Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

DROOM

Gestart door carmelita, februari 23, 2005, 10:03:16 AM

carmelita

Hoi allen dit in geen droom van mezelf, maar van de nieuwe vriend van mijn buurvrouw. Sinds kort heeft zij een nieuwe vriend. Zij heeft zelf 2 zoontjes. de een is 6, en de jongste is bijna 3. Nu droomt haar vriend bijna elke avond over haar jongste zoon. Het zijn vaak flarden, of zoals hij het noemt nogal mistig. Er zat bv iemand naast hem die zei tegen hem er is wat met hem.....zie je dat dan niet??? Ook als hij bij haar is droomt hij over haar zoontje ( daniel) . Vaak weet hij niet hoe de dromen eindigen. Ook droomde hij over de combinatie van haar zoon en een dekseltje???? Zou hem heel graag wat uitleg hierover willen geven, maar ik twijfel te sterk of mijn uitleg wel de juiste is. Zou iemand mij iets meer hierover willen vertellen, hij droomt nl nooit, natuurlijk dromen we elke avond, maar voor het eerst dat hij zich in zijn leven dromen kan herrinneren. Wie helpt, hij zit ernog al mee. Knuffel Carmi :-* :-* :-*

Palomino

Lieve Car,
Het eerste dat in mij opkwam met betrekking tot het zoontje van de buuf en het dekseltje : Een deksel dient om iets af te dekken en aangzien de relatie nieuw is, valt er nog een hoop te óntdekken voor de nieuwe vriend...
Waarschijnlijk is het zoontje van de buuf een heel ánder kind in zijn doen en laten dan zijn eigen kinderen, en vertaalt hij dat in zijn droom met dat er iets 'mis' is met het kind...
Ik hoop dat hij hier iets mee kan... :P

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

carmelita

Lieve Palo, bedankt voor je reaktie. Maar vergat er even bij te vermelden dat hij geen kinderen heeft, en ook nooit een relatie heeft gehad met kinderen. Goed idee dat je Shoon een dagje mee laat draaien. Maar waarom droomt hij dan niet over haar andere zoontje. Toegegeven het is een heel bijzonder jongetje, zelf heb ik er ook een zeer speciale band mee. En hij is ernstig ziek geweest, maar toen kende zij hem niet. Heb je dan nog wat aanvulling. Knuf Carmi :-* :-* :-*

Palomino

Hi Car,
Nee eigenlijk heb ik er niets meer aan toe te voegen...Hoogstens dat de nieuwe vriend iets in het jongetje aanvoelt dat hij door zijn ernstige ziekte heeft 'geleerd'...iets dat hem anders dan andere kinderen maakt...en in de droom wordt dat  'anders zijn' vertaald met 'mis'.

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.