Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Hoi Heleen en Suus,

Geen fut om er op uit te gaan. Ik verafschuw de Nederlandse zomers. Wespen, muggen, klam weer en snachts niet slapen daardoor.

Normaal lekker 3 weken in het buitenland. Lekker bijtanken en andere omgeving. Nu gewoon 3 weken poetsen, wassen, strijken. Niks bijtanken.

Ik baal dus inderdaad, 3dubbeldwars! Zeker bokkendag.

Hopen dat het morgen beter is, maar ben er bang voor :-\

Liefs, Lief :-*




Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 9 juli.

Zwaarden 10 met begeleidingskaart Koningin van Staven.

Het einde van een probleem. Aanvaarding, berusting. Weten wat ik wil en dat zeker ook najagen. Inspirerend en creatief persoon.

symbolon:

DE SPIRITUELE TUIN
Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
Je hebt het moeilijk om jezelf te zijn , waarom zo'n strakke houding ?

Suus

Lief

Ach ja, het enorme balen van niet op vakantie kunnen....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...


Lief

Prachtig!!! Dank Heleen :-* :-*

Kaartjes voor 10 juli.

De Keizer met begeleidingskaart Staven 3.

Orde scheppen geeft rust en zelfvertrouwen. Mijn blik gaan verruimen en zo nieuwe mogelijkheden zien.

symbolon:

DE MEESTER
Vandaag beland je in een situatie, die je helpt om in je eigen volwassenheid en rijpheid te stappen. Durf hier daadwerkelijk ook op te vertrouwen! Angst is een slechte raadgever, evenals doemdenkerij en zwaar op de hand zijn. Ga dus vandaag een probleem niet uit de weg, maar zie deze met open ogen, eerlijk tegemoet.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,

Je zal iets onder de loep nemen , toch zal je er een tijd moeten over na denken om iets op te lossen
Paniekerig doen heeft geen zin Lief   

Suus

Lief

Hoi Suus,

Ik zal de loep er eens bij halen. Paniekerig is er niet bij. Het kan me allemaal gestolen worden op het moment....

Dank Suus :-*

Liefs, Lief
Look for the answer inside your question...

heleen

hey lief

let op je symbolonkaart


Citaat van: Lief op juli 10, 2013, 10:13:38 AM

symbolon:

DE MEESTER
angst is een slechte raadgever, evenals doemdenkerij en zwaar op de hand zijn. Ga dus vandaag een probleem niet uit de weg, maar zie deze met open ogen, eerlijk tegemoet.

groetjes, Lief :)

De meester heeft gesproken

Heleen

Lief

Dank Heleen,

Ik weet het. Heb daar moeite mee. En iedere keer als het een beetje lukt dan gebeurd er weer iets.
Heb ik eindelijk sinds jaren weer eens mooie slippertjes gekocht, waar ik zo zuinig op ben dat ik er amper op loop. Zet ze even onder de bank in de kamer omdat ik ze gedragen heb. Vreet mijn hond ze helemaal kapot!
Pff, nou dan zie ik het weer even niet zitten. Houdt het nog eens een keer op?

Kaartjes voor 11 juli.

Staven 2 met begeleidingskaart Staven Aas.

Iets weerhoudt mij van het uitvoeren van iets. Mijn gevoel volgen en mijn goede ideeen uitwerken.
Vol vertrouwen de dag tegemoet treden. Bruist van inspiratie.

Symbolon:

ZORG
Er wordt nadrukkelijk van je verwacht om vandaag jezelf nu eindelijk eens de aandacht te geven die je verdient! Je hebt lang genoeg voor anderen gezorgd. Schenk nu liefde aan jezelf en maak het jezelf vandaag eens goed naar de zin. Hierbij gaat het om je fysieke verzorging en aandacht en je emotionele welzijn.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi lieve Lief,
Een tweestrijd in jouw die je ga winnen, als je durft, pak die kans eens Lief,
net even een stapje verder gaan dan normaal gesproken en hup pak de kans en zet die energie eens voor jezelf in, Je bent het meer dan waard!!

Liefs Vlinder

Lief

Dank Vlinder :-*

Ik ga de 'strijd' wel aan en ga mijn energie inzetten.

Fijne avond!

Liefs , Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 12e juli.

Hmm, volgens mij kan ik beter in bed blijven :-\ Maar....dat ligt niet in mijn karakter.

De Toren met begeleidingskaart Zwaarden 3.

Bevrijding van negatieve gevoelens. Aanvaarding van de hartepijn, het brengt rust.

symbolon:

DE INQUISITIE
Hou er vandaag rekening mee dat er serieuze ondervragingen op je pad komen. De tijd van recht en onrecht is aangebroken! Zelfs de mogelijkheid bestaat dat hierin het principe van de inquisitie wordt meegenomen. Vandaag wordt tot elk detail in kaart gebracht, de waarheid boven tafel te krijgen. De periode van zuivering breekt aan.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Jeetje Lief,

Ga maar terug je bedje in ..
De toren zaken gaan aanpakken , zaken die pijn doen moet je gaan aanpakken , verwerken en jezelf echt gaan bevrijden

Waar is ons Liefje Lief gebleven  ???

Suus :-*

Lief

tja, morgen is de toren gevallen en ga ik de brokstukken ruimen en met een schone lei beginnen....

Komt goed Suus :D

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...