Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

dank je suus :-* klopt idd, even uit evenwicht geweest dit weekend, maar gaat goe-kommen!

dameblanche

rianne...het gaat hier over jouw kaartjes..
de sleuel als eerste dus het doel en dan gaat het over oplossingen zoeken...
de taak als ooievaar....en de kans; de heer..
ik zie hier dat je steeds naar oplossingen ook zoekt maar je wil daarin zelf niet veranderen, je wilt eigenlijk dat die oplossingen vanzelf uit de hemel komen vallen en dan ook nog eens een voor een zich gaan opstellen in je berging... ;)

dameblanche

aan chris,

even weekendje nodig gehad om te recetten..... ;)

die berg van je hart af duwen chris, je hebt eigenlijk een moeilijke relatie met jezelf....
je bent eigenlijk iets te gevoelig om rationeel te kunnen handelen.....

Chris

@ marianne...

Jaja  even moeten recetten ,heerlijk weekend met mn kids..

Ja relatie met mezelf ??Ik ben niet de gemakkelijkste hihihi,maar doe het mezelf aan idd hihihi
Maar ik voel me goed dus zal wel goedkomen..


Dankje

Gr chris

Chris

@Arend

Beetje tussen hoop en vrees leven..Gaat het over en dame..?Innerlijk willen gaan voor geluk maar aan de andere kant komen er weer onzekerheden om de hoek..Angst dat zaken niet zullen lopen zoals jij dat hoopt?


@Marianne

Je vaerlaat je holletje en spread your wings..Je kiest weer voor jezelfwat weer rust en vertrouwen brengt richting de toekomst.

Als ik verder kijk...wie is de of die heer?
;)

Gr chris

dameblanche

aan arend
als er iets uitfloept moet je er toch aandacht aan besteden, het is als het ware een richtignskaart..
het gaat hier om hartsaangelegenheden...
bepaalde dingen accepteren hoe ze zijn is echter moeilijk voor je, toch heb je de sleutel in je handen, maar je bernt te onrustig ervoor om de sleutel te kunnen gebruiken.....

ter verduidelijking toch nog een paar tarotkaarten gertrokken en je wil het geloven of niet, de staven 10 en de zwaarden 4 floepten eruit....je brand van verlangen...maar je bent te onrustig...rust...zegt de dokter :-[


angels

goedemorgen,

boom  kist   weg  =anker

moet iets loslaten wat niet goed is , geeft me meer vertrouwen

Chris

@ Angels

Hier lijkt iemand niet helemaal open kaart te spelen...gesprekken,maar deze brengen niet datgene aan het licht wat verzwegen wordt.In elk geval liggen er of komen er nieuwe obstakels op je pad


Gr Chris

dameblanche

aan chris, waar zie jij keer op keer
die heer,
ik denk dat ik daarvoor nog voor moet gaan vallen :P

idd je bent de gemakkelijkste niet, en dan ook nog een gebruiksaanwijzing in een oud chinees dialect, geen wonder dat je er ook zelf niet uit komt.... ;D
is maar een grapje hoor chris...... ;)

dameblanche

#39
boom  kist   weg  =anker
iets is niet in orde, angels, iets is niet hoe het zijn moet, gevoelens van onvrede doen je twijfelen aan je houvast... :-\

arend

@suzy: tweestrijd, ja wel ik voel zelfs een 'meer'strijd op me afkomen
@chris: onzekerheid, tegenstrijdige gevoelens, ik ben zelf die dame wellicht
@marianne: ik zit wat in een tweestrijd op sollicitatievlak omdat er niets uit de bus komt en dan ga je solliciteren en op den duur denken is dat eigenlijk wel iets voor mij, ik moet mijn hart volgen maar weinig vacatures die daar aan lijken te voldoen, 't ja ik sta vol lente-ongeduld te springen om ergens tegen aan te gaan dus opnieuw te beginnen, maar de gefloepte kaarten weten dat ik ook wel wat innerlijke rust moet proberen te vinden tegelijk, niet makkelijk om de balans te vinden, mijn geest is aan het rondhuppelen en put mijn lichaam uit of zoiets   ;)                 bedankt allemaal :-*

Chris

@Marianne

Zelfs in 7 talen zijn er weinig die mij zullen leren kennen / begrijpen...
:P :P
Kan goed tegen een grapje   :D ;) ;D

Gr Chris

rianna

@Marianne
je wilt eigenlijk dat die oplossingen vanzelf uit de hemel komen vallen en dan ook nog eens een voor een zich gaan opstellen in je berging...

ahahahahah dat zou niet gek zijn he
maar ik wil best veranderen hoor zoek alleen de mogelijkheid HOE thats the problem denk ik
zal er eens goed over nadenken
leifs Rianna

rianna

@Chris
ja het gaat erg langzaam maar het mannetje is al weer een stuk opgeknapt en wil eht morgen zelfs weer gaan proberen morgen middag weer langs de Arbo dus ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken
bedankt voor je duiding
liefs Rianna

rianna

@Suzy
vandaag nog geen problemen tegen gekomen  ik hoop dat het morgen niet het geval zal zijn
dank je wel liefs Rianna