Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Exlief

Gestart door Danisha, oktober 23, 2009, 13:17:23 PM

Danisha

Hoi,

Ik stond vannacht bij exlief in de keuken waarmee deze droom begon.
Exlief was aan de afwas.
Mijn blik viel op exlief.
Exlief had een theedoek over zijn schouder rusten.
Ik keek naar de keuketafel exlief zei wat tegen mij ik keek hem aan en zei ja en ik.. zette het glas op de keukentafel afgedroogd en wel.
Ik voelde mij.. fijn intens liefdevol en spiritueel verbonden met hem.
In het moment dat we elkaar aankeekden.. Was alles vlak om ons heen heel helder. Het was overdag in de droom mijn gevoel zei me dat we bezig waren met de afwas van vlak na het avondeten laat in de middag.

Ik denk dat de droom laat zien dat ik.. veel van exlief hou.

Groetjes Danisha..

Leeuwin

Hoi Danisha,

Ook mijn gevoel zegt dat jullie nog heel veel van elkaar houden maar dat jullie voor elkaar een aantal barrieres hebben opgetrokken. Die zijn zichtbaar en ook doorbreekbaar! Glas is tenslotte doorzichtig! Ik krijg sterk het gevoel dat je diep in je hart het liefst opnieuw met hem begint.

Groetjes en liefs van Leeuwin

Danisha

#2
Hoi Leeuwin bedankt voor jou reactie.. lief

Ik en hij kennen elkaar nog niet zo heel gek lang.
Ik zag hem voor het eerst en ik was gelijk weg van hem.
Hij was helemaal blij dat ik hem leuk vond en,
via via kregen wij contact..

Ja.. wij hebben voor elkaar een aantal barriere's opgetrokken dat is waar.
Klopt want.. ik stond er niet helemaal achter toen er seks bij kwam kijken wilde ik eigerlijk liever nog even wachten wel.. ging ik in hem mee..

Ja.. kon ik de tijd maar terug draaien en had ik toch maar volgehouden niet toegegeven en het anders aangepakt alleen.. ja.. als ik terug denk stond ik toen daarvoor ook helemaal niet sterk in mijn schoenen eigerlijk.. en ik vond hem zo leuk wat ik voelde.. ik was gelijk verliefd toen ik hem zag.. dacht dat het wat betekende.. ik vind het wel heel jammer dat het allemaal zo is gelopen.. ik was stapelsgek op hem hou van hem.. en omgekeert was dat ook.. hadden wij zeker een verbinternis ook op spiritueel niveau waarin wij ook samen wat in hadden meegemaakt toen wij elkaar leerden kennen.

Ja.. het hoeft dus nog niet het einde te zijn begrijp ik..
Ik heb hem zonet gesmst nog vanmiddag..
Ja het is ook wel waar.. Ik en hij zien waar het aan scheelt wel..
We zouden er nog wat aan kunnen doen.. Ja het zijn grote stappen dan die we willen zetten eigerlijk.. Nou.. Ik kijk het wel aan.. Ik heb wat aan jou reactie gehad erg lief.. bedankt Leeuwin.. Groetjes, Danisha.



Leeuwin

Hoi Danisha,

Bedankt voor je lieve reactie.
Ik heb nog een tip voor je: als jullie nou eens beginnen om kleine stapjes te zetten en je in later stadium aan de grote wagen, voelt dat niet veel prettiger? Kijk, als je op een plant een hele lading kunstmest gooit gaat hij gelijk dood. Als je iedere dag een piepklein beetje kunstmest geeft bloeit hij mooi op. En zo is het nou ook met een relatie.

Groetjes en liefs van Leeuwin

Danisha


( Kijk, als je op een plant een hele lading kunstmest gooit gaat hij gelijk dood. )

Hahahaha ja  :D  :D

Ik dacht er trouwens laatst wel aan toen ik hem nog zag om..
Het 1 en ander te veranderen.. In exlief en mijns contact :o

Ik ga het ook voorstellen ook  8)

;D


Leeuwin


Danisha

Bedankt.. jammer geen goed bericht gehad.. misschien moet ik het ook maar zo laten en accepteren dat ik gebruikt ben  >:( :( :-\
Ik zal eens kijken nog naar de lenormand en hier op de site de legging plaatsen..
Liefs..

Leeuwin

Jouw exlief vindt het blijkbaar enger om  barrieres te doorbreken dan jij!

Danisha

ooh.. ja.. denk het ook.. ik vind het heel jammer..