Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Sofia89

Hi medeforummers,

Ik ben Sofia, 26 jaar, woonachtig in Utrecht. Vind het best eng om hier open te schrijven, ben dan ook licht paranoïde ingesteld. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Ben nu een paar maanden bezig met tarot en leer mezelf er beter door kennen. In alle eerlijkheid beken ik hierbij dat ik me vooral aangemeld heb om inzicht te krijgen in een Keltische Kruis-legging, waarvoor ik zo direct een apart topic zal openen. Ik hoop hier gelijkgestemden te vinden, maar ben - zoals ik hierboven schreef - wel iemand die de kat uit de boom kijkt. Vind het eng om op anderen te vertrouwen, maar wellicht dat ik op een gegeven moment meer van mezelf zal durven laten zien.

Lieve groet,

Soof

Carla

Welkom Sofia, neem je tijd om op je gemak de kat uit de boom te kijken.

Sofia89


Arowana

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik me even voorstellen: 46j, moeder van twee volwassen (nog thuiswonende) zonen, 25j gelukkig gehuwd, hond, tuin, 4/5 werkzaam in een psychiatrisch ziekenhuis als verpleegkundige, … dit zover de dagdagelijkse dingen.

Als activiteit naast werk en huishoudelijke bezigheden hou ik voornamelijk van rustige en binnenhuis dingen: lezen, koken, internet, computer, stikken & naaien, … en natuurlijk spiritualiteit !
Dit laatste in de brede zin van het woord. Ik interesseer me voor bijna alles, en dat al zo’n 25 jaar. Voor het een al wat meer dan het andere. Momenteel krijgen de Lenormand-kaartjes mijn volle aandacht. Ik maakte al een tiental jaar geleden kennis met hen, hield me er een paar jaar mee bezig maar het raakte weer op de achtergrond. Tot nu, nu is mijn aandacht weer top !

Wat ik verwacht van dit forum? Gewoon een gezellige plek, een plaats waar ik elke dag even kan vertoeven en iets kan opsteken, … en dat graag in een sfeer van welbevinden en vertrouwen.

Beste groetjes,

Arowana

Gabriëlla

Welkom Arowana!


GABRIELLA

Carla

Hartelijk welkom Arowana

Arowana


Scorpio

Hallo!

Voorstellen is niet echt m'n ding want waar moet ik beginnen? Maar ik probeer het..

Zoals m'n gebruikersnaam al doet vermoeden, ben ik een vrouwelijke schorpioen. Ik ben 27 jaar, woonachtig in Limburg. Sinds m'n jongere jaren (goh, klinkt alsof ik al heel oud ben) heb ik al interesse in spiritualisme (ik weet niet of ik de juist benaming gebruik) gekregen, maar ook in astrologie. Naarmate ik ouder werd heb ik die interesse nog steeds behouden, maar ik ben er nooit echt serieus mee verder gegaan. Zo nu en dan kocht ik wat boekjes, verdiepte me een tijdje en daarna deed ik ze weer weg. Door allerlei veranderingen in de loop der tijd ben ik me weer wat meer gaan interesseren in deze onderwerpen.

Ook ben ik intuïtief sterk, ik voel dingen aan.. ben gevoelig. Ik weet van me zelf dat ik een hsp-er ben.

Na gisteren een mooie reading te hebben gehad is het voor mij opnieuw bevestigd dat ik meer in m'n mars heb (stiekem had ik dit ook wel verwacht). Meerdere mensen hebben me al eerder gezegd dat ik meer moet doen met mijn psyche. Ik denk dat er voor mij nu een tijd is gekomen om me meer te verdiepen in mijn kunnen (al weet ik nog niet heel goed waar ik precies moet beginnen). Ik heb niet echt iemand waarmee ik mijn interesses/ervaringen etc. mee kan delen en dat is eigenlijk ook een van de redenen dat ik mij heb aangemeld op dit forum. Ik weet niet of ik veel reacties zal plaatsen, maar meelezen doe ik in ieder geval wel.

Carla

Hartelijk welkom Scorpio, ik hoop dat je hier zinvolle zaken tegen zult komen  :)

catja

Hallo, volgens de regels stel ik me dus voor:

mijn naam is Catja en nogal zoekende.

ik ben al heel erg oud :)(64 jaar!), en zoals mijn leven zich heeft ontvouwd kon ik niet anders dan zoeken naar mijn spiritualiteit. Ik werd er min of meer naar toe gedreven door de omstandigheden.

Zodoende ben ik me bezig gaan houden met onder meer de i ching en de tarot. Want zowat alles ging fout, wat ik ook ondernam en/of ik was zonder echte redenen hartstikke moe! Weird!

Afijn ik vind het moeilijk allemaal al zelf te bevatten laat staan dat ik dit goed kan uitleggen!

Ik heb nu een legging gedaan om mijn spirituele weg onder de loep te nemen d.m.v. de volgende stap- legging.
Hopelijk kunnen jullie me er ook bij helpen, wellicht zien jullie er weer andere dingen in dan ik zelf.

Carla

Hartelijk welkom Catja,

Er zijn meer leden van jouw leeftijd of ouder hoor. Ik kom ook al heel aardig in de buurt, ik heb recentelijk het heugelijke feit gevierd al 60 jaar in dit leven te leven  ;D

Gabriëlla

Dan valt het voor mij gelukkig nog mee ;D ;D ;D

Brittyen

Hallo allemaal
Ik ben Linda
Moeder met kids heb een druk leven
Opzoek naar ontspanning en zelf ontplooiing

Carla

Hallo Brittyen (Linda),
Hartelijk welkom hier, wie weet kun je hier wat ontspanning vinden.

Mackenzi

Hallo
Ik ben Mackenzi.  Een 12 jaar geleden kreeg ik de keuze. Antidepressiva nemen of naar een relaxatietherapeute gaan. Ik koos voor het tweede.  Zij heeft mij begeleid tijdens meditaties en hier ontwikkelde zich andere zaken uit voort.  Ooit hoorde ik stemmen, kinderen, die rondliepen en zongen.  Ooit zag ik aura's.  Maar op een dag heb ik me door omstandigheden afgesloten.
Ik voel nog wel zaken, het gevoel dat ik niet alleen ben.
Mijn leven werd grotendeels geleid door manipulatieve personen waar ik me de laatste jaren van heb losgemaakt.  Hierdoor ben ik rechten beginnen studeren, door mijn verleden kreeg ik een liefde voor rechtvaardigheid.
Ondertussen ben ik twee jaar chronisch pijnpatient en verloor ik bijna alles wat ik opgebouwd heb. En door deze gebeurtenis besef ik dat ik mezelf weer moet en wil openstellen voor alles wat er is maar misschien niet zichtbaar of tastbaar is voor iedereen.
Ooit lukte het.  Misschien deze keer ook 😊.