Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

sweetmami

Citaat van: klaproos1945 op december 30, 2011, 10:40:29 AM
goede morgen allemaal

nog twee dag te gaan en het is 2012

vandaag het kind~het hart~het kruis

klaproosje

je volgt je hart, met veel liefde omarm je het nieuwe jaar en dus een nieuw begin...
maar je weet dat er niet opeens een verlosser of een redder voor je gaat staan in januari he. zelf de slingertjes ophangen  ;)

dameblanche

Citaat van: sweetmami op december 30, 2011, 10:45:43 AM
Goeiemorgen mijn spirituele vrienden  ;D

mijn kaartjes voor vandaag;

de zeis vloog eruit

de ruiter, boom op pk, de vissen.

hmm wat moet ik nog zaaien wat moet ik nog oogsten, hoe kan ik vooruit en groeien?

liefs,

de boom van je pk afgooien gaan sweety..
de boom geeft aan dat er iets verkeerd zit, dat er iets fout zit, je gedachten patroon zal gereset moeten worden....

acceptatie van wat er is gebeurt, de kans dat iets goed uitgepraat zal worden naar je wens is nul komma nul, helaas....maar zet er dan een streep onder en begin op nieuw, laat nieuw kansen toe, grijp ook nieuwe kansen...maar dat is voor later zorg, eerst ga je een rustperiode aan die heb je ook nodig...

sweetmami

ik doe mn best lieve mar. xx

rianna

Citaat van: sweetmami op december 30, 2011, 10:51:17 AM
Citaat van: rianna op december 30, 2011, 09:51:09 AM
GOedemorgen  ALLEMAAL
VANDAAG TROK IK 29= DE VROUW 20 = DE TUIN 26 = HET BOEK
samen vormen zij 3 = het schip
door inzichten te krijgen  komt er meer  rust in me zelf ik ga een nieuwe koers uitstippelen
liefs Rianna

Hoi Rianna, lekker ff bezig met tijd voor jezelf en de veranderingen, dingen doen voor jezelf, op een positieve manier, positieve vooruitgang, het kost alleen even wat tijd om de leerprocessen door te laten dringen en een plekje te geven.
hoi Sweetmami
ja ben lekekr bezig in mijn hoofd heb ik het al helemaal voor elkaar hihihih  en ja moet wel de tijd nemen om dingen goed  tot me door te laten dringen   mooie duiding weer dank je wel
leifs Rianna

rianna

Citaat van: marianne op december 30, 2011, 10:01:52 AM
Citaat van: rianna op december 30, 2011, 09:51:09 AM
GOedemorgen  ALLEMAAL
VANDAAG TROK IK 29= DE VROUW 20 = DE TUIN 26 = HET BOEK
samen vormen zij 3 = het schip
door inzichten te krijgen  komt er meer  rust in me zelf ik ga een nieuwe koers uitstippelen
liefs Rianna
ik zie hier allemaal hoofdletters staan rianne, volgens mij ben je het in kringetjes ronddraaien goed zat...
allerlei voornemens, maar steeds komt er door toedoen van anderen iets tussen, je bent  het beu, je wil eindelijk eens met dat gesakker allemaal kappen...je wilt iets voor jezelf.....
en dat ga je ook doen....
door je echtte gaan opgeven voor een cursus [tuin-boek] QUILTEN......
rianna......doen...hak die knoop door....
je zult er veel plezier aan beleven gaan, je komt onder de mensen met eenszelfde hobbie..je zelfvertrouwen schiet omhoog......
Hoi Marianne
ja ik dacht laat ik het eens groots aanpakken vandaag met die letters hihihih
ja ik ben het inderdaad zat om zo te dubben van zal ik wel zal ik niet hoor
beetje meer zelf vertrouwen zou welkom zijn
ik ben een creatief mens zoals je misschien wel weet  borduren breien naaien   mar dit had ik nog niet echt gedaan en dan komt het he koudwatervrees
ik ga het zeker me zelf leren boeken zat en  filmpjes op  you tube  kan je wel op weg helpen 
ik heb een nicht die het geweldig kan helaas woont ze te ver weg om eens op de koffie te gaan
ik  ben bang  fouten te maken erg he   maarja thats me  komt best in orde een cursus zit er ff fin.niet in  maar wie weet in de toekomst
het is wel lekker om eens met iets bezig te zijn waar ik me op kan storten  ff geen problemen van andere op me nek  zaligggggg
leifs Rianna

dameblanche

wat houdt je dan in hemelsnaam nog tegen????????
je bent handig genoeg, en weldar zul je dat quilten ook onder de knie gaan krijgen, het is alleen een start gaan maken, en die stel je steeds maar weer uit....
waarom bang om fouten te maken?
vraag je dat eens af....
waarom steeds weer uitstellen, de dingen alleen voor jezelf?
je doet al zoveel voor anderen, je stopt alsmaar tijd in anderen/
waarom nooit in jezelf, gun je eens een keertje een bezoekje aan die lieve nicht, die je wellicht verder kan helpen?
ook zijn er workshops wellicht in de buurt, om even op te kunnen frissen, je hebt echt dat zetje nodig.... ;)

rianna

Citaat van: marianne op december 30, 2011, 18:06:54 PM
wat houdt je dan in hemelsnaam nog tegen????????
je bent handig genoeg, en weldar zul je dat quilten ook onder de knie gaan krijgen, het is alleen een start gaan maken, en die stel je steeds maar weer uit....
waarom bang om fouten te maken?
vraag je dat eens af....
waarom steeds weer uitstellen, de dingen alleen voor jezelf?
je doet al zoveel voor anderen, je stopt alsmaar tijd in anderen/
waarom nooit in jezelf, gun je eens een keertje een bezoekje aan die lieve nicht, die je wellicht verder kan helpen?
ook zijn er workshops wellicht in de buurt, om even op te kunnen frissen, je hebt echt dat zetje nodig.... ;)
hoi Marianne
ja dat is een goeie vraag waarom ik geen fouten mag maken  dat is ingeworteld denk ik
en ja het is zo hoor  ik ben meer met dingen maken voor andere bezig als voor me zelf
dus ik ga me er op concentreren het gaat me vast lukken ja  hihihihi
lekker zo'n hart onder de riem  dank je wel
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op december 30, 2011, 09:25:44 AM
Citaat van: assie63 op december 30, 2011, 07:18:50 AM
goedemorgen

vandaag trok ik

33 sleutel 30 lelie 3 schip= 30 lelie

deuren worden geopend door hulp van boven en zorgt voor vooruitgang

hulp van boven...okè, maar probeer je af te stemmen op wat zij van boven in je oortje fluisteren....

ik zie hier ook allemaal drieen staan
de 3 is het getal van de groei, ontwikkeling en uitdrukking.
3 is ook het punt gedefinieerd dor de relatie met 2 anderen
de tijd wordt uitgedrukt in verleden -heden - toekomst [zonder het verleden, geen heden, en ook geen toekomst]
de goddelijke 3 eenheid bestaat uit; vader-zoon en geest...
alle objecten hebben een lengte-breedte en hoogte
goddelijke deugden; geloof, hoop en liefde.
man-vrouw-kind.
tja ik hoor eigenlijk nooit iets in mijn oortje fluisteren, o mooi groei ontwikkeling en uitdrukking, ja heb alleen 2 kids, en wij zijn eigenlijk wel een drieéénheid samen, mooie duiding, dank je assie xx

assie63

Citaat van: sweetmami op december 30, 2011, 10:47:18 AM
Citaat van: assie63 op december 30, 2011, 07:18:50 AM
goedemorgen

vandaag trok ik

33 sleutel 30 lelie 3 schip= 30 lelie

deuren worden geopend door hulp van boven en zorgt voor vooruitgang

Hoi Assie,

jahoor indderdaad, er komt weer stroming in je emoties, je gaat rustig op naar de vooruitgang dmv steun en hulp maar ook dmv het vertrouwen in het spirituele.
och mooi dat er weer stroming komt, en vooruitgang mag wel een keer, ja ik voel de steun en mijn vertrowuen groeit ook al meer, Dank voor duiding, assie xx

dameblanche

klopt assie....
je kunt je daar nog niet op afstemmen.......
je afstemmen op boodschappen van boven kan door middel van meditatie tot stand komen, je trillingsnivo afstemmen o het trillingsnivo van je ziel..
dat heet reizen....een reiziger zijn......
je heb het [nog] te druk met aardse zaken, en dat is ook geen ramp, die moeten ook het eerst gedaan worden, daarvoor zijn wij op aarde....
denk maar aan onze godsdienstlessen vroeger...
waartoe zijn wij op aarde...
en dan allemaal in koor;
wij zijn op aarde om....... ;D ;D ;D

rianna

#1405
Goedemorgen allemaal
het oliebollenbeslag staat te rijzen bak ze gelijk voor mijn jongste dochter vind het altijd erg leuk om te doen hoor dat scheelt en ik ga me wagen aan appelbeignets dat word de eerste keer 
ik trok vandaag 
18 = de hond
29 = de dame
30 = de Lely
samen vormen zij 5 De Boom
gesteund worden in het verlangen hebben verder te groeien ik heb er alle vertrouwen in
liefs rianna

dameblanche

ook gedult wordt er vandaag van je verlangt...
geduld bij het bereiden van je appel-beignets.....het is de eerste keer en je zit op het puntje van je stoel....
het zal een springplank zijn naar meerder activiteiten die je nog nooit hebt gedaan.....
doen......je zult overladen worden met complimentjes waardoor je boom weer langer wortels krijgt... ::)

klaproos1945

een goed uiteinde allemaal

vandaag 31~12~2011

zijn mijn kaartjes  de brief~de boom~de vosjes

met een wijntje op de bank neem ik afscheid van 2011

klaproosje

assie63

goedemorgen allemaal,

een heel liefevol en gezond 2012
'
mijn kaartjes

8 doodkist 7 slang- 33 sleutel= 12 vogels

mijn spannigen afsluiten door een gesprek wat zaken oplost


dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 31, 2011, 10:36:24 AM
een goed uiteinde allemaal

vandaag 31~12~2011

zijn mijn kaartjes  de brief~de boom~de vosjes

met een wijntje op de bank neem ik afscheid van 2011

klaproosje

ik toost met je mee klaproosje....
het gehele gedoe heeft veel van je gevergt, het is ook allemaal een beetje te veel van het goede geweest, pijn in de ledematen.....maar aan de andere kant mag je ook graag van jezelf genieten van de geneugten des levens....