Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

verhuizen

Gestart door corona, december 21, 2009, 19:48:58 PM

corona

Hallo!
Vanacht droomde ik dat ik aan het verhuizen ben.
En ik vraag me af wat het betekent? Ga ik daadwerkelijk verhuizen? of heeft het ander betekenis?

Groeten.

Fatin

Citaat van: corona op december 21, 2009, 19:48:58 PM
of heeft het ander betekenis?

Hi Corona,

Volgens mij staat verhuizen symbolisch voor een overgangsperiode. Je gaat waarschijnlijk een nieuwe fase in.

Liefs,
Fatin

;) welkom op 't forum

Pink

Hallo Corona,

Verhuizen srtaat inderdaad symbool voor verandering. Heb je meer informatie voer de verhuizing zelf. Naar wat voor plaats, welk gevoel heb je daarbij et cetera

Pink

corona

#3
Ik ben rustig aan het verhuizen en de locatie is dit keer niet duidelijk, maar in het verleden droomde ik dat ik ging verhuizen naar Amsterdam en dat ik blij was.

Groeten,
Corona

Fatin

#4
Citaat van: corona op december 21, 2009, 23:58:08 PM
dat ik blij was.

Goed nieuws, dus!  ;)

Citaat van: corona op december 21, 2009, 23:58:08 PM
Ik ben rustig aan het verhuizen en de locatie is dit keer niet duidelijk, maar in het verleden droomde ik dat ik ging verhuizen naar Amsterdam en dat ik blij was.


Zou haast zeggen gezien de locatie niet duidelijk was dat je nu met een onbekende (onzekere) bestemming ook gewoon het vertrouwen voelt (rust). De herinnering van de droom in het verleden voegt hier nog iets aan toe, de ervaring van het verhuizen naar Amsterdam (in de droom natuurlijk), blij van vreugde, is volgens mij dezelfde ervaring als uitkomst van waar je nu naar toe gaat.

Dus waar je ook naar toegaat je hebt én het vertrouwen dat je goed gaat en je bent er (hoe dan ook) blij mee.

Liefs,
Fatin