Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vaker terug kome

Gestart door ilsjevdn, oktober 09, 2008, 16:38:10 PM

ilsjevdn

Ik heb deze droom zowat ieder jaar  ??? ??? ???

Het speelt zich gewoon hier in nederland plaats en ik en de mensen om mij heen lijken niet ouder dan dat ze nu zijn. Het komt op het nieuws dat de mannen weer het heft in handen willen, en maken van alle vrouwen slaven. De mannen mogen iedere vrouw die ze willen tot hun slaaf maken, dit gaat dus vaak met een hoop geweld samen. Omdat ik thuis met 4 vrouwen woon en 1 man beschermd mijn vader ons tegen de boze buitenwereld.  Maar helaas komen er mannen hier achter en breken bij ons in om mij en mijn zussen mee te nemen. Ik word ergens anders heen gebracht dan mijn zussen en kom in een soort kasteel kelder terecht. Hier zitten nog eens zo'n 20 vrouwen opgesloten. Na een aantal dagen worden wij aan onze haren naar buiten getrokken, en krijgen onze "baas" te zien, voor ik hem te zien krijg stopt deze droom.

Heeft dit iets te betekenen????????

Kiwiwoman

Ai, dit kan pijn doen, want wil je niet zelf over je leven beslissen? Wacht je maar af, wat er gebeurt?

Dit kan spelen op het gebied van familie, vrienden, opleiding, werk, enz.

Volgens mij wordt er hier van je gevraagd zelf het heft in handen te nemen en geen slachtoffer van wat dan ook zijn.

Succes ermee!

ilsjevdn

nou ik vecht nergens voor in mijn droom. Omdat het ook allemaal zo plotseling gebeurd :o