heeft iemand dit ook?

Gestart door nadine, januari 27, 2014, 13:49:09 PM

nadine

ben nieuw hier, dus vergeef me als deze vraag niet op de juiste plek staat. mijn vraag gaat niet over één bepaalde droom, maar meerdere. tot mijn 12 jaar(ongeveer) droomde ik over een jongen, waar ik geregeld mee speelde. ik kende hem niet in mijn dagelijks leven, maar hij voelde aan als mijn beste vriend. ik was dan ook teleurgesteld toen de dromen stopten. op latere leeftijd droomde ik over onbekende huizen en plaatsen, waar ik zowel als volwassene en als kind rondliep. ik heb er nooit echt bij stil gestaan. dromen komen van je onderbewustzijn en ik dacht dat er wel een reden voor zou zijn. de dromen herhaalden zich wel geregeld. pas toen ik mijn huidig partner ontmoette, ontdekte ik per toeval dat die plaatsen en huizen bij hem hoorden. ook hij had tot zijn 12 (we zijn even oud) over een meisje gedroomd waar hij mee speelde. de beschrijving die ik gaf over de plek is de perfecte beschrijving van zijn ouderlijk huis en het bosje achter dat huis. de huizen en plaatsen, zijn de plekken waar hij gewoond heeft, zijn vroegere school en waar hij op vakantie ging. zelfs de emoties en leeftijden die ik zelf had in de dromen, komen overeen met de zijne toen. al leek het voor mij in mijn dromen alsof ik ze zelf meemaakten. het is raar en we zijn er al aan gewoon geworden (we lachen erom dat dit de ultieme vorm van stalken is) ;), maar mijn vraag is nu, zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt? ik kan toch niet de enigste zijn? grtzz nadine

Carla

Ik ken het niet, maar ik vind het erg mooi wat je verteld. Prachtig!

Eva_84

Een voorbestemde liefde  :D Mooi!
Ik ken het ook niet, wel al van voorspellende dromen gehoord maar dat heb ik zelf nooit gehad.
:)

espietje

Ik denk dat het gewoon voorbestemd is dat jullie bij mekaar horen . En dit hoor je idd niet veel ...ik vind het prachtig.En misschien eijn jullie gewoonweg zielsverwanten die mekaar terug hebben gevonden .   :)

Groetjes

Sas-8314

klinkt voor mij ook idd als het verhaal over een soulmate Nadine ...
erg mooi dat jullie elkaar gevonden hebben.
Er wordt beweerd dat een soulmate vaak opduikt na periode van eenzaamheid, een soort van wake-up call wordt het ook wel eens genoemd. De ontmoeting en relatie is er met een rede, een uitdaging ... kan soms dus best heftig zijn zowel in positieve alsook in negatieve zin.
Hoop dat jullie er samen iets moois van maken, er is naar mijn mening geen diepere verbintenis als de liefde op zielniveau. Kwestie van elkaar wakker houden als je mij vraagt :)

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

kreeft

noem het voorspellende dromen  :D

:-*