Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

kreeft

Hé, moonskin, das een tijdje geleden  :D

Fijne feestdagen  :-* :-*

Moonskin

Hoi hoi Lieve Kreeft en Lief,

Hoop dat jullie ook hele fijne feestdagen hebben en dat hebben genoten van lekker eten en familie en vrienden... Had heel even wat tijd nodig om de aarden in m'n nieuwe omgeving, maar het begint te komen.
Ook niet niets van een appartementje naar een "kamer" hahaha.. was wel even aanpassen, maar financieel kom ik er zo iig snel weer bovenop en over een klein jaartje kan ik weer gaan, staan en doen wat ik wil.. En op deze manier heb ik gewoon lekker de tijd om alles op een rijtje te zetten en eens goed te kijken wat ik nu dan allemaal nog zou willen met mijn leven.. Dat geeft wel een heel goed gevoel!

Mocht ik niet meer voor het einde van het jaar langs komen.. dan wens ik iedereen bij deze een spetterende jaarwisseling en dat het nieuwe jaar veel geluk, liefde, kracht en harmonie mag brengen..!!

N heeeele dikke knuffel van mij..  :-*

Sweetie

Wel lief Moontje ,

Dat je een prachtig jaar mag beleven , goede gezondheid mag hebben , een financiele vooruitgang, veel liefde en geluk en een dikke kus van Suus

XXX
Fijne feestdagen  :-* :-* :-*
Suus

Moonskin

Hoi Lieve Suus,

Ik hoop ook dat jij ontzettende gezellige feestdagen hebt gehad. Dat 2014 je mag brengen wat je diep in je hart verlangd...

Een hele dikke knuffel terug!

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moontje,

Een heel fijn jaar met veel liefde, geluk en wijsheid.....

liefs, Lief :-* :-* :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

Jij ook een super fijn jaar gewenst .. Dat het dromen mag waarmaken!

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Citaat van: Moonskin op januari 02, 2014, 11:45:13 AM
Hoi Lieve Suus,

Ik hoop ook dat jij ontzettende gezellige feestdagen hebt gehad. Dat 2014 je mag brengen wat je diep in je hart verlangd...

Een hele dikke knuffel terug!

Liefs Thea  :-*

Ja zalige tijd gehad , en ja ik hoop dat mijn wensen vervult worden dit jaar !

:-*

Moonskin

Hoi Hoi,

Vandaag ff kaartjes getrokken...

Klaverblad + Vissen + Wegen = Wegen / mc= Hart
    Kruis - Tuin - Lijkkist
        Tuin - Heer
           Vogels

Blijven (Karmisch) geluk door een waardevolle emotionele beslissing te hebben genomen mbt mijn gevoel. Een nieuwe weg ben ik ingeslagen mbt de liefde/het hart. Na een beproeving zal het contact met de omgeving (een bepaalde heer) het contact weer toenemen, een nieuwe weg is ingeslagen. De relatie met een heer zal weer bloeien en groeien, we zullen weer een nestje vormen.

Fijne dag lieve mensen.

Liefs en een dikke knuffel Thea  :-*

LoveAngels

Citaat van: Moonskin op januari 08, 2014, 20:30:16 PM
Hoi Hoi,

Vandaag ff kaartjes getrokken...

Klaverblad + Vissen + Wegen = Wegen / mc= Hart
    Kruis - Tuin - Lijkkist
        Tuin - Heer
           Vogels

Blijven (Karmisch) geluk door een waardevolle emotionele beslissing te hebben genomen mbt mijn gevoel. Een nieuwe weg ben ik ingeslagen mbt de liefde/het hart. Na een beproeving zal het contact met de omgeving (een bepaalde heer) het contact weer toenemen, een nieuwe weg is ingeslagen. De relatie met een heer zal weer bloeien en groeien, we zullen weer een nestje vormen.

Fijne dag lieve mensen.

Liefs en een dikke knuffel Thea  :-*
Hallo Thea,
Opbloeien en overvloed....omdat je eindelijk een keuze gemaakt hebt na een lange tweestrijd. Je bent je nieuwe weg ingeslagen en alhoewel je onderweg nog wat onkruid tegen zult komen, is dit de goede weg waar je op zit. Het leven is weer een beetje in balans...je ervaart rust....je ontmoet nieuwe mensen en eindelijk heb je het gevoel dat je dat oude zeer kunt begraven.....zand erover en je geeft het een plaatsje. Een nieuw begin, opbloeien....
Nieuwe contacten met een man met leuke gesprekken...je kunt hierbij je hart luchten....

grtjs,

Moonskin

Hi LoveAngels,

Dank voor je inzicht!! Duidelijk en correct!

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Hey moonskin, blij te zien dat het je voor de wind gaat tegenwoordig :)
Je hebt duidelijk een nieuwe weg gekozen, op alle vlakken, en dat gaat je goed af! 
Een beetje laat maar mijn beste wensen voor 2014 :)
:-*

Moonskin

Heeej Eva,

Jij ook nog de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar... Voor de wind, moah, maar iig een heel stuk lekkerder zover dan vorig jaar!! Duidelijk een nieuw pad gekozen...

Knuffel Thea

Sweetie

Moontje
Klaverblad + Vissen + Wegen = Wegen / mc= Hart
    Kruis - Tuin - Lijkkist
        Tuin - Heer
           Vogels
Als je een krablotje koopt kan het zijn dat je een kleine winst krijgt , een klein bonusje , ook beslissingen in verband met geld wordt nu beindigt , lijkt op iets uit het verleden , je hebt een juiste beslissing genomen letterlijk de weg van het hart , als je die blijft volgen kom je er altijd , hoe moeilijk dit ook soms is je komt er doorheen als je je gevoel volgt . Komt er een heer op je pad waar je mee uitgaat ( nou uitgaan kan gewoon een gezellige babbel zijn hoor )

Suus  :-*