Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Moonskin

Goeiemorgen allemaal,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 27-9-2013:
    Sleutel + Berg + Lijkkist = Boek
        Hond - Vrouw - Vissen
            Roede - Brief
             Klaverblad
MagicCard= Vrouw

Problemen worden overwonnen waardoor ik een nieuw begin kan maken, lessen kan leren.
De omgang met vrienden zal stabieler worden en weer toenemen.
Schriftelijke aankondiging van een gesprek welke mij vreugde zal brengen.

Kaart 36: De Vogels

Beroep: Er is een bittere strijd aanwezig in het beroepsleven, want je wil opkomen voor je belangen, soms met teveel kracht, waardoor je op verzet kan stuiten.
Financieel: Je komt op voor je financiële belangen waardoor er discussies kunnen ontstaan over geld. Je zet toch je eigen ideeën door.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Audrey

Goedemiddag Moonskin,

Werken aan een probleem/verdriet dat je het gevoel geeft in een crisis te zijn beland. Je bent er openhartig over.
Emoties/gevoelens delen met een goede vriendin of familielid.
Tweestrijd over een knoop die is doorgehakt en stille hoop ergens koesteren.

Alvast een goed weekend,
Audrey   
       

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 28-9-2013:
    Vrouw + Brief + Ring = Ruiker
        Tuin - Ster - Vissen
            Kruis - Vosje
                Vosje
MagicCard= Lijkkist

Fijne berichten van een vriendin met betrekking tot de vriendschap welke blijdschap geeft.
Met vrienden een gezellig dagje op het meer... Gaan zo lekker een stukje varen met een groep vrienden een een paar bootjes :)
Met zelfverkozen verdieping zal ik eerlijk naar mezelf gaan kijken en mezelf met moederlijke liefde naar mijzelf en mijn omgeving kijken... Wat ik los mag laten zal ik loslaten ... Een einde met een nieuw begin

Kaart 34: De Ketens

Beroep: Je beroepsleven wordt bepaald door de omstandigheden en je zal je er dan ook moeten naar schikken. Je voelt je absoluut niet vrij, want alle inspanningen die je levert stuiten op verzet.
Financieel: Deze kaart duidt op financiële beperkingen en er zal streng moeten opgetreden worden.

Fijne dag allemaal...

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hi Audrey,

Ben zeker lekker bezig om van alles te verwerken, een crisis met mezelf waar ik de tijd voor neem om de te bekijken hoe ik kan voorkomen weer in diezelfde crisis terecht te komen.. Dan komt af en toe ook de twijfel om de hoek of ik wel de juiste keuzes heb gemaakt de afgelopen tijd.. Praten met m'n vrienden en vriendinnen doe ik .. Geeft me een gevoel van inzicht verruiming.. :)

Dank je voor je inzichten  :-*

Liefs Thea

Audrey

Beste Moonskin,

Dank je voor je feedback.

Hartelijke groet,
Audrey

kreeft

@ Moon, veel praten helpt altijd  :D doen dus!!
niet twijfelen aan jezelf  ;)

grtj dikke knuffel  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 29-9-2013:
    Wolken + Lijkkist + Ruiter = Beer
        Vosje - Ruiker - Ster
            Muizen - Ring
                Vogels
MagicCard= Berg

Mentale spanningen die wat stress met zich mee brengen, maar ook heling en nieuwe moed is nabij.
Een eerlijke vriendin die verheldering en duidelijkheid brengt.
Verlies van een relatie welke spanningen en zorgen met zich meebrengt.

Kaart 18: De Sterren

Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen.
Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiële kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Lief

Prachtig geduidt!

fijne zondag.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Audrey

Goedemiddag Moonskin,

Gedachten verzetten door het doen van een uitstapje of simpelweg door beweging (sporten?).
Voorzichtig weer genieten en de sterren plukken door ondernemend zijn.
Gesprek over een verlies. 

Fijne zondag,
Audrey           

Moonskin

Hoi hoi,

Audrey, ik kom net terug van een middagje markt, waar ik eerst over twijfelde of ik wel zou gaan, maar met de gedachten dat het me goed zou doen om even buiten de deur te gaan, lekker op de markt even uitwaaien, ben ik toch gegaan.. Nu wel erg moe, maar voldaan.
Dank je Audrey  :-*

Dank je Lief...  :-*

Fijne dag nog.. Liefs Thea

Moonskin

Goeiemorgen  :)

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 30-9-2013:
    Slang + Hart + Schip = Vissen
        Zonne - Brief - Ruiter
            Wegen - Heer
                 Vosje
MagicCard= Roede

Door transformatie de sfeer en motivatie op het werk weer in goeie banen leiden.
Een vrolijk en fijn bericht wat mijn kant op komt of die iemand komt brengen.
Keuzes die ik maak, waar ik bij zal blijven, achter zal staan, maak ik oprecht en met mijn verstand.

Kaart 17: De Raaf

Beroep: Het beroepsleven is geremd en de doelen worden niet gehaald. Deze kaart wijst op negatieve beroepsomstandigheden en initiatieven draaien uit op een flop.
Financieel: De financiën zijn bemoeilijkt en er worden je beperkingen opgelegd. De situatie is aan revisie toe.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Lief

Werk aan de winkel Moon,

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Audrey

#207
Beste Thea,

Naar buiten gaan - als is het maar een rondje doen en weer terug - is nodig. Goed van jou dat je even lekker bent wezen markten; hoop dat je portemonnee er alleen niet onder heeft geleden.  ;)

Houd je haaks, meid. Komt goed! :-*

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Goeiemorgen ..

Mijn LeNormand kaarten voor 1-10-2013:
Vrouw + Brief + Roede = Zon / mc= Wolken
    Tuin - Klaverblad - Wolken
            Weg - Lijkkist
                Lelie

Vandaag kan ik meerdere berichten ontvangen. Of een oppervalkkig bericht welke minder leuk nieuws brengt.
Positieve activiteiten dmv een veranderde houding, onzekerheden gaan een positieve wending zullen nemen.
Beslissing tot een nieuw begin zal welslagen en vreugde met zich meebrengen.

Kaart 37: De Vlam

Beroep: Je zal met veel enthousiasme en wil je projecten doorzetten, want je wil deze absoluut zien slagen. Deze kaart duidt op een grote wil.
Financieel: Je wil je geldzaken zelf beheren. Door je inzet en ondernemingszin zal je problemen kunnen overwinnen.

@Audrey en Lief,  dank voor jullie lieve woorden... Het gaat zeker helemaal goed komen  :D

Fijen dag lieve mensen..

Liefs Thea  :-*

kreeft

jij ook fijne dag moonskin,

ik hoop dat het positief wordt  ;)
:-* :-*