dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

Heer-zon-boek=wolken    mc=beer
Muizen-ring-maan
Lijkkist-ooievaar
Ring

Opheldering omtrent een heer
(Tijdelijke) scheiding met behoud van een sterke emotionele band (sterke aantrekkingskracht)
Afsluiten van zaken die zorgen voor een totale verandering

Aanvulling is welkom.
Fijn weekend!

Sas-8314

hallo Waterman :)

zou het ook zo kunnen zijn dat de oorzaak van de breuk te maken met het het ontbreken van de of iets in de emotionele band ? iets dat niet duidelijk is voor of mbt de heer ?
beer - jaloezie of juist (vertrouwen op eigen) kracht ...

het lijkt in ieder geval een positieve verandering,
belangrijk daarbij is denk ik openheid ...

Kun je hier iets mee Waterman ?
groetjes en een zonnig weekend  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

#2
Hoi sas :)

Ik twijfelde zelf ook een beetje. Nu heb ik soms weer het idee dat sommige dingen weer een beetje terugkomen daarin. Positieve veranderingen inderdaad alleen beetje onduidelijk op welk gebied.
Bedankt weer en fijn weekend.

Sas-8314

en zo heb je weer een nieuwe vraag  :)
openheid betekent ook vragen durven stellen, zelfs als de antwoorden mogelijk niet leuk of makkelijk zouden kunnen zijn.

groetjes Sas

what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hoi Sas
De vraag om duidelijkheid heb ik gesteld en daar kwam wel iets moois uit. Schip-kruis-anker waarbij ik het zie als een belangrijke ontmoeting op relationeel gebied :-)

Dagkaatjes voor vandaag
Tuin-schip-kruis=anker    mc=doodskist
Muizen-schip-anker
Sterren-klaver
Hond

Bovenste rij is wat lastig zie ook hier weer een ontmoeting in de relationele sfeer maar nu nog in combinatie met tuin en schip.
Er komt een financiƫle meevaller waardoor ik een aantal wensen kan vervullen (bereiken van mijn bestemming/wens)
Goed geluk wat te maken heeft met een positieve vriendschap.
Doodskist als mc zie ik als een afsluiting.

Fijne zondag!

Sas-8314

hallo Waterman :)

klinkt idd veelbelovend :)

Tuin-schip-kruis=anker    mc=doodskist
tuin zou kunnen staan voor dat je iemand ontmoet tijdens een uitje of via een uitnodiging maar ,
met de muizen eronder zou het ook iemand kunnen zijn waarmee je contact eerder hebt verloren.
Door de ster denk ik dat dit een verlies is geweest dat indruk heeft gemaakt, dat de het verlies ongewild of juist vanuit eigen keuze was. Ging waarschijnlijk om een oude (anker) vriendschap die nu weer terugkomt.
doodskist voor nieuw begin
anker voor vertrouwen, iets waarop je bent blijven hopen, weer te maken met een eerder verlies door de muizen..
door het schip denk ik wel dat je er zelf in zult moeten handelen.
Dit vind je mogelijk nog moeilijk maar je wil door de ster wel graag vertrouwen hebben in deze reis / contact
de klaveren liggen onder het anker en het schip wat genoeg zegt lijkt mij.
schip-schip-klaver zou kunnen betekenen dat je voor de 2de keer op reis gaat met de zelfde hond en dat het dit keer door de ster succesvol zal zijn, mits je zelf ook actief aanwezig bent op het schip ;)

Ben benieuwd of je er iets uit kan halen ...
groetjes en een fijne zondag
what defines us is how well we rise after falling

waterman

#6
Hoi sas

Ik lees de kaarten nog steeds vaak naast elkaar en vergeet de links te maken met de kaarten eronder. Al doende leert men.



Sas-8314

oh hoe herkenbaar waterman zucht ...
ik krijg zelf ook steeds hele mooie kaartjes maar ben een beetje door mijn vertrouwen heen aan het geraken pff Krijg daardoor steeds meer het gevoel dat ze mijn (on)bewuste wensen laten zien, dus ja wishfull thinking ...
Een ander iets wat ik me afvraag is of de kaarten mogelijk ook nog verschil maken tussen wat zich op zielsnivo afspeelt of op aards nivo, ook zo verwarrend vooralsnog.

Ik hoop in ieder geval van harte dat onze beider kaartjes toch de toekomstige (mogelijke) ontwikkelingen tonen, dat geeft in ieder geval vertrouwen dat de weg en aandacht niet zinloos zijn besteed  :)

succes en nog een fijne avond  :-* 
what defines us is how well we rise after falling

waterman

En als men om je heen dan ook datzelfde gevoel heeft wordt het helemaal lastig. ::) we zullen het zien sas.

janice

het heeft denk ik ook geen zin om kaarten te leggen of zed te laten leggen door iemand anders als je zo diep met een bepaald onderwerp bezig bent.
die kaarten laten dan ook niks objectiefs zie
Intuitie is verstand dat haast heeft

waterman

Hoi janice
Daarr ben ik dus ook bang voor omdat de kaarten naar mijn idee te positief zijn. Gedachten waren de laatste tijd met hele andere dingen bezig maar onderbewust zit het er waarschijnlijk nog wel in. En dagkaarten zijn ook niet compleet naar mijn idee.  Zal over een paar weken weer eens een nieuwe poging wagen met een wat uitgebreidere legging. Weet ik ook gelijk of de duidingen wel of niet juist waren.

waterman

Maar eens een gewone 3 legging gedaan gewoon zomaar.
Maan  tuin  ruiker

Mooie kaartjes
Eerst genieten van het weer en vanavond eens kijken waar ik ze aan kan linken.
Fijn weekend!

waterman

Even een gewone 3 kaart legging voor de dagkaarten

Muizen-ring-hond

Even geen zekerheid in een verbinding (Vriend of een partner). Of een verlies van een vriend.
Staat hond eigenlijk altijd voor een vriendschappelijke verbinding?


Sas-8314

hallo waterman :)

muizen-ring-hond
kan ook zijn dat er meer verbinding komt door vertrouwen
of er komt iets terug in de relatie met een vriend, of vertrouwen dus
muizen kan ook staan voor voorzichtig zijn.

de hond staat denk ik altijd wel vol vertrouwen bij de ring
maar kan ook staan voor waakzaamheid denk ik, gevoel volgen
lastig te zeggen op basis van 3 kaartjes ...

fijne dag gewenst :)
groetjes
what defines us is how well we rise after falling

janice

misschien kan het staan voor het verlies van een herhaaldelijk vertrouwen/gehechtheid in iets/iemand
Intuitie is verstand dat haast heeft