Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Dank Vlinder en Suus,

Ik ga haar inderdaad haar ding laten doen. Volgens mij kan ze dat best. Ik ga aan de zijlijn meekijken en hulp bieden wanneer ze daarom vraagt. Lijkt me het meest verstandige.

Hier en daar bezig met hulp voor spulletjes te verzamelen en inlichtingen te doen wat financien betreft.

Kaartjes voor de 4e april.

Kelken 7 met begeleidingskaart De Magier. Floeper=Schildknaap van Kelken.

Creativiteit in overvloed, wel een keuze moeten maken welke richting en er iets mee gaan ondernemen.  Floeper= Een nieuw begin.

symbolon:

DE RATTENVANGER

Vandaag stap je in een waardevolle, persoonlijke ontwikkeling. Je doet er goed aan hier geconcentreerd mee verder te gaan. Je ontdekt namelijk steeds beter dat het leven, met alles wat bij het leven hoort, soms ook loze beloften heeft. Je doet er goed aan te vertrouwen op je krachten en inzichten vanuit jezelf.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

kelken 7....

er moeten keuzes gemaakt worden, ook besluiten genomen worden, toch ben ik van mening dat je de neiging hebt de kop in het zand te steken...
spanningen tussen creatieve verbeeldingskracht en realiteit moeten overwonnen worden...
de kelken page wijst hier naar je dochter, een onvolwassen zeer gevoelig meisje dat zeer nieuwsgierig is, ook naar de inhoud van de kelk, maar heeft zij het besef van de inhoud van de kelk.....


dameblanche

ik zie je spulletjes verzamelen....maar ik zie e dat merendeels alleen doen...
ik zie je keuzes maken en besluiten nemen, maar ook merendeels alleen.....

je kunt haar niet zien als een volwassen iemand die ook keuzes kan maken en besluiten kan nemen....

Lief

Dank Marianne,

Ik ga voor haar niks besluiten. Hulp bieden wil ik wel. Ik verzamel dingen, samen met mijn moeder. Financieel kan ik haar niet bijstaan. We gaan in de tijd zien hoe alles vorm gaat krijgen.

Groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

heleen

kelken 7 begeleidingskaart de magier.

vorm willen geven, maar (nog) niet wetend hoe. Onzekerheden, en daarbij vertrouwen op je eigen talenten.

floeper kelken page. staat misschien inderdaad voor je dochter maar ook voor jouw, wat zit er in de beker (toekomst). onzekerheden. Maar geen negatieve kaarten. Vertrouwen hebben Lief, het is goed zoals het is.

liefs

Heleen.

Lief

Dank Heleen,

Dat vind ik zeker. We gaan zien hoe het gaat worden, maar het voelt zeker niet negatief.

Ik ga vorm geven aan mijn fotografie en vorm geven aan de situatie met mijn dochter. Komt zeker goed!

In ieder geval weer een model in spe voor mijn fotografie ;)

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hoi lieve Lief,
De 7 bekers zijn soms gevuld met illusie,s en die ballontjes mogen door geprikt worden...blijf realistisch
fijn om positief te zijn, en denk af entoe aan hoe je moeder het heeft gedaan en hoe jij het wil doen, het is belangrijk voor jouw je dochter en voor de toekomst
de magier ziet hoe het kan zijn, het in orde brengen, en het tot een goed einde  brengen van deze grote uitdaging op jullie pad,

Liefs Vlinder

Lief

Dank voor je wijsheden Vlinder. Ik ga deze zeker ter harte nemen en het zo goed mogelijk proberen te doen.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

#308
Je volgt je eigen intuitie, Lief, het is een gevoel bij de kaartjes he,
je mag maar moet nooit iets aannemen  lieve lief...
ik wil niet betuttelend overkomen of zo hoor, gewoon gevoel.. :D

Lief

Hihi, this goed hoor Vlinder. Ik had er totaal geen betuttelend gevoel bij.
Juist een goed gevoel wat je zei en iets om over na te denken.....

Fijne avond!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 5 april.

Zwaarden 5 met begeleidingskaart De Dood.

Een keerpunt, omstandigheden veranderen ten goede. Een nieuwe cyclus.

Symbolon:

DE PHOENIX

Op dit moment vinden er veel veranderingen in je leven plaats! Niets in je leven zal hetzelfde blijven. Dit zijn vruchtbare en noodzakelijke veranderingen, waar je vandaag niet alleen voor staat. Geef jezelf vandaag de mogelijkheid je oude situatie helemaal te laten vallen. Besef dat je los moet laten en zelfs misschien eerst moet vallen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief ,
Zwaarden 5 met begeleidingskaart De Dood.
je geeft je over , je energie voor iets anders gaan gebruiken om zo weer nieuw leven in te blazen

Suus

Lief

Ha, dank Suus.

Precies wat ik gedaan heb. Ongelofelijk dat het in de kaartjes te zien is. Heb weer alles redelijk op een rijtje...
Nu de uitvoering ervan nog.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je wilt kappen met wat je tegenhoudt in je leven, je wilt knopen doorhakken...

Lief

Hmm, inderdaad. Ik was me net aan het bedenken vanmorgen dat ik met steeds meer tegenzin mijn pedicure werkzaamheden uitvoer.

Maar de knopen kunnen nog niet gehakt worden vrees ik. Maar ik zou wel heel graag willen.

Dank Marianne :-*

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...