Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

mlw

Citaat van: rianna op december 16, 2011, 09:37:23 AM
Citaat van: mlw op december 16, 2011, 07:26:42 AM
Goedemorgen allemaal,

mijn kaartjes zijn boek- ooievaar pk- roede

ik wil iets veranderen en daarbij moet ik assertief zijn. :-\
hoi mlw
je voelt je wat daadkrachtiger doordat je veranderingen  doorvoert die je inzichten geven je krijg meer vertrouwen
liefs Rianna

als ik eenmaal die knoop heb doorgehakt dan hoop ik me idd daadkrachtiger te voelen en meer vertrouwen te krijgen, dank je. :)

Chris

Citaat van: rianna op december 16, 2011, 09:53:58 AM
Citaat van: Chris op december 16, 2011, 09:46:46 AM
Voor vandaag...heb wel kaartjes moeten lenen,maar ik ga er maar vanuit dat deze snel aan mij gewend zijn  :D

Vogels-Muizen-Zeis= Ruiker

IK maak een einde aan gepieker ....pfff
Lastig voor jezelf,twijfel teveel dan...

Gr Chris

hoi chris
je bent doodmoe van dat gepieker  en gaat daar verandering in brengen je  praat er wel over 
liefs Rianna

Nou ja moe ben ik de laatste 2 dagen idd,piekeren is ook een hobby,alleen praat ik er niet over..


Gr Chris

Chris

Citaat van: marianne op december 16, 2011, 10:12:01 AM
Citaat van: Chris op december 16, 2011, 09:46:46 AM
Voor vandaag...heb wel kaartjes moeten lenen,maar ik ga er maar vanuit dat deze snel aan mij gewend zijn  :D

Vogels-Muizen-Zeis= Ruiker

IK maak een einde aan gepieker ....pfff
Lastig voor jezelf,twijfel teveel dan...

Gr Chris

muizen liggen hier in het midden, het geeft gepieker over winsten en verliezen op.
er komt een gesprek, daar kijk je naar uit, gezien de ruiten[pentakels] duiden deze op je werk.
pentakels.
onzekerheden worden daarbij weggenomen....opgeteld de ruiker....daar komt hij weer, je zit nui in een tussenfase, chris....afwachten, geduld....

Bingo !!! Ben idd aan het afwegen vwb de andere baan mocht dit positief uitpakken,idd wikken en wegen...
en ja ...HET  GEDULD.....en AFWACHTEN....

Klopt helemaal ,
'Dankjewel,

Gr Chris

Chris

Citaat van: assie63 op december 16, 2011, 12:12:19 PM
Citaat van: Chris op december 16, 2011, 09:46:46 AM
Voor vandaag...heb wel kaartjes moeten lenen,maar ik ga er maar vanuit dat deze snel aan mij gewend zijn  :D

Vogels-Muizen-Zeis= Ruiker

IK maak een einde aan gepieker ....pfff
Lastig voor jezelf,twijfel teveel dan...

Gr Chris

het lijkt wel of je gesprek krijgt op werk over de centjes, heb ff verder geteld natuurlijk, of toch ander werk waar je meer gaat verdienen, assie xx

De mogelijk andere baan daar zal het dan overgaan,merk dat mn onbewuste er sterker mee bezig is dan ik dacht...
We'll see


Gr Chris

rianna

Citaat van: assie63 op december 16, 2011, 12:04:32 PM
Citaat van: rianna op december 16, 2011, 09:26:05 AM
goedemorgen allemaal
vandaag de 16 de trok ik
26 = boek 33 = sleutel  11 = roede
ik word daadkrachtiger  en vind een oplossing door de inzichten die ik krijg
samen vormen zij de vissen  ik ga me lekker voelen en dobber met de stroom mee
liefs Rianan

inzichten die deuren opend op emotioneel gebied, je gaat het piekeren afsluiten en daardoor innerlijk je rust terug vinden,
assie xx
hoi Assie
ik denk wel dat ik zo zachtjes aan er achter kom dat ik  ook mee tel  heb vandaag niet gepiekert hihihi lekker zitten schilderen dat verzet de gedachte
dank je wel
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op december 16, 2011, 09:39:39 AM
Citaat van: assie63 op december 16, 2011, 09:21:56 AM
goedemorgen allemaal, lekker vrij dagje vandaag

ik trok vandaag

18 hond 22 weg 3 schip

vertrouwen dat ik de goede keuze maak die mij vooruitgang brengt
maar wat valt het weer tegen, dat wordt dan kerstboom optuigen, kaarten schrijven, en poetsen.....
je langdurige twijfel tasten je energie aan.....
opgetelt kom ik aan 7 de slang, je enerige gaat alleen maar op aan de kat uit de boom kijken....je komt echter niet vooruit, terwijl je dat zoooooo graag wil.....
je zult bepaalde knopen moete ngaan doorhakken, maar meer nog bij jezelf, dat is het allergemakkelijkste om daar veranderingen in aan te brengen, probeer er eens op een andere manier tegen aan te kijken....
hihi nee hoor kerstboom staat al een weekje en poetsen heb ik geen zin in, kaarten moet ik nog kopen, lekker een dagje uitrusten, en ja ik twijfel nog wel over bepaalde zaken, maar kan er toch niks aan doen, en ik kijk niet alleen de kat uit de boom, ik kan gewoon aan sommige dingen niet veel veranderen, ik probeer er zeker op een andere manier naar te kijken, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: rianna op december 16, 2011, 09:41:35 AM
Citaat van: assie63 op december 16, 2011, 09:21:56 AM
goedemorgen allemaal, lekker vrij dagje vandaag

ik trok vandaag

18 hond 22 weg 3 schip

vertrouwen dat ik de goede keuze maak die mij vooruitgang brengt

hoi Assie
je zoekt de koers die bij je past  je staat op een kruispunt en heb  vertrouwen nodig om al je spanningen van je af te gooien (samen slang)
liefs Rianna
ja ben zeker op zoek naar de koers die bij mij past, en ben wat aan het wikken en wegen, en ja heb het vertrowuen in sommige mensen verloren, en dat geeft wel wat spannigen, die ik meestal snel weer kwijt ben, Dank voor duiding, assie xx

sweetmami

Lieve Mar, ontzettend veel sterkte gewenst in de komende moeilijke periode. Dikke knuf

dameblanche

dank je sweety, freekje heeft een mooie plek in mijn tuintje gekregen en vanachter mijn peeceetje kan ik er mooie naar kijken.... :-*

sweetmami

Ahh wat fijn, heel lief en mooi :-*

Carla

@klaproosje
Hoe is je dag vandaag verlopen?

Liefs,
Carla

klaproos1945

hallo allemaal

de reis is anders gelopen dan dat ik had gehoopt
vanmorgen werd er geen telefoon opgenoemn en dat had zijn rede
het is wel goed geweest dat ik gegaan ben maar mijn zoon was niet thuis

hij weet ook niet dat ik geweest ben want ik heb hem nog niet gesproken
wat wel fijn is geweest is de reis op zich het heeft me goed gedaan
eindelijk het gevoel van iets doen dat ik graag wilde jammer dat mijn kinderen er niet waren

misschien komt het nog goed dit jaar anders dan maak ik wel een nieuwe afspraak met hem
hopelijk staat hij er voor open het is en blijft op het moment nog moeilijk maar we blijven hoop hebben dat
het goed komt gelukkig ben ik optimisch ingesteld en dat is goed

klaproosje

klaproos1945

nou het is heel leuk net mijn zoon aan de telefoon gehad
en een uur lang met hem gepraat ze waren inderdaad
een weekje op vacantie en zijn vanavond thuis gekomen

heerlijk binnen kort ga ik echt naar hem toe zo zie je maar weer
eind goed al goed slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op

happy klaproosje

Carla

Ah mooi Klaproos! Slaap lekker  :-*

assie63

Goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

2 klaverblad 28 heer 12 vogels

mij beter voelen door een gesprek met een heer