Dagkaarten van Moonskin

Gestart door Moonskin, mei 06, 2013, 09:29:07 AM

Lief

Hoi Moon,

Een bericht/visite van een vriend die eens een open en eerlijk gesprek met je wilt voeren.
Je maakt op het moment duidelijke keuzes in je leven die aangenaam zullen blijken op termijn.
Je kunt vol vertrouwen met de stroom meegaan. Alles veranderd ten goede.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

justb3

Verhip! Ik had precies dezelfde kaarten als Moonskin, namelijk:
    Brief + Huis + Hond = Kindje
         Zon- Wegen - Zon
        Ooievaar - Ooievaar
                 Vissen
MagicCard= Vissen

En ik krijg inderdaad morgen bezoek van een vriend die wat met mij wil bespreken!

xoxo
justB

Lief

Das frapant!

Ik hoop dat het een leuk gesprek wordt.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

#153
Hoi JustB,

Das wel heel toevallig.. Morgen komt m'n allerbeste vriendin een weekje hier en we hebben altijd zoooo ontzettend veel te bespreken.. Maar vooral nu m'n relatie nu dan echt over is zullen dat best heftige gesprekken worden.. Maar ook heel steunend..

@ Lief, Dank je voor je altijd fijne input.. Ben er ook helemaal klaar voor, voor alles veranderingen en het positieve wat ik voel dat weer helemaal en nog meer terug gaat komen!!

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 6-9-2013:
Berg + Kruis + Ooievaar = Klaverblad
  Berg - Ooievaar - Toren
     Klaverblad - Kruis
          Klaverblad
MagicCard= Vrouw

Problemen worden overwonnen waardoor veranderingen (miss mbt karma) zeker zullen komen.
Er zijn nog wel wat blokkades waardoor verandering niet makkelijk is, maar ik zal er zeker door groeien.
Het gelukkig afsluiten van een periode waardoor een groot geluk mij zal toebevallen.

Kaart 8: De Hond

Beroep: Er is een sterk samenwerkingsverband aanwezig in het beroepsleven. Hieruit zullen nieuwe initiatieven ontstaan, vaak met een geliefde of geliefd persoon.
Financieel: Door de inspanningen zal de consultant(e) vooruitkomen op financieel vlak. De toestand wordt zekerder en obstakels worden overwonnen.

Lieve mensen, allemaal een hele fijne vrijdag en alvast een super goed weekend!!

Liefs Thea  :-*

Audrey

Beste Moonskin,

Een gewenste verandering laat nog even op zich wachten, maar er wordt eraan gewerkt. Uiteindelijk komt die verandering of resultaat er.

Een prettig weekend,
Audrey


Moonskin

Goeiemorgen  :)

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 7-9-2013:
Hart + Brief + Toren = Vissen
  Beer - Zeisen - Ooievaar
          Ring - Brief
                Ster
MagicCard= Vissen

Een liefdesverklaring met positieve ontwikkelingen.
Met succes en kracht kan ik de veranderingen doorzetten die ik wil maken.
Bericht mbt liefde die een wensvervulling zal brengen... er zal snel duidelijkheid komen


Kaart 15: Het Water

Beroep: Met deze kaart zal je beroepsleven beter worden of bestaan uit reizen en verplaatsingen. In andere gevallen zal je tegenstand ondervinden en zullen projecten niet goed uitdraaien.
Financieel: Je neemt geen echte stelling in je financiële kwesties. Deze passieve houding bezorgt je moeilijkheden.

Fijn weekend allemaal.

Liefs Thea :-*

kreeft

Waaw Moonskin, mooie kaarten,
ik hoop dat het allemaal waarheid wordt,

fijn weekend  :-*

Audrey

Beste Moonskin,

Hoewel het weekend is, een bericht van een (financiële) bedrijf/instelling waarmee je in de nopjes bent.
Je gemoed slaat om van een beetje down tot opgewekt doordat er perspectief ergens op is.
Je krijgt een voorstel/aanbod.

Een prettig weekend,
Audrey




Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 8-9-2013:
   Maantje + Tuin + Beer = Zonne
        Ster - Anker - Zeisen
           Beer - Ruiker
               Hart
MagicCard= Brief

Fijne contacten met vrienden waarbij gesprekken diep zullen gaan, met veel gezelligheid.
Op het spitituele pad kan ik groeien en zal ik succes hebben.
Een man waarmee ik permanent contact zal hebben waar ik veel liefde voor zal voelen.


Kaart 33: De Twee Zwaarden

Beroep: Er kan een conflict ontstaan met een werkgever en werknemer dat zelfs een gerechtelijk staartje kan krijgen. Met deze kaart wordt de onenigheid in het beroepsleven blootgelegd.
Financieel: Je kan geld verliezen in een proces of gerechtelijke uitspraak. Er zijn veel problemen die je moeilijk kan oplossen en bovendien krijg je weinig hulp.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 9-9-2013:
Ruiker + Schip + Zonne = Slang
Vogels - Vissen - Klaverblad
         Zeisen - Kruis
               Zeisen
MagicCard= Zeisen

Geld dat mijn kant op komt waardoor ik op financieel vlak een positieve verandering kan aanbrengen.
Bericht dat op korte termijn geld mijn kant op komt.
Totale veranderingen waarbij problemen worden overwonnen en ik kan groeien of snoeien.


Kaart 4: De Horoscoop

Beroep: Er komt promotie of een nieuwe activiteit. De consultant(e) zal profijt kunnen halen uit bepaalde situaties.
Financieel: Er komt vooruitgang op financieel vlak in de nabije toekomst. De inkomsten verhogen en er komen onverwachte winsten.

Nu eerst als een speer naar het werk..

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 10-9-2013:
Maantje + Zeisen + Lelie = Kruis
     Wolken - Huis - Lelie
        Zeisen - Vissen
               Lijkkist
MagicCard= Tuin

Op het werk zal hard gewerkt worden waardoor succes behaald zal worden.
Problemen thuis zijn van voorbijgaande aard en zal ik weer geluk ervaren.
Geldproblemen en materieel verlies.

Kaart 43: De Trompet

Beroep: De continue inspanningen die je je getroost hebt, zullen beloond worden en het succes in de gekozen richting is zeker.
Financieel: Je financiële situatie evolueert gunstig en de inspanningen zullen een veiligere situatie aanbieden. Het wordt zelfs beter dan je er op dit moment van Verwacht.

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 11-9-2013:
Vrouw + Muizen + Zeisen = Boek
      Ster - Sleutel - Kruis
         Kindje - Sleutel
             Zeisen
MagicCard= Kindje

Zorgen verdwijnen waardoor ik weer ik weer succes kan hebben. Mede door nieuwe inzichten.
Ik word meer zelfbewust waardoor ik innerlijke verdieping zal vinden.
Een succesvol nieuw begin waarbij ik knopen kan doorhakken.

Kaart 41: De Doodskop

Beroep: Je hebt een grote kennis en je zal hiermee je beroepsactiviteiten kunnen bevorderen. Je hebt voordeel op beroepsvlak door je ruime ervaring. Financieel: Er is een positieve evolutie merkbaar op financieel vlak. Deze kaart wijst ook op geld dat je nog te goed hebt uit erfenissen of onbetaalde rekeningen.

Fijne dag lieve mensen.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten kaartjes voor 12-9-2013:
Toren + Vogels + Schip = Vissen
     Zonne - Beer - Ruiter
          Zeisen - Ster
                Boek
MagicCard= Muizen

Diepgaande gesprekken over verandering van mijn levenskoers/levensbestemming.
Een man waar ik grote aantrekkingskracht bij voel zal van zich laten horen/langs komen.
Door knopen door te hakken zal ik nieuwe doelen kunnen nastreven en zal mijn wilskracht groeien. Hierdoor kan ik een nieuwe bladzijde in mijn leven kunnen beginnen.


Kaart 33: De Twee Zwaarden

Beroep: Er kan een conflict ontstaan met een werkgever en werknemer dat zelfs een gerechtelijk staartje kan krijgen. Met deze kaart wordt de onenigheid in het beroepsleven blootgelegd. Financieel: Je kan geld verliezen in een proces of gerechtelijke uitspraak. Er zijn veel problemen die je moeilijk kan oplossen en bovendien krijg je weinig hulp.


Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Thea,

Weinig aan toe te voegen. Prachtig kaartje :D
Ook nog wel wat financieel gewin denk ik.

Fijne dag!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...