Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Nog even mijn kaartjes voor vandaag,

Echt met de laatste loodjes bezig vandaag en morgen, maar wil ze toch nog even plaatsen....

De Hogepriesteres met begeleidingskaart Munten 9.

Geduldig wachten, luisteren naar mezelf. Genieten van succesvolle ondernemingen. Goed nieuws in aantocht.

symbolon:

DE BELEMMERING
Het is goed om tot inzicht te komen en je kostbare energie vandaag niet langer te verspillen aan dat waar je geen invloed op hebt! Je besteed te veel aandacht aan een situatie waar geen beweging in te krijgen is. Geef op! Je zult moeten accepteren dat je een gevecht voert tegen de wil van het lot.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 juni.

Het Oordeel met begeleidingskaart Koning van Munten.

Een verandering, er is vernieuwing van mijn situatie op komst. Succes bereiken door hard werken.

symbolon:

DE KRUISRIDDER
Het wordt hoog tijd dat je voor je mening gaat staan. Je boosheid en onmacht tarten je al een tijdje. Gevoelens van frustratie en boosheid zijn niet langer te handhaven! Ga vandaag voor je eigen mening staan. Ga staan voor eigen overtuiging vandaag en richt je zwaard vanaf nu naar je hogere doel.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief,
Dat is ongelooflijk hoe die symbolon een draad vormt in je kaarten ,
Je zal een hoger doel bereiken , je wordt meegesleurd in de stroming van JOU riviertje

Suus

Lief

goedemorgen,

Kaartjes voor  7 juni.

Koningin van Staven met begeleidingskaart Koningin van Kelken.

Weten wat ik wil en hiernaar handelen. Vertrouwen op mijn gevoel. Ik voel me geliefd.

symbolon:

ONVERENIGBAARHEID
Er wordt vandaag van je gevraagd je af te stemmen op dat wat je hart aangeeft. Wees je er van bewust dat er een constant samenspel is van gevoel en kracht. Deze kunnen alleen maar samen gaan als beiden alle ruimte krijgen om te kunnen creëren. Wat verwaarloos je in jezelf! Kom in balans.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Deze morgen eens lekker uitslapen!! foto's ingeleverd voor examen. NIks meer aan te doen....

Kaartjes voor vandaag, 8 juni.

Kelken 89 met begeleidingskaart Kelken 5.

emotionele voldoening, loslaten en opnieuw beginnen. Het kost moeite om niet bij het verleden stil te staan....

symbolon:

DE VALSE HALO
Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien.

Pffff, niet echt een mooie kaart voor een examen vandaag.....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

Lief, zal duimen voor jou hoor  :-*

die kelken dat is heel veel gevoelens die er komen, bij de vijf onderga je een diepe verandering,

Citaat van: Suzy op juni 06, 2013, 08:32:36 AM
Lief,
Dat is ongelooflijk hoe die symbolon een draad vormt in je kaarten ,
Je zal een hoger doel bereiken , je wordt meegesleurd in de stroming van JOU riviertje

Suus

ja, dat was mij ook al opgevallen,  :)ze vullen mekaar echt aan die kaarten,

grtj, en vergeet nadien niet even te genieten  :D :-*

Lief

Goedemorgen,

Geslaagd voor mijn fotografieexamen dit jaar met hoogst mogelijke punten :D :D
Door naar jaar 3. Maar eerst even lekker vrij tot september....

Kaartjes voor vandaag, 9 juni.

Staven 3 met begeleidingskaart Staven 10.

Een begin van een nieuwe fase, groei en samenwerking? Maar eerst even bijtanken. Ik heb teveel van mezelf gevergt en voel nog de vermoeidheid.

symbolon:

EROS
Vandaag beland je in de positie van zelfonderzoek. Maak hier optimaal gebruik van, er staat je namelijk een bijzondere uitdaging te wachten. De liefde hangt namelijk in de lucht. Amor heeft zijn boog gespannen staan vandaag en mist met zijn pijlen geen enkel doel! Er wordt van je verwacht op ontdekkingsreis te gaan.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

waaw Lief, wat goed hé,  :D
sluit mooi aan bij de zigeuners van vandaag  :D

fijne zondag geniet ervan  :-* :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 10 juni.

Gerechtigheid met begeleidingskaart Schildknaap van Zwaarden.

Verantwoording nemen. Knopen doorhakken. Doorbreken van vastgeroeste denk- en voelpatronen.

symbolon:

EROS
Vandaag beland je in de positie van zelfonderzoek. Maak hier optimaal gebruik van, er staat je namelijk een bijzondere uitdaging te wachten. De liefde hangt namelijk in de lucht. Amor heeft zijn boog gespannen staan vandaag en mist met zijn pijlen geen enkel doel! Er wordt van je verwacht op ontdekkingsreis te gaan.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 juni...

Staven 2 met begeleidingskaart Staven 5.

Wachten op reactie van geleverde prestaties en tegelijkertijd nadenken over een nieuw project.
Zorgen dat dit niet tot onrust leidt in mijn koppie.

symbolon:

DE MARIONET
Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

#550
Citaat van: Lief op juni 09, 2013, 09:30:49 AM
Geslaagd voor mijn fotografieexamen dit jaar met hoogst mogelijke punten :D :D
Door naar jaar 3. Maar eerst even lekker vrij tot september....

Ziet ze ... tante Suus heeft het voorspeld  :D

Citaat van: Suzy op juni 03, 2013, 17:54:07 PM
... talenten en energie deze gebruik je om de laatste loodjes te leggen , je gaat ervoor en dit zal beloond worden , straks kan je een feestje bouwen !

Sweetie

Lief,
Staven 2 met begeleidingskaart Staven 5.

Het groeit en je oogst er succes mee

Suus

Lief

Dat zou super zijn Suus.

Dank je wel!

Liefs, Lief :)  :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Suus, inderdaad goed gezien in de kaarten mijn slagen en het genieten ervan. Toppie!!

Kaartjes voor 12 juni...

De Keizerin met begeleidingskaart Staven 10.

Groei en ontwikkeling. Maar nu eerst zorgen om bij te tanken en mijn grenzen niet te overschrijden....

symbolon:

DE PHOENIX
Op dit moment vinden er veel veranderingen in je leven plaats! Niets in je leven zal hetzelfde blijven. Dit zijn vruchtbare en noodzakelijke veranderingen, waar je vandaag niet alleen voor staat. Geef jezelf vandaag de mogelijkheid je oude situatie helemaal te laten vallen. Besef dat je los moet laten en zelfs misschien eerst moet vallen.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,
Mooie kaarten, de keizerin/ moeder in jouw is volop aanwezig, en overal voor moeten zorgen kan je soms wat zwaar vallen.... doe wat je doe met liefde en aandacht, dan voelt het minder zwaar...

liefs Vlinder