullen zien wa de komende dagen op tafel komt

Gr Chris