Vreemde coronatest

Gestart door Anja, december 04, 2023, 22:12:55 PM

Anja

Ik ben, samen met wat vrienden en kennissen van dat stel, in hun huis. Waarom weet ik niet. Op een gegeven moment neemt de man van de vrouw bij mij een coronatest af. Ik voel en zie zuidelijk een wattenstaafje in mijn neus. Dat staafje wordt in een apparaat gebracht.
Dat is een vreemd apparaat waarop ineens allemaal lengtestreepjes te zien zijn. Het is niet duidelijk of ik besmet ben, ik krijg zelfs het gevoel dat het helemaal niet erg is.
Ik realiseer me ineens dat het helemaal donker is, het is heel laat op de avond. Dan word ik wakker.

Die man voelt schijnbaar dat ik me ergen zorgen over maak, is nu even mijn gevoel. Omdat het al bijna nacht is (het is in ieder geval laat op de avond), denk ik dat hij indirect een allerlaatste boodschap mee wil geven: maak je nergens zorgen om, het is goed of zo.

Ik kan deze droom helaas niet helemaal plaatsen.




Carla

Ik vind 'm ook niet makkelijk te duiden Anja, ik zou niet weten wat ik hier nog aan toe kan voegen  :)

Anja

Verticale strepen/streepjes duiden op het emotionele en/of spirituele.
Dat zowel jij als ik deze droom nauwelijks kunnen duiden, kan ook betekenen dat deze droom slechts een topje van de ijsberg is. Dat er nog veel meer gaat uitkomen. Afwachten denk ik dan maar, ook totdat mij toch iets te binnen schiet.

Carla

Stom toevallig las ik net iets over een AI droominterpreter (https://dreaminterpreter.ai/ ), ik heb jouw droom daar even 'doorgehaald' en kreeg dit als antwoord:

"Deze droom kan verschillende betekenissen hebben, afhankelijk van de persoonlijke context en emoties die je associeert met de gebeurtenissen in de droom. Over het algemeen symboliseert het huis van vrienden en kennissen een gevoel van verbondenheid en intimiteit. De coronatest kan duiden op een behoefte om jezelf te beschermen tegen bepaalde negatieve invloeden in je leven. De wattenstaafjes en het vreemde apparaat kunnen betekenen dat je bezorgd bent over je eigen gezondheid of die van anderen. Het feit dat het helemaal donker is en heel laat op de avond kan duiden op een gevoel van onzekerheid of angst. Het kan betekenen dat je je verloren of verward voelt in een bepaalde situatie in je leven. Al met al suggereert deze droom dat er zorgen of angsten zijn die je momenteel bezighouden, met betrekking tot je gezondheid of je positie in bepaalde relaties of situaties. Het kan nuttig zijn om deze zorgen te benoemen en te onderzoeken om meer helderheid en geruststelling te vinden."

;D

Anja

Dank je Carla,

Voor de moeite die je hebt gedaan om mijn droom nader te bekijken!

Het huis: deze bewoners (hun kennissen die ik in de droom zie niet meegerekend) zijn wel mensen die me na aan het hart liggen. En zeer zeker verbondenheid EN intimiteit! Ik ben in de overgang en soms vraag ik me af of e. e. a. nog wel goed zit. Daar denk ik wel aan maar niet op een dramatische manier.
Wat de heer des huizes betreft is het een ander verhaal! Die heeft ernstigere gezondheidsproblemen. Hij heeft afgelopen vrijdag gezegd dat het met de bloedvaten in zijn hele lichaam niet goed is. Hij gaat morgen onder de scan. Ik ben erg op die man gesteld en ik voel nu al dat het me heel zwaar zal vallen als hij er op een gegeven moment niet meer is.
Onzekerheid en angst speelt hier zeker een rol. En dan denk ik meteen van jeetje, hoe moet 'het' dan in vredesnaam verder, hoe gaat her verder allemaal? Dit is de onzekerheid die ik momenteel voel.

Die coronatest geeft mij eerder het gevoel van even kijken hoe ze zich voelt maar ook: of ik iets in de gate heb. Er wordt iets verheimelijkt. Ik denk dat het iets is waarvoor de vrouw des huizes zich voor schaamt. Ik heb zo ongeveer wel het idee wat dit zou kunnen zijn.
Dit kan er mede voor zorgen dat er verwarrende situaties ontstaan. Mijn gevoel: er worden geen openlijke gesprekken gevoerd maar ik word getest.


ANJA

Voice-in-the-Wind

Interessant die AI... Zie je steeds meer van tegenwoordig...

* En voor Anja...ik hoop dat alles goed komt :)

Anja

AI: interessant maar ook eng!! Hou vooral met dat kunstmatige rekening! Weet dat ze stemmen heel goed na kunnen doen, ook als ze je bellen over je bankpas bijvoorbeeld.

Maar Voice, ook ik hoop dat het goed komt. Ik hoop op het beste, ga voor hem duimen maar vrees het ergste.

Voice-in-the-Wind

Hey Anja!

Het is idd ook creepy. Ze kunnen idd stemmen na doen... Maar ook beeld.
Dat laatste is ook een dingetje... Je kan zo aan de lopende band schilderijen maken..terwijl ik ze zelf wil maken, dat is jammer...