Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Moonskin

Hallo Lieve Mensen,

Hihihi, al een tijd op dit forum lekker aan het freumelen, inzichten in de kaarten te verkrijgen en ik wist niet eens dat we een super leuke voorstel topic hadden.. Ontzettend leuk, omdat je zo toch een minimale inzicht in de personen krijgt, waardoor voor mijn gevoel, je iemands kaartjes misschien net iets duidelijker kan interpreteren..  :)

Ik ben Thea en bijna 37.. Volgende week de 18de oktober mag ik dat heugelijke feest vieren.. Wat ik eigenlijk zaterdag ga doen.. In mijn leven al heel wat meegemaakt, van positief naar negatief en weer terug en nog een xtje.. en dat alles om m'n levenslesjes te leren.. zo fijn!
Ik ben altijd iemand geweest die het heel belangrijk vond om door iedereen aardig gevonden te worden, die haar keuzes van andermans mening af liet hangen en het ook altijd heel moeilijk had wanneer ik er dan weer achter kwam dat ik mezelf weer eens hopeloos kwijt was geraakt.. Gelukkig kwam en komt dat bewustzijn altijd weer naar voren.. Ik ben sinds m'n 19 aan het werk en de afgelopen 13 jaar ben ik document controller.. Ontzettend leuk, maar ook veel verantwoording.. Ik heb onderhand 2 burnouds gehad en weet gelukkig nu de signalen te herkennen en op tijd een stapje terug te doen..

Ik ben sinds ik mij kan heugen sinds het einde van mijn tienerjaren met spiritualiteit bezig.. Ik ben toen in een jaar tijd 3 heeeele goeie vrienden verloren en dat heeft mij diep geraakt en heel bewust gemaakt van leven en dood (al was dat op zich nog vroeger toen mijn broertje op mijn 8ste is overleden).. Maar toen is mijn interesse voor het spirituele en alles wat daar wel bij komt kijken volledig gewekt..
Ik ben begonnen met de engelen kaarten, welke ik nu nog regelmatig leg om tot inzichten te komen in het dagelijkse leven.. Ze hebben me al zoveel geholpen en bijgestaan op zoveel momenten...

Daarna ben ik mij gaan verdiepen in de Tarot, maar omdat daar zoooooooveel bij komt kijken, en mijn geduld nog moet groeien  ;D ben ik toen ik de lenormand kaarten tegenkwam mij daar eerst mee bezig gaan houden.. Hier haal ik echt voldoening uit en geeft me zoveel positiviteit en kracht en optimisme ..

Op het moment ben ik, al ben je je hele leven door een soort van transformieproces aan het gaan, de afgelopen anderhalf jaar wel door een hele hevige transformatie aan het gaan.. Het is alsof ik eindelijk echt contact met mezelf, m'n hogere ik, aan het maken ben.. Er voor te zorgen dit ik mijn Pilaar in mijn leven word waarop ik steun en liefde en kracht uit haal.. Mijn eigen keuzes aan het maken ben en daarbij niet zozeer de mening van anderen in mee laat spelen.. Eindelijk kan ik de rust opzoeken (en geloof me dat is best moeilijk voor iemand met "ADHD" of zoals mijn moeder altijd zegt de Hyper Actieve dame die ik ben)...

Waar ik iedereen hier op het forum zo dankbaar voor ben is dat ik het gevoel heb dat iedereen respect heeft voor elkaar.. gewoon omdat iedereen weet dat ieder zijn eigen inzicht heeft waar een ieder ander zeker weer wat van kan opsteken.. Zo fijn dat iedereen er een soort van voor elkaar is..  :-*

Ik hoop dat ik nog zoooooooooooooooooooooooveel mag leren hier en zal zeker elke dag langskomen om mijn eigen kaartjes te duiden en mijn inzichten op andere kaartjes mee te geven..

Dank dat jullie helpen bij mij groeiproces en altijd lieve, inspirerende, wakkermakende, verhelderende, inzichtgevende woorden!!

Dikke knuffel Thea (Moonskin)

Carla

Dank voor je verhaal Thea Moonskin, ik vind het fijn te lezen dat je je thuisvoelt, dan weet je ook dat je welkom bent  :)

Eveningstar

Hoi Thea,

ondanks we elkaar al tegengekomen zijn in elkaars topic en andere... van harte welkom  ;) .
Fijn van je, om je alsnog voor te stellen.

Alle liefs,

Eveningstar

Sosolala

Ik wil me ook even voorstellen, Sosolala, geboortenaam Linda.   Ik doe aan niets.   Ik vindt mijzelf niet spiritueel en ben zeer sceptisch.   Ik bedoel dit niet kwetsend, want op de een of andere manier interesseer ik me er wel voor.   Ik ben geinteresseerd in Mijn vorige Leven.   Dit na een mooi gesprek met een nieuwe vriendin.   Ik kom eigenlijk zoveel tegenslag tegen dat ik denk dat er een reden voor moet zijn en die probeer ik te vinden

Eveningstar

Goede middag Linda,

welkom bij ons... sceptisch... geen probleem.... wakker blijven zou ik zeggen met tijdig je rust ;)  .

Vaak zal je waarschijnlijk veel mensen even doen stilstaan bij een gegeven. Wat op zich ook geen slecht gegeven is.  ;)
Het is allemaal een kwestie van hoe ermee om te gaan.

Succes en geniet van deze virtuele omgeving.

Liefs,
Eveningstar

westa

Hoi allemaal,

Ik ben juist nieuw op het forum en wil mij even voorstellen.

Ik woon ik Belgie, ben 52 jaar en doe zo een 6 jaar Lenormand kaarten leggen. Laatst het ik een cursus Tarot gevolgd en vind het best wel moeilijk er is zoveel te zien op de kaarten.Zo ben ik dus op deze site terechtgekomen.
De kaarten worden hier allemaal super uitgelegd vind ik :) ik kan hier nog veel leren :)

Dank jullie voor deze mooi site

Veel knufs
Westa

Vlinder

Welkom alle nieuwe mensen op het CW
Ik noem maar geen namen, ik vergeet er vast weer een, en dat zou vervelend zijn.
we komen elkaar misschien ergens tegen... dat zou leuk zijn  :D

Groetjes Vlinder

Carla

Welkom Westa, en alle anderen die ik misschien heb gemist  :)

Eveningstar

Hallo Westa,

een Belg d'erbij...joepié! Welkom!

En weet, dat straks ook jij een deel van dit geheel bent  :D .

Liefs,
Eveningstar

Ricca

Welkom Westa en veel lees- en schrijfplezier op het forum! :)
From Ricca with Love

Marit


Zonnetjeinhuis

Hoi allemaal,

Fijn om bij jullie groep te gaan horen en mee te kunnen doen met het forum.
Ik ben een vrouw van 50, heb 2 kinderen van 17 en 19 en woon in Zuid Holland.
Tot nu toe heb ik verschillende opleidingen en banen gehad die vooral met zorg
en administratie te maken hebben.
Ik heb als secretaresse gewerkt, masseuse, klasse-assistent, pedicure en hulp in de huishouding.
Door de opleiding voetreflexologie en shiatsu kwam ik in aanraking met spirituele zaken als
pendelen en bomen aanvoelen o.a.  Ik heb een paar setjes met kaarten zoals Lenormand-, Tarot- en Medicijnkaarten. Niet altijd, maar af en toe lijkt er een verbinding te bestaan met het onzegbare en
komt er informatie beschikbaar via deze kanalen.
Verder houd ik me bezig met het volgen van ontwikkelingen op andere gebieden zoals bijvoorbeeld: psychologie, politiek, literatuur, muziek, cultuur, natuur en de wetenschap. Ik ga af en toe  naar de kerk waar het etiketje vrijzinnig hervormd op geplakt zit. De boeken van Ds. Wim Jansen uit Vlissingen en professor Alfons Vansteenwegen boeien mij op dit ogenblik.
Als sport doe ik volksdansen. Voor wat muziek betreft, ik heb een paar jaar vioolles gehad en met dat kleine beetje ervaring
zou ik graag wat gaan doen met andere amateur muzikanten, wie weet komt dat er nog eens van.
Ik wens jullie veel succes.
groetjes,
Marijke

Vlinder

#942
Welkom Zonnetje, een zonnetje in huis ....heerlijk ;D

Groet Vlinder

Marit

Let the sunshine in, let the sunshine in ...! :)

Eveningstar

Welkom bij de andere zonnetjes, Marijke!!!

Fijn, om zo te mogen lezen, waarmee je veelal bezig bent!

Welkom :-) !

Liefs,
Eveningstar