Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Twee hoofden

Gestart door Clauvantm, juli 19, 2016, 08:16:08 AM

Clauvantm

Hallo.
Ik ben al een geruime tijd mijn dromen en die van mensen om me heen aan het verklaren en heb vele op die manier kunnen helpen. Ook door mijn eigen dromen te kunnen verklaren leer ik veel over mijn eigen onbewustzijn.

Maar.....

Nu had ik vanacht een droom waar ik niet uitkom en hoop dat iemand me hiermee kan helpen...

Het is donker ik zie helemaal niks alleen een hele grote soort van demon met twee hoofden hij is helemaal in het rood gekleed en zijn ogen schijnen lichtblauw op. Hij komt op mij aflopen en ik voel mijn angst maar blijf staan. Ik vlucht niet..

Op dit moment schrik ik echt wakker. Ik hoor mijn balkon deur heel hard heen en weer gaan (ik durf s nachts niet in ramen of spiegels te kijken) en stap toch uit bed om te kijken. Ik kijk om het hoekje en de deur is helemaal stil...ik stap in bed en deur blijft stil...toch voel ik dat er iets is wat hier niet welkom is...ik bescherm mezelf door mijn huis en mezelf te beschermen met alle goeds en witte lichtjes..hierna hoor ik mijn balkondeur weer heen en weer gaan en voel ik rust en val weer in slaap...wat was het en heeft het met mijn droom te maken? Kan iemand helpen deze deoom te verklaren??

Gabriëlla

Hoi Clauvantem,

Hoofden hebben in dromen met allerlei vormen van macht te maken! Twee hoofden geeft vaak iemand met twee gezichten aan, waarvan er een meestal verborgen is. Donker geeft op zijn minst een sombere maar vaker deprimerende invloeden aan.

Je hebt de gevoelsmatige zekerheid dat die demon een hij is?

Terug naar 'je' demon. Die hele lichtblauwe ogen geven mij het gevoel dat de persoon in kwestie door een te sterk plichtsgevoel wordt geleid! Met die donkere achtergrond erbij, sluit ik niet uit dat hij/zij lijdt door (verborgen?) onzekerheden.
De persoon in kwestie is door dit gevoel steeds verder van zichzelf af komen te staan. De passies (rood is een passionele kleur) kunnen daarom in agressie veranderen. Dikwijls geuit jegens degene die wel durft te doen wat hij/zij wil.
Ik heb de indruk dat een hoge dosis schaamte hierbij een rol speelt.

Het kan zijn dat jij zeer sterk aanvoelt dat er iets helemaal niet klopt in jouw omgeving. Dit kan maken dat jij hyper gevoelig wordt voor geluiden om je heen, die kunnen dan versterkt en/of verdraaid overkomen.

GABRIELLA


Clauvantm

Hallo gabriella

Dank je voor je uitleg..zoals ik al zei kwam ik met deze droom er niet echt uit. Ik weet wel zeker dat de demon een hij was maar jou uitleg past precies bij mij! :o
Mijn droom is ineens helemaal duidelijk

Groetjes claudia

Clauvantm

Ik zal het uitleggen:
Oo mijn werk wordt vanuit hogere hand verwacht dat je op 1 manier handeld ik kan me vaak met dingen niet op 1 lijn vinden waardoor ik het gevoel heb dat ik niet ik kan zijn hierdoor.

Ik ben een persoon die ieder jaar een zomerdip heeft en zich dan somber voelt doordat alles verplicht is om je heen...
Alles moet en ik wil niet dat alles mij wordt opgelegt...
Daarbij komt dat ik me onzeker/schuldig kan voelen als niet alles is (thuis/werk) als wat ik denk dat een ander van me verwacht, dit terwijl de enige die enorme verwachtingen heeft ikzelf ben..ik ben nooit tevreden en ik vind het zelf nooit goed genoeg....

Ik denk dat deze droom weer even een roep is om me even weer van dit patroon af te halen.

Gabriëlla

Het zal ongetwijfeld beter gaan als je zomerdip voorbij is maar misschien ook tijd om eens naar ander werk uit te kijken? Als je vaak niet op een lijn zit met wat er van je wordt verwacht, zit je vak niet in de juiste werkkring.

Clauvantm

Ja klopt. Zodra juli voorbij is gaat het vaak beter...terwijl augustus ook zomer is heb ik de dip dan niet meer...wat werk  betreft ben ik al enige tijd me aan het orienteren wat ik echt wil en ben ik nu bezig met een vriendin die me helpt om wat voor mezelf op te zetten....alles komt wel goed.

Bijzonder dat iemand die me niet kent me toch zoveel over mezelf kan vertellen....dank je

Gabriëlla

Graag gedaan Claudia!

GABRIELLA