Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

mijn oma's bed.

Gestart door Damaris, maart 13, 2017, 13:25:46 PM

Damaris

ik lig heerlijk te slapen in mijn slaap. Ik lig in mijn oma's bed (ik weet niet hoe het bed eruit ziet, en mijn oma is overleden),en het is heel fijn. dan begin ik wakker te worden in mijn droom. Naar mate ik wakker word, begin ik me steeds meer zorgen te maken. Ben ik wel veilig in het bed van mijn oma? Tenslotte woont ze op een vrijstaand boerderij, dus iedereen kan zomaar binnen komen. En mijn enge oom woont ook op deze boerderij, hij zou zo in mijn slaapkamer kunnen komen. Dan word ik wakker, met hetzelfde onrustige gevoel.

liefs
Damaris.

Damaris

#1
https://www.youtube.com/watch?v=1JUvj9uIOts

night and te spirit of life calling
mamela
and a voice with the fear of a child
asking
mamela (luister)

wait
there's no mountain to great (droom van de berg)
hear these words and have faith.



Mirjam

Dat je in je droom slaapt geeft aan dat je rust moet nemen.
Je voelt je niet veilig. Is er iets dat je een onveilig of onrustig gevoel geeft?
Iets dat je bezighoud en uitput?

Neem je rust even ermee het kan best meevallen.

Damaris

Of ik mij veilig voel? niet meer of minder dan anders. iets dat me bezig houd en uitput, dagelijkse beslommeringen. De lange slopende weg van een economie die niet aan wil trekken. het sombere drukkende gevoel van niet vooruit kunnen komen. Ook van andere mensen, dat drukt me. Op dit ogenblik gebeuren er geen "spannende" zaken. Grootste ellende ligt achter me, en ik zou me moeten kunnen ontspannen, toch lukt me dat niet. Ik zie teveel mensen met angst en verdriet, en dat drukt mij.

liefs
Damaris.

Mirjam

Ik begrijp je gevoel.
Toch is het uiteindelijk het probleem van de ander.
Het zal goed zijn als je een methode vind hoe je dat gevoel kan los laten.
Als iets in je dromen terug komt betekend het ook dat je onderbewuste je wil vertellen er gauw wat aan te doen.
Het belast je teveel.
Het loslaten betekend niet dat je niet meer met hen meeleeft , maar dat het jou niet meerbelast.


Damaris

je hebt helemaal gelijk Mirjam. ;D
Maar soms is dat nu eenmaal moeilijk. We zijn tenslotte allemaal met elkaar verbonden.

Damaris :-*

Mirjam

Klopt hoor.
Ik herken het wel.
Ik moet mijzelf ook geregeld heel bewust afsluiten anders blijf ik ook met anderen bezig.
En dat verbonden zijn is ook weer leuk.
Als mijn man aan mij denkt merk ik dat en dan stuur ik hem liefde toe en krijg ik het weer terug.
En ook als ik het wil geven zend ik het toe en krijg ik het terug.
Hij is de hele week weg met de truck en dan is dit heel gaaf contact hebben.
Zegt meer dan een appje. ♥
Dus er is ook heel veel goeds aan die verbondenheid.

Damaris

tja de mobiele telefoon had helemaal niet uitgevonden mogen worden. ;D
maar ik denk ook dat er een reden is dat mensen zo met elkaar verbonden zijn. Tenslotte moeten we allemaal weer één leren worden. Dan pas zal de illusie opgelost worden. Daarom droom ik denk ook dat ik in het bed van mijn Oma lig. Tenslotte is zij mijn grootmoeder, een kraal in mijn familie-lijn, en ik vind veiligheid in haar bed, totdat.....ik wakker begin te worden. maar ik word in mijn slaap (illusie) wakker, en dan begin ik me zorgen te maken. Ik durf dus eigenlijk niet wakker te worden.

Mirjam

Heel eerlijk gezegd ervaar ik dit in het leven ook geregeld.
Dan was ik zo heerlijk op andere plaatsen waar geen verdeeldheid was en met overledenen waarvan ik veel hield.
Samen één. Mijn man en dochter zijn daar dan vaak ook en dan.....gaat de wekker. :o
Dan wil ik weer omdraaien en daarheen terug.
Toch sta ik dan weer op. En maak er een mooie dag van.

Ooit zal het allemaal zo zijn.