Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

gordijn

Gestart door lavendel, februari 21, 2005, 11:15:48 AM

lavendel

I droomde dat ik van een jongen die ik heel graag mag een gevlochten gordijn kreeg van bananen bladeren.Hij had er hele mooie strikje in gelegd.
ik deed de gevlochten gordijnen gelijk op 2 houten stokken om ze op te  hangen.De strikjes lieten los.
De bladeren waren heel mooi groen en vers.Ik bevond me in een tropisch achtige woning.

Ik droom vaak over deze persoon en meestal zwaait hij naar me(ik zou hier ook graag verder uitleg over willen hebben

Een andere droom van hem was dat ik hem achterna ging en kwam in mijn tuin terecht en
de tuin was met veel mooie groenen bomen en
planten.Ik kon hem niet meer vinden en hij had
takken planten bij elkaar vast gebonden met zijde
linnen(kleur rood)en strikken er in gelegd.

ik kom er niet uit met deze dromen.
ik zou echt blij zijn met een uitleg.

Lavendel :)


huntres

miss moet je eens op google onder droom verklaringen strikjes, lintjes, kleuren (vooral groen m.b.t. planten e.d.) en zwaaien op zoeken??

masiba

Ik heb het opgezocht in een Frans dromenboek.  Enkel over strikken vond ik iets terug.  Een strik zien of vasthouden betekent een goede vriendschap en rode strikjes betekent genoegens. Groene bladeren betekent ook dat een wens zal uitkomen.  Misschien dat iemand anders ook nog iets vind en dat je eenmaal alles wat samenvoegt er een lichtje zal branden bij je.

huntres

gaat dat nu nog niet dan bij jou ??

lavendel

 :-*

dankje wel jullie hebben mij een stukje op weg geholpen.

Ricca

Lieve Lavendel,

Wat een mooie naam: lavendel, de hemelse geur van vergeving... De tropische sfeer in de droom 1 wijst op een omgeving met veel warmte/liefde. De tuin in droom 2 is je innerlijke wereld. De groene bladeren, planten en bomen zijn symbolen van het hartchakra en van mooie, warme gevoelens en groei en harmonie.

De jongen heeft in beide dromen iets bij elkaar gebonden met een strik. Het lijkt een soort band tussen jullie... Maar tegelijkertijd is hij onvindbaar... Er is ook een gordijn, dat iets versluiert...

Een mooie droom met veel vredige, goede gevoelens. Dat hij naar jou zwaait betekent gewoon dat jouw aandacht door hem getrokken wordt, dat je belangstelling voor hem hebt. Het zegt vooral iets over jezelf (maar dat wil niet zeggen dat het niet wederkerig zou kunnen zijn...).

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love