Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

rommel opruimen

Gestart door corona, januari 10, 2010, 09:11:42 AM

corona

Hallo weer,

Ik droom dat ik het rommel aan het opruimen ben en de dingen teruggeven aan een paar mensen.
Later ben ik rustig aan het rondwandelen door de stad om foto's te maken.
Wat probeert de droom mij te vertellen? want ik droom al een paar keer dat ik steeds onderweg ben.

Groeten,
Corona

klaproos1945


                                                      de wijsheid kaart

                                         onderzoek je persoonlijke interactie

                                               de les die in je droom zit

                               stel vast of je iemand bent die altijd aan andere geeft
                                     die zich ongemerkt of niet gewaardeerd voelt

                               als dit op jou van toepassing is dan zou het kunnen zijn
                                dat je een verborgen agenda hebt om liefde te zoeken

                               die onlosmakelijk verbonden is met jou motivatie om
                               diensbaar te zijn je doel onderzoeken of je interactie

                               met anderen je in je kracht zetten
                               of je uit je kracht halen

                               veel liefs van klaproos 2010

                         

Fatin

Citaat van: corona op januari 10, 2010, 09:11:42 AM
Hallo weer,

Ik droom dat ik het rommel aan het opruimen ben en de dingen teruggeven aan een paar mensen.
Later ben ik rustig aan het rondwandelen door de stad om foto's te maken.
Wat probeert de droom mij te vertellen? want ik droom al een paar keer dat ik steeds onderweg ben.

Groeten,
Corona

Corona,

Wat heb je met foto´s ben je zelf ook fotograaf? Zo ja krijgt de droom natuurlijk een andere betekenis  ;) Heb je het hier trouwens over dezelfde stad of is het gewoon een stad?

Liefs,
Fatin

corona

#3
@Fatin,  het is een stad en op dit moment ben ik bezig met de fotografie-opleiding. En ik vermoed dat het fotografie belangrijk is voor mij. En ik zit zelf te denken om in de richting van fotografie te gaan, maar ik heb weer een conflict tussen mijn verstand en gevoel, want mijn gevoel zegt: "fotografie wel doen", maar mijn verstand zegt:"is er genoeg werkgelegenheid?".

groeten,
Corona

Fatin

#4
Hi Corona,

Rommel opruimen is natuurlijk altijd goed. Daarom heet het misschien ook rommel  ;D. Andere woorden voor rommel is (oude) troep. De "dingen" of (oude) troep kun je ook zien als oude patronen, gedragingen, oude ideeën, situaties en omstandigheden etc. Als je een droom zou zien als het huis van 't menselijk denken, zie je er meer reden voor in om af en toe op te ruimen. Las de vorige keer dat je "rustig" aan het verhuizen bent en nu ben je "rustig" aan het wandelen. Moet een geruststelling voor je zijn.

Weet nog niet of je in dezelfde stad zit als de vorige droom of dat je in "een stad" zit, bv. omdat je de stad niet kent of hier geen naam bij hebt. Omdat je foto's aan het maken bent, na het opruimen, denk ik aan indrukken opdoen. Een foto druk je af en een foto in een droom kan een indruk zijn. Welke indrukken dit zijn is afhankelijk van de stad uiteraard. Zou dit om een andere stad gaan, kunnen dit nieuwe indrukken zijn. Maar er zijn zoveel verschillende steden en zo anders door iedereen beleeft, daarom is nog het meest belangrijke wat je van de stad aan indrukken in en uit jouw droom opdoet.

De dingen die je aan de anderen gaf maakt onderdeel uit van de schoonmaak. Ook hier geldt hetzelfde, oude overtuigingen. Echter je schreef "teruggeeft" en daarmee krijg ik het idee dat dit gaat om oude overtuigingen (meningen, manieren van denken en wellicht gedragingen, reacties e.d.) die eens zijn opgemaakt met behulp of in bijzijn van anderen en je die niet langer als bruikbaar acht. Opgeruimd staat netjes!

Deze droom volgt de vorige op. Je kunt ze naast elkaar leggen en kijken wat je ervan opmaakt. Ook in deze droom komt rust voor, dat toont vertrouwen. Toch ben je hier voorlopig niet over uit gedroomd. Deze droom heeft namelijk ook geen bestemming, daarvoor wandel je rond  :).

Veel liefs,
Fatin

klaproos1945



                                                                           de les van vandaag

                                                                toon vandaag belangstelling voor
                                                                iemand die je vroeger hebt genegeerd
                                                                die persoon is jou leraar jouw bijzondere

                                                                engelen hij/zij zal iets doen of zeggen
                                                                waarop je hebt gewacht gewoon omdat
                                                                je de schoonheid van zijn/haar geest erkent

                                                                je doet inzien dat iedereen in staat is
                                                                jou te helpen om beter te worden
                                                                en vice versa