Om 12.10 u gebeurt het!

Gestart door Sweetie, juli 30, 2012, 06:53:23 AM

Sweetie

Ik ben kaarten aan het leggen, het keltisch kruis, ik stop en we zitten plots aan een tafel, ik zit op de schoot van mijn man, mijn dochter is ook bij me, ik zeg hen : “om 12.10 u zal er iets gaan gebeuren met de wereld, ik wil jullie dicht bij mij , hou mijn hand vast zodat we samen blijven in het zielenleven !”

Plots zitten we in de auto,(het is nacht maar we zagen goed )  mijn man rijd met de wagen en er zit iemand naast hem op de passagierszetel, er zitten nog 3 mensen achterin op de bank, onder wie mijn dochter en haar neef en nog iemand die ik niet ken, ik sta half recht en kijk door het  achterruit van de wagen, daarna draai ik me en zet mij op iemands schoot met mijn handen in bidpositie.

We komen aan een kruispunt (kunnen enkel rechtdoor of recht inslaan ),de tegenligger die nadert is mijn zoon , hij rijd met een cabrio, ik zeg aan mijn man dat hij ons moet volgen naar rechts en onmiddellijk naar links daar is een parking ,hij moet ons volgen zodat hij ook bij mij is, het is 12 u en een paar minuten en we moeten ons haasten want is bijna 12.10 u , hij doet wat we zeggen en we staan op de parking intussen was het al 12.05 u.

We komen in een stad, mensen staan op straat tegen een muur van een gebouw, wij gaan aan de hoek staan wachten tot het gebeurd, het zal niet lang meer duren want het was al 12.08 u.

Er komt een stoet motors aan ( Harley Davidson motors) mijn zoon die nu hond bleek te zijn blaft en rent naar de motors, dan komt hij terug en zet hij als mijn zoon teug op de stoep, ik voel dat het nu wel 12.10 u is en zeg dat we elkaars hand moeten vasthouden want indien er iets gebeurd met de wereld wil ik hun ziel bij mij,( mijn kinderen en mijn man).

Mijn man zegt nog, hopelijk gebeurt het want zie sommige mensen naakt staan, ze zouden verlegen kunnen zijn .

Ik kijk naar boven en daar was het, zonnestralen ( midden in de nacht) een geel groene licht ,te vergelijken met het noorderlicht kwam van achter de gebouwen ik roep nog dat ze moeten kijken hoe de zon tevoorschijn komt, het was zo mooi ,we nemen elkaars hand vast en sluiten  onze ogen dan zweven we naar boven, plots staan we weer op de grond en er zegt van bovenaf iemand dat we terug naar de oertijd gaan , er geen gebouwen meer gaan zijn en ook geen auto’s !

Er maakt iemand de opmerking  dat we met zoveel mensen zijn op de wereld dat we nu in grotten moeten gaan leven .
Het was een zalig wakker worden  !!

Dat was het, ik herhaal de droom een paar keer in gedachten zodat ik hem kan onthouden als ik opsta,  ik kijk naar mijn wekker, het is 2.26 u.

Liefs
Suzy

mieke

hallo suzy!
ik vond het een hele speciaal droom en het eind is zo mooi om rillingen van te krijgen !warme grt mieke  :-*
MIEKE

dameblanche

#2
de auto staat symbool voor ons levenspad, de auto staat ook voor eigen ik en dat we er goed over moeten waken om geen brokken te maken, je hebt echter het voole vertrouwen aan je man gegeven hierover, je vertrouwd hem volledig, en samen met hem wil je je doel bereiken overens geld dat met alle inzittene in je auto.
je zoon, hij heeft echter de neiging zich anders voor te doen dan hij in werkelijkheid is...
de motors waar jullie naar staan te kijken vertelt je daqt je eigenlijk geen persoonlijke en of zakelijke vooruigang zal boeken, helaas...je wordt echter wel gesteunt door je eigen omgeving...
je zoon probeert de motorrijders echter angst aan te jagen, omdat hij in de gaten heeft dat er moeilijkheden in aantocht kunnen zijn...

het gaat hier voor al dat je op ee nzeer aangename manier gesteund wordt, vooral je zoon, je hebt nu nog een andere kijk op je zoon, maar hij ontpopt zich als de nood aan de man komt als een  ware verdediger...
het noorderlicht wijst op het enigzins wispelturige in je karakter...

Sweetie

Hallo Marianneke
Het was de zon maar met geel, groene stralen zoals het noorderlicht, niet echt het noorderlicht alleen de kleur was zoals het noorderlicht

Bedankt voor de uitleg  ;)
Bedankt Mieke het was ook zalig in de droom bij het zien van deze zon