Dagkaarten Lenormand - Deel 6

Gestart door assie63, mei 01, 2012, 09:01:54 AM

Sweetie

@Sweety 
de gedachten gaan uit naar je kind
je wilt hem ergens meenemen op bezoek gaan ofzo

sweetmami

Haha ja nou soms word ik ook wel een beetje gek van m hoor ;) thx lieve rianna xx

Klopt suus we gaan weer op pad vandaag hoop dat hij zich gedraagd hihi. X

rianna

hoi Kreeft
je ziet oplossingen om het verleden weer een plaatsje te geven
je hebt er de kracht voor en dat breng rust in de tent
je voelt een groei omtrent je gezin  het geef je houvast
samen met een heer op weg gaan  al wil je wel weten of het eerlijk gemeend is daar heb je nog wat hoofdbrekens over die aan je vreten
liefs Rianna

rianna



hoi Suzy
je  heb een tweestrijd met een  vrouw die niet eerlijk is
maar je anker  geef je houvast en de ooievaar geef je vleugels om je eigen weg te gaan
dat breng nog al wat veranderingen met zich mee

liefs Rianna

rianna

dat hoort er bij  hoor Sweety
soms kan je ze opvreten en soms heb je spijt dat je het niet gedaan heb ;)
fijne dag meis
liefs Rianna

Sweetie

@ Rianna
Mijn man heeft een tweestrijd met een man maar ik kan er ook niet om lachen het gaat om een man die inderdaad niet eerlijk is geweest, misschien zet ik hem op de ooievaar zodat hij eens naar het zuiden kan trekken op bezinning
Thanks Rianna

rianna

ow Suzy  ging er van uit dat die slang een  valse vrouw was
zo zie je heb ook nog wel wat te leren hihihih
dank voor je feedback daar ben ik echt blij mee  anders weet ik niet of ik fout zit ook
liefs Rianna

Sweetie

graag gedaan hoor Rianna en dat dacht ik ook maar denk dat het om zijn streken gaat (van die man )

arend

bedankt Rianna, ik ben benieuwd  ;D

rianna


hoi Suzy
de problemen zitten meer in me zelf  toch wat bezorgd ove rmijn gezondheid maar ok het zal wel goed komen
liefs Rianna

assie63

@suzy
geen heer vandaag die voor grrrrrrrrrr zorgde hihi, zou wel is iemand een schop onder zijn kont willen geven  ;D, dank je wel, assie xx
Rianna
tja hij staat in mijn kaartjes hihi, nee niet echt gepieker, welke kaartjes zie jij dat gezinsgeluk ?, ja ik heb zeker vertrouwen in de toekomst, dank je wel, assie xx


Alain

@ Suzy,
Thx de vertandering kwam sneller dan gedacht,... Kheb de stoute schoenen aangetrokken en het resultaat was positief  :D. Ik kan het niet anders beschrijven maar deze middag voelde ik me gelukkig,...
I.v.m hem ( ik ben een mannelijke persoon  ;D)
XXX

@ Rianna,
Thx, ik heb een houvast,... en nu voel ik een beetje geluk in een vriendschap,...
XXX

Sweetie

Ja dat weet ik Alain  :D
Goed dat je eens je stoute schoenen hebt aangetrokken
Groetjes

kreeft

@rianna,
ik ben nog niet op weg met een heer, maar wat niet is........
rust was er gisteren ook niet  :-X maar lag niet aan mij
maar ik laat wel meer en meer achter mij  :)
dank  :-*

rianna

#449
Arend het is de bedoeling dat je een eigen  topic openen met de naam Mijn dagkaarten :) iedereen is nu apart maaar je hebt dit gemist waarschijnlijk