Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

#420
Citaat van: sweetmami op april 17, 2012, 09:10:28 AM
toren, het schip, whoep whoep
het huis, sterren op pk, de zeis

onze spring in het veld is er weer......inzichten geven je weer sprongen vooruit....
energie en aandacht schenken aan je medemens geeft je energie....
je zit weer in de lift....maar zorg dat hij steeds omhoopg blijft gaan sweety...voor je het weet stopt hij weer, en dan heeft iemand anders er op gedrukt......
en daar ben je toch van afhankelijk, het zijn de invloeden van buitenaf, die je steeds weer[af] remmen...

dameblanche

ja angel, het heeft vannacht gevroren...dus nog even wachten voor de bloemekes buiten te zetten....
je bent een daadkrachtig iemand, je neemt steeds de teugels in handen, je neemt ook steeds de teugels over....
maar nu ben je het eigenlijk allemaal een beetje moe aan het worden......
ieder heeft zijn eigen verantwoordelijkheden te dragen angels, op het moment dat je dat gaat overnemen, dfraag je het op je scouders, met kinderne is het een ander verhaaltje nog, deze moet je nog begeleiden, maar op een gegeven moment moeten zij het ook zelf kunnen....
op een gegeven moment gaan je schoudertjes zeer doen en dan is het niet alleen van de knellende bh- bandjes :-X

dameblanche

Citaat van: assie63 op april 17, 2012, 09:15:29 AM
goedemorgen allemaal


vandaag

16 ster-4 huis-10 zeisen=30 lelie

helderheid door innerlijk zaken af te kappen, ik voel mij gesteund

succes  geeft je veel zelfvertrouwen assie

dameblanche

#423
Citaat van: Chris op april 17, 2012, 09:58:21 AM
Niet uit mijn eigen kaarten maar toch maar 3 stuks getrokken...
Beer-Kruis-Weg=Ruiter

dan tellen ze maar voor de helft chris.... ;D
kruis een belangrijke kaart voor je,
het is een kaart waarin tegenwerking voorspelt wordt, maar het ontdoet ook van oppervlakkigheid en het onechte wat niet op je weg hoort, ik heb er nog maar een kaart bijgetrokken, vanwege de halve werking hihi, nee grapje, maar ik trek hiet wle de aas van kelken...
niet voor niks....
hier blijkt ook uit dat je niet van half werk houdt, je wil de kern zien, de kern waar het ook om gaat....
al dat gezwam om de dingen heen, mensen die de schijn ophouden, je kijkt er doorheen..

letterlijk staat hier dat je een kruis wil trekken over je baas, en inspanningen maakt om om weg te gaan....

dameblanche


Chris

Aan marianne,

Ja is ook ,is bekend dat ik graag weg wil,wil gewoon werken prestatie leveren ,lkekkere stress om me heen doelstellingen halen,maar dat alles is hier niet haalbaar.... ::) :-X >:(

Gr Chris

Ik ga er vanavond eens een complete legging op doen...

arend



Bedankt Sweetmami, ik hoop idd dat het de goede richting uitgaat hoe meer ik me inzet  :-*

Bedankt Marianne, gelukkig komt na de regen terug zonneschijn :)
als ik het goed begrijp houden onzekerheden me tegen voor iets te gaan? te weinig zelfvertrouwen? of niet durven? of iets niet willen zien?  :-\  :-*

angels

@sweetmami      momenteel speelt er niets, wel hoop ik op er een moment komt waarin er overeenkomsten                     gesloten kunnen worden,maar op dit moment is het nog dromen ..

@marianne  dat klopt wel,vooral in het verleden heeft dat enorm met een persoon gespeeld
die dwong zo`n beetje haar teugels in mijn handen..
maar die persoon is met een schop onder dr kont de deur uit gestuurd
nu op dit moment komt het nog wel eens in situaties voor,maar minder
wat mijn eigen teugels betreft,ik wil mijn `paard `soms te  verzameld rijden ;) ,moet ze af en toe eens meer los laten om naar die ontspanning te rijden,dan hoef ik ook niet zoveel te drijven om vooruit te komen   :D
dus wat meer dingen laten gebeuren,dan komt het ook best goed

dameblanche

ja chris, d.m.v. een grote legging maatje xxl ;), nee grapje...
kun je je positie t.o.v. je werk bepalen, je positie hoe je in het leven staat...
lig je in de onderste rij, in de bovenste rij, op welke plek, aan welke kaart je in spiegelbeeld kunt linken...
we horen het van je..... ;)

Chris

Ja ja marianne,

Ik wil ze hier niet leggen aangezien het niet mn eigen kaarten zijn....mss bijgelovig ... ;D ;)
Dus vanavond zal ik me een helemaol gaeve...hihiihi    ;D

Grtz Chris

sweetmami

#430
Hi Chrisje, je probeert in je kracht te blijven, maar doordat je niet krijgt wat je zoekt, zak je in en ga je weer twijfelen, jij verlangt eigenlijk gewoon naar chaos, nieuwe avonturen... Daarom is t zo belangrijk je te blijven inzetten voor wat je wel wil en je hebt inmiddels al ondervonden dat je ondanks herhaalde pogingen op je werk, je niet aan je trekken komt.  :-*

Hi mar, je gedachten zijn nogal veranderlijk, dan laat je je zorgen weer los, dan haal je ze weer terug, wel/ niet, wel/niet, je weet t wel maar t kindje is toch angstig voor (weer) te grote risicos. :-*

Yeps lief, je duiding, thx, met vallen en opstaan komen we weer terug in de onafhankelijksmodes, ik mag geen prikkeldraad voor dat liftknopje plaatsen maar zorg wel dat dat liftknopje steeds hoger hangt hihi :-*

dameblanche

#431
joa chris, laef dich mèr ins  flink oet, gank ins flink oet diene bol, houdt dich veural neet in... de wèts möätje xxl is onnog rekbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ;)

dameblanche

klopt sweety, ik durf nog niet zonder hulpwieltjes te fietsen...... ;) ;D

sweetmami

Dan nemen we toch gewoon de benenwagen  ;)

Chris

Aan Sweet mami

Klopt helemaal,ben iemand die wil orgaiseren opruimen teambuilder....en daarna moet chrisje weer weg,....en dat gaat hier niet meer ben gewoon klaar...!!

Thks  Gr Chris