Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Jupie

Hallo allen,

Ik noem mezelf hier Jupie door een conjunctie van Jupiter met mijn Asc.

Zoals zichtbaar is ben ik Astrologie beoefenaar wat al ca 30 jaar mijn hobby en passie is.

Ben via een bekende op dit forum terecht gekomen en de sfeer sprak me aan dus heb me gelijk maar even geregistreerd.

Ik hoop me verdienstelijk te kunnen maken door mee te praten over div. spirituele onderwerpen.

Mvg. Jupie

Eveningstar

Hallo Jupie!

ook jij welkom bij ons. Astrologie vind ik boeiend. Kortelings start ik een cursus  :D . ik kijk er naar uit!

We komen elkaar nog wel tegen  ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Gerda daar zou ik ook wel wat meer over weten !!!

Hallo Amy ,
Welkom hier en dat we veel van elkaar mogen leren !!!  :P

Liefs
Suzy

Carla

Hallo Jupie (en degenen die onbedoeld misschien vergeten ben), ik heet je/jullie van harte welkom op ons forum.

Audrey

Beste Anny & Jupie,

Welkom! :)

Hartelijke gr.,
Audrey

Gerda12

Suzy ...wie jouw engelen en gidsen zijn?  :)


Sweetie

Ja hoe je daar chter komt ! :P

Gerda12

Tijdens meditatie...andere mediums.....automatisch schrijven....Weten zomaar uit het niets..<3

Sweetie

Oja ik weet meer dan ik denk dat ik weet  :D

Ricca

#774
Van harte welkom Jupie. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

katjang

Hallo lieve mensen, ik ben nieuw hier, ik kom mij even voorstellen. Ik ben Katjang 43 jaar en ben/was al mijn hele leven opzoek naar mijzelf, door vallen en opstaan en alsmaar vechten tegen de bierkaai op ben ik reeds zover dat ik mij nu er bewuster van ben om meer te voelen, maar ook er meer mee te gaan doen.(mede door ziekte heb ik eindelijk mijn gevoel laten spreken en voor mezelf gekozen)

Ik ben inmiddels een cursus gaan volgen aura- chakra- reading healing, ook meditereer ik dagelijks en ben met lenormand kaartjes bezig.Dit laatste daar gaat mijn hart naar uit, en ga ik ook een cursus in doen.

Vind het fijn hier met jullie dingen te delen en uit te wisselen liefs katjang

Carla

Van harte welkom Katjang  :)

Audrey

Beste Katjang,

Ook van mijn kant van harte welkom geheten.
Doe gezellig mee, niet bang zijn om fouten te maken want we zijn allemaal lerende.
Wens je hier een plezierige (leer)tijd toe.

Hartelijke gr.,
Audrey

katjang

Dankje jullie wel :) Het is nog even uitzoeken hoe het e.e.a werkt hier,  :-[..maar al doende leert men. Fijn zo'n warm bad als welkom iniedergeval..liefs katjang

Eveningstar

#779
En ik doe er graag nog wat badolie bij  :D ! Welkom Katjang!

Liefs,
Eveningstar