Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

droompie

Gestart door Muts, november 09, 2004, 19:44:28 PM

Muts

hallooo  ;D

normaal ben ik mn dromen als ik wakker word gelijk kwijt... of ik weet er een heeeel klein stukje van.. maar vandaag ging ik uit bed.. douchen en daarna schoot me het weer allemaal binnen...

ik ben in mn droom in een soort winkelcentrum iets... volgens mij is het binnen maar het is er wel donker...geen daglicht of grote verlichting... alleen dat van de winkeltjes zelf (opzich wel gezellig). Ik ben samen met mn ouders en zus (viel me op dat mn zus een andere kleur rolstoel had ???) en ik loop een winkel in maar mn moeder en zus gaan ergens anders kijken en mn moeder heeft mijn portemonne in dr tasje (ze heeft altijd een rugtasje achter aan mn zus dr rolstoel hangen) maar mn vader was er nog wel en die vroeg ik of ik 5.50 kon lenen... weet niet meer wat ik wou kopen.

Toen opeens was ik in de winkel er schuin tegenover... best krap en er stond een grote houten tafel met daarop vierkante houten bakjes met armbandjes.. allerlei kleuren, allerlei maten kralen ook nog sommige met plastic kraaltjes en weer andere met houten.. en ik ga daarin kijken en tegelijkertijd staan er ook 2 meisjes en , volgens mij, hun moeder te zoeken naar het armbandje van het oudste meisje in die bakjes... beetje vreemd maar schijnbaar heeft ze dus dr armbandje daarin verloren  ??? ??? ofzo... ik trek me er in de droom niet veel van aan en wil zelf een armbandje met plastic gele kraaltjes, oranje kraaltjes en eentje met wat grotere houten kralen die een heel mooi diepe blauwe kleur hebben... meer tegen zwart aan...

en toen ging mn wekker....

ben benieuwd wat jullie hier in zien want zelf zou ik het niet weten.... ???

:-* annelies  :-*

huntres

ik denk dat anne, dat die kleuren die jij voor je armband wilde kunt corresponderen met je chakra's ??

Miss zijn de mensen die dat armbandje aan het zoeken zijn wel een beetje (veel)  uit balans als ze tussen allerlei "chakra kleuren" op zoek moeten naar die van/ voor iemand anders  ???

ik heb ook ooit iets over een tafel gedroomd, ik weet het niet 100% cker meer maar geloof dat het iets met problemen te maken heeft, hangt er vanaf aan welke kant jij en waan welke kant zij stonden... so which side...?

heeft marielle zo onderhand al een goede/nieuwe rolstoel dan ? miss is het een toekomst droompje, alsin dat ze nog weer een andere krijgt/moet? of ze is in dromenland gewoon een ander mensje  :)

miss is mijn commentaar iets waar door er bij jou een lichtje gaat branden, en anders heb ik - iet wat rommelig en door mekaar - iig me best gedaan  ;)

Muts

Citaat van: huntres op november 10, 2004, 07:18:33 AM
i

ik heb ook ooit iets over een tafel gedroomd, ik weet het niet 100% cker meer maar geloof dat het iets met problemen te maken heeft, hangt er vanaf aan welke kant jij en waan welke kant zij stonden... so which side...?

heeft marielle zo onderhand al een goede/nieuwe rolstoel dan ? miss is het een toekomst droompje, alsin dat ze nog weer een andere krijgt/moet? of ze is in dromenland gewoon een ander mensje  :)


:) jaa marielle heeft al een nieuwe rolstoel met hele aparte kleurcombinaties :P maar ze hoeft nu iig haar korset niet meer aan

uuh rechthoekige tafel en ik stond aan de rechter, korte kant

:-*

huntres


blackbird

#4
Kan je toch nog niet een beetje wachten? De meeste dromenuitleggers zijn waarschijnlijk vandaag om 9u nog niet online geweest.

palomino

hi Aly,
Ik heb je droom gelezen en kan je alvast zeggen dat een winkel in een droom te maken heeft met een keuze moeten maken tussen meerdere dingen en het feit dat je portemonaie in de tas van je moeder zit en je later geld van je vader leent, heeft wellicht met het gevoel te maken dat je afhankelijk van je ouders bent...maar je kunt wel op hen rekenen.
Ook je zus in een rolstoel wijst op het afhankelijk zijn...
Meer kan ik nog niet over je droom vertellen...maybe later... ;)
Liefs Palomino

huntres

Citaat van: blackbird op november 10, 2004, 20:51:38 PM
Kan je toch nog niet een beetje wachten? De meeste dromenuitleggers zijn waarschijnlijk vandaag om 9u nog niet online geweest.

>:( ik help anne alleen beetje hoor, en wat maakt het tijdstip nu uit, dan staat het er alvast voor als ze wel online zijn  ;)

Muts


----knipt---
Ook je zus in een rolstoel wijst op het afhankelijk zijn...

ook al zit ze in het dagelijks leven ook in een rolstoel?

thanks palo en ik wacht geduldig af....  ;)

palomino

Hi Aly,
Ja ,dat was me inmiddels al duidelijk dat ze altijd in een rolstoel zit...maar ik denk dat haar aanwezigheid in de rolstoel inde droom de andere afhankelijkheidsaspecten versterkt.
liefs Palo

Muts


Ricca

Lieve Aly,

Je gaat in de droom met je moeder en zus winkelen en daarbij valt het je op dat de rolstoel van je zus een andere kleur heeft. Maar in werkelijkheid heeft ze ook een nieuwe, dus dat zie ik niet als symbolisch. Tot zo ver loopt alles op rolletjes...

Het winkelcentrum met zijn donkere gangen en verlichte winkeltjes wijst op een zoektocht. Je onderzoekt mogelijkheden... Je weet nog niet echt wat je wilt. Met het geld geeft je vader je de vrijheid om zelf een keuze te maken. Je gaat naar het nauwe winkeltje met de houten tafen en de vierkante bakjes. Hout is een natuurlijk materiaal. De rechthoekige tafel en de vierkante houten bakjes vormen een structuur, een degelijke opstelling. En hier ligt iets wat jou aantrekt. Wat bij jou past. Al is het niet zo eenvoudig te bereiken (de winkel is krap).

Je wilt armbandjes hebben, armbandjes met kralen... Een armbandje heeft met je arm en daarom met het dóen te maken. De aaneenschakeling van kralen wijst op de continuïteit van iets, het op elkaar aansluiten van verschillende elementen. Bovendien is een armband rond, cirkelvormig, en daarmee ook een symbool voor je innerlijk wezen of Zelf.

Dit alles bij elkaar zegt mij dat je bezig bent te kiezen wat je in het leven wilt gaan doen en je vindt dat het goed bij je moet passen, bij je natuur/je innerlijke structuur en ook bij je leven-tot-nu-toe (de continuïteit).

In de winkel zie je twee meisjes en hun moeder (eigenlijk ook jijzelf, je zus en je moeder). Het ene meisje (jijzelf) was haar armbandje kwijtgeraakt: was misschien haar motivatie kwijt of twijfelde aan de richting waarin ze wilde gaan (een armbandje kwijt zijn is te vergelijken met het ontbreken van een wiel - ook rond - aan een voertuig...). Je schenkt geen aandacht aan haar (laat je twijfel achter je) en maakt nu wel een keuze. Je kiest twee armbandjes met plastic kralen (geel en oranje) en één met grote houten kralen (zeer diepblauw).
Dit is waar je zelf voor kiest:
oranje: je wilt echt genieten van wat je doet!
geel: het moet bij je gevoelens passen en je moet zeker weten dat je het echt wilt.
diepblauw: het moet iets op geestelijk gebied zijn en je intuïtie moet ermee instemmen.
Dit laatste is voor jou blijkbaar het belangrijkst (de blauwe kralen zijn het grootst).

Nu kom ik even op de rolstoel terug. Het kenmerk van een rolstoel zijn wielen. Een wiel is cirkelvormig, net als de armbandjes, en ook bij de rolstoel speelde de kleur een rol... Misschien kun je het wiel beschouwen als het levensrad en hoe jij jouw plaats daarin ziet. De rol die je in het leven wilt spelen... Het levensrad is in de tarot kaart tien. Je leende 5,50 van je vader. Als je de cijfers optelt kom je ook uit op 10. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Muts

 :-* dank jullie wel ricca, palo, els ;)

kan me er inderdaad wel in terug vinden *logisch* ben op het moment heel erg bezig met wat ik volgend jaar als vervolg studie wil gaan doen... en twijfel heel erg... bedoel ik weet heel goed te vertellen wat ik niet wil.. maar niet wat ik wel wil...enja ik wil dat het goed bij me past....

*komt er nog wel op terug* heb verjaardag van mn zus alhoewel ik niet echt in de feeststemming ben... :(

Muts

juist back to this again...

ik vind het voor mezelf ontzettend moeilijk om een studie te kiezen... ik weet wel dat ik iets met sociale wetenschappen of talen e.d. wil doen... maar op het moment ben ik heel erg bezig met het halen van dit jaar... en dan moet ik me ook nog bezig gaan houden met wat ik daarna wil gaan doen... op het moment worden dingen me een beetje te veel....

maarja vervolg studie moet je op tijd weten en de decaan blijft ook doorvragen... je wordt onder druk gezet....

en ja... ik wil gewoon een opleiding die bij me past, waar ik plezier in heb en niet zoals nu met (lichte) tegenzin naartoe ga en ik wil het zeker weten

moeilijk  ???