Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 21, 2011, 06:11:05 AM
goede morgen :D

het hart & de slang en de boom  :D

klaproosje

hallo klaproosje,
stop met prakkezeren.....
richt je even op iets geheel anders, het knaagt allemaal aan je gezondheid, er gaat te veel energie naar het doemdenken toe.
dat is nergens voor nodig.

de verandering is gaande, pentakels 2
maar het haalt je geheel uit balans...
je bent allerlei scenario,s aan het verzinnen hoe alles gaat verlopen, dat gaat ten koste van je gezondheid.
je hebt iets in werking gezet, laat het op je af komen, bedenk dat het een zoon van jezelf is, dus bepaalde karactertrekken komen overeen.... ;) :-*

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 21, 2011, 06:46:23 AM
goedemorgen vandaag de kaartjes

berg hart weg= zon


mijn hart volgen in een obstakel, de juiste keuze maken zorgt voor inzicht

let op de zon, je wilskracht......je twijfels zitten je steeds in de weg, je denkt te veel na, je maakt een keuze, en aan de hand van die keuze maak je een volgende keuze, en dan weer een keuze....
een verkeerde keuze is eigenlijk het gevolg van doemdenken....
terug kijken van als ik toen dit en als ik toe dat had gedaan in plaats van........
accepteer de keuze die je maakt en vervolg die weg.....

dameblanche

Citaat van: mlw op december 21, 2011, 07:09:33 AM
haai

mijn kaartjes voor vandaag zijn     anker - schip pk- vogels

ik heb een einden gemaakt aan t getwijfel en ga een andere koers varen

kort leed is daarvan ook het gevolg geweest....opgetelt de boom.....kom weer met beide benen op de grond zegt ook de boom....gooi je anker uit en wortel je weer....

rianna

goeiemorgen allemaal
ik trok vandaag
16 = de ster 36 = het kruis 30 = de lely
samen vormt dat de 10 = zeis
ik krijg hulp van boven daardoor  kan ik een kruis zetten over wat geweest is  ik krijg meer helderheid
al gaat het langzaam en spant het er nog weleens om
liefs Rianna

rianna

Citaat van: klaproos1945 op december 21, 2011, 06:11:05 AM
goede morgen :D

het hart & de slang en de boom  :D

klaproosje

hoi Klaproosje
de ontwikkelingen lijken te groeien 
ondanks spannignen die er nog zijn  kan je toch je liefde volgen je zet een kruis over alles wat geweest is je wikt en weegt maar start opnieuw
er volgen nog wel gesprekken die positief uit pakken  en langzaam maar zeker komt er een liefdevolle verandering
liefs Rianna

had ze even verder bekeken

rianna

Citaat van: mlw op december 21, 2011, 07:09:33 AM
haai

mijn kaartjes voor vandaag zijn     anker - schip pk- vogels

ik heb een einden gemaakt aan t getwijfel en ga een andere koers varen

hoi mlw

je hebt gesprekken over de koers die je zou willen gaan dat je houvast zoekt en een thuishaventje  argwaan je parten speelt
toch komt er geluk om de hoek die je kracht zal geven waardoor je inzicht krijg
dekans op veranderingen groeien je gaat een heel ander pad op
liefs Rianna

even wat verder gekeken

rianna

Citaat van: assie63 op december 21, 2011, 06:46:23 AM
goedemorgen vandaag de kaartjes

berg hart weg= zon


mijn hart volgen in een obstakel, de juiste keuze maken zorgt voor inzicht

hoi assie
je heb de keus in je handen je hart volgen is een tweede je durft je niet  goed bloot te geven 
bekijk het wat positiever en er zal geluk jouw kant heen komen  veranderingen  zijn op tilt  door een besluit die je neemt in je levensloop kan je eindelijk oogsten wat je gezaaid heb
liefs Rianna

ff doorgeteld naar 10

dameblanche

Citaat van: rianna op december 21, 2011, 09:57:09 AM
goeiemorgen allemaal
ik trok vandaag
16 = de ster 36 = het kruis 30 = de lely
samen vormt dat de 10 = zeis
ik krijg hulp van boven daardoor  kan ik een kruis zetten over wat geweest is  ik krijg meer helderheid
al gaat het langzaam en spant het er nog weleens om
liefs Rianna
de zeis staat in het teken van oogsten, gezien de pentakels 7 en de zon heb je heel wat tijd en werk geinvesteerd ook om je spriritualteit te kunnen omtwikkele.
je kijkt daar met tevredenheid op terug.
het kan zijn dat in moeilijker tijden de groei wat vertraagt leek, maar dan komt omdat je gidsen je dan met rust laten.
je spiritualiteit is er gewoon, je kunt deze ontwikkelen en sturen, niemand neemt je dat ook af...

dameblanche

een zelfde soort kaarten voor mij ook rianna, de lelie-de ster- en de vos op de pk...

rianna

Citaat van: marianne op december 21, 2011, 11:52:19 AM
een zelfde soort kaarten voor mij ook rianna, de lelie-de ster- en de vos op de pk...

hoi Marianne
alles draaid met deze dagen om familie  zo ook bij jou  je ziet het ineens allemaal veel helderder ook door hulp van boven die je de kans geven om je hart open testellen en zo veranderingen tot stand te brengen die je gelukkig maken
innerlijke emoties spelen je soms parten  maar  er komt een kruis over wat geweest is een nieuwe start 
liefs Rianna

dameblanche

dank je rianne..zo zag ik de vos ook, de kaarten waren te mooi om ze door de negatieve eigenschappen van de vos te laten bederven..... :-*

Inga

Goedemiddag, ik heb weer even tijd vandaag.
Na de feestdagen hoop ik echt weer meer aanwezing te kunnen zijn want ik mis het (jullie ;)) echt.

Ik trok vandaag;

Het Kind met de Slang en het Boek.

hmmmm, wat moet ik hier nu mee???
Ik moet meer op mijn hoede zijn en meer informatie inwinnen??? ???

rianna

Citaat van: Inga op december 21, 2011, 12:20:20 PM
Goedemiddag, ik heb weer even tijd vandaag.
Na de feestdagen hoop ik echt weer meer aanwezing te kunnen zijn want ik mis het (jullie ;)) echt.

Ik trok vandaag;

Het Kind met de Slang en het Boek.

hmmmm, wat moet ik hier nu mee???
Ik moet meer op mijn hoede zijn en meer informatie inwinnen??? ???

Hoi Inga
het lijkt of er dingen  je duidelijk zijn geworden  omtrent een kind waar je over in sapnning zat ? er komten veranderingen die je rust geven er is een oplossing onderweg die je een nieuwe start geven wat betreft familie aangelegenheden
liefs Rianna

Inga

Hoi Rianna, ik vind het heel mooi wat je schrijft maar hoe kom je aan deze interpretatie?
Er zijn mij dingen duidelijk geworden ( het Boek) ???
Spanningen? heeft dat met de Slang te maken?
Veranderingen, rust en oplossing? Uit welke kaarten haal je dat?
1 ding klopt zowiezo; ik heb spanningen/zorgen om 1 kind idd.

rianna

#1184
Citaat van: Inga op december 21, 2011, 12:47:10 PM
Hoi Rianna, ik vind het heel mooi wat je schrijft maar hoe kom je aan deze interpretatie?
Er zijn mij dingen duidelijk geworden ( het Boek) ???
Spanningen? heeft dat met de Slang te maken?
Veranderingen, rust en oplossing? Uit welke kaarten haal je dat?
1 ding klopt zowiezo; ik heb spanningen/zorgen om 1 kind idd.

inderdaad zie ik in het boek dingen die duidelijk zijn of worden
in de slagn zie ik spanningen  iets wat wringt  en omdat het kind er naast staat denk ik dat het over ene kind ga
de rust zie ik in de kaartjen die ik uitgeteld had zoals hier door kaarten op te tellen en zo uittel tot je 10 kaarten heb
Kindje + Slang + Boek = Zeisen
Tuin - Sleutel - Kruis
Ooievaar - Sleutel
Vosje
in de zeisen zie ik altijd een verandering zoals ook in de ooievaar  het vosje zeg dat het   over familie gaat en  ik neem aan dat het met deze dagen inderdaad veel met familie aangelegenheden te maken heeft
oplossingen  zegt de sleutel maar ook nieuwe kansen deuren die geopend worden
liefs Rianna

ik hoop dat je er een beetje  uit kom zo :)