Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Hoi Suzy,

Ja, en had ik even iets helderder nagedacht, had ik er zelf ook op kunnen komen  ;D

Mijn LeNormand kaarten voor 11-11-2013:
Schip + Vogels + Anker = Vosje / mc= Muizen
    Beer - Roede - Kindje
         Boek - Hart
             Vosje

Een reis die gemaakt gaat worden, waarbij ik gemengde gevoelens heb, maar wel houvast kan vinden of het geeft hoop. Blijf wel op je hoede.. Door in mijn eigen kracht te gaan staan zal ik beter om kunnen gaan met kleine misverstanden of woordenwisselingen. Geheimen mbt hartsaangelegenheden welke niet helemaal eerlijk zijn komen aan het licht.

Hmmmmm k weet niet of ik het helemaal goed zie..

Fijne dag allemaal...

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Hallo Moontje,
Schip + Vogels + Anker = Vosje / mc= Muizen
    Beer - Roede - Kindje
         Boek - Hart
             Vosje
je zou graag het schip draaien , een andere richting uitgaan en daar heb je kracht voor nodig maar je streeft naar iets , misschien leg je de lat iets te hoog voor jezelf , je wil nieuwe plannen maken maar het komt niet van de grond , je kijkt de kat uit de boom en piekert teveel , kijk een wat je hartje zegt , luister eens naar je innerlijke kind , hoe voelt het vanbinnen dan kan je alle vertrouwen hebben

Suzy :-*

Moonskin

Hoi Suzy,

Ohwww wat fijn.. Dank je.. Het klopt natuurlijk dat ik mijn schip wil draaien en een nieuwe koers wil gaan varen.. Ergens waar ik m'n anker uit kan gooien.. Waar ik mijn rust weer kan hebben.. Het komt zeker nog niet echt van de grond, dit vanwege de moeizame vooruitgang met het vinden van een nieuw huisje.. Het klopt wat dat ik iets teveel pieker.. Ga ik deze week eens echt doen... Eens even heel goed luisteren naar m'n hart.. Thanxxx

Liefs Thea

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 12-11-2013:
Heer + Slang + Schip = Klaverblad / mc= Lelie
    Anker - Zeisen - Boom
        Ruiker - Beer
              Hart

Maar ook hier ga ik vanavond pas verder naar kijken.. Lange dag voor de boeg!!

Have a nice one!!

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moon,

Enorme jaloezie bij een heer. Een reisje wat je gelukkig maakt.
Je komt plots los uit een situatie die je vasthield zodat er weer groei kan ontstaan.
Je voelt je gelukkig en dat geeft je kracht.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Moontje,

Heer + Slang + Schip = Klaverblad / mc= Lelie
    Anker - Zeisen - Boom
        Ruiker - Beer
              Hart
Precies of je moet boven je krachten gaan vandaag , je bijt op je lip omdat je niet graag hebt dat er iets veranderd .. alles mag blijven zoals het is toch zou de verandering een verbetering moeten zijn , en het komt ook goed  , heb je iets aan de buik ?

Suzy  :)

kreeft

er lijkt wel vooruitgang in iets, want het schip ligt wat verder,
iets geeft je kracht, geluk en goed gevoel

grtj :)

Moonskin

Hoi liefies,

Dank voor jullie inzichten.. Heel fijn, ik zit er een beetje doorheen.. Huisje wil niet echt lukken ivm financiele issues.. Suus, zeker onrust in mijn buikje omdat ik inderdaad liever even nog niets veranderd zie, al weet ik dat het verbeteringen in de toekomst zal brengen, iig mij een stap verder in de juiste richting zal zetten.
Toch heb ik een leuk aanbod gekregen van een goeie collega van mij. Hij woont al een tijd bij zijn vriendin, maar heeft zijn huis nog steeds. Nu zegt hij dat ik daar best een aantal maanden tot een jaar kan bivakeren zodat ik even weer wat adem ruimte krijg en rust in mijn hoofd zodat ik rustig wat geld kan sparen, even mijn buffer weer kan opkrikken om vervolgens het huisje te vinden waar ik mij helemaal goed bij voel..
En dat gisteren allemaal op 1 dag!!!

Dank jullie ..

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Hey Moontje,
Dat komt wel goed hoor je huisje. Wat fijn dat je collega dat voorstelt, dat geeft je wat de ademruimte om rustig verder te zoeken. Veel moed!!  :-*

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 14-11-2013:
Lijkkist + Boek + Heer = Boek / mc= Zeisen
    Vissen - Hond - Hond
         Ster - Kruis
             Ster


Kaart 39: De Gekroonde Adelaar


Beroep: Deze kaart zorgt voor een goed contact met de omgeving, wat het beroepsleven bevordert. De evolutie verloopt gestaag, maar door de wijze opstelling van de consultant, zullen merkbare verbeteringen er komen. Financieel: Er zit veel wijsheid en een goed beheer in de financiƫle zaken. Dit evenwicht wordt slechts heel zelden verstoord, want de toestand wordt steeds zoveel mogelijk in evenwicht gehouden.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Lief

Goedemorgen Moontje,

Een einde en een nieuw begin van iets. De heer speelt plots open kaart.
Emoties en een goed gevoel over deze eerlijkheid.
Je kunt hierdoor iets afsluiten en verder met de vernieuwingen die je al ingezet had.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Moontje,
Lijkkist + Boek + Heer = Boek / mc= Zeisen
    Vissen - Hond - Hond
         Ster - Kruis
             Ster

Je zet iets aan de kant of je zoekt een aantal zaken uit , het schenkt je wel vertrouwen in een heer , door onverwachte opdrachten die je krijgt , er komt zeker succes maar blijf alert

Suus

kreeft

er zijn dingen die nogal plots komen
je ziet ook plots klaarheid in iets

grtj  :-*

Moonskin

Hoi Lieve Lief, Suus en kreeft,

Dank jullie voor jullie inzichten.. Zo fijn om het deze week even niet zelf te hebben hoeven doen  :-*
Zat even in een dip.. Gelukkig heb ik een super aanbod gekregen van een collega waar ik een aantal maanden een kamer (in zijn gezinswoning waar hij nooit is, omdat hij bij z'n vriendin woont) mag huren voor een prikkie.. Kan ik heel even rustig m'n buffer opbouwen en verder kijken... Een giga last van mijn schouders natuurlijk!!!

Dikke knuffel voor jullie..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 15-11-2013:
Vogels + Hart + Berg = Berg / mc= Sleutel
    Kruis - Ruiker - Wolken
        Ruiker - Beer
            Hart

Gedachten of berichten over hartzaken welke frutstraties met zich mee brengen. Maar door een hartelijk geschenk of geluk zal ik in staat zijn om weer te gaan handelen, hindernissen en problemen drijven voorbij. Een vrouwelijke persoon gaat belangrijk voor mij worden of de band zal weer dragelijker doordat ik mezelf waardig opstel waardoor problemen overwonnen kunnen worden. De goede tijden die er aan gaan komen heb ik in ieder geval verdiend en de vrolijke tijden die gaan komen zullen zeker voortduren.. Waarbij ik misschien in de nabije toekomst nog wel een man tegen zou kunnen komen waarmee ik een stabiele liefdesrelatie aan ga..

Hmmm not that bad at all...  :-*

Fijne dag lieve mensen..

Liefs Thea  :-*