wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Leeuwin

Hoi Angelique,

Is ben kampioen onder aan de lijst geworden ;D maar verder was het zéér gezellig! We deden monopoly, dacht ik op een gegeven moment dat ik als enige mijn geld nog had, hadden een paar mensen stiekem hun geld onder de tafel geschoven :D Tja ,toen was het met mijn geld snel gedaan! Ik ben inderdaad een biosfreak!!!

Nee, ik ben vegetarier en ik ben ook nooit een vleesmonster geweest. Ik lustte het wel hoor maar om nou te zeggen dat het water in mijn mond liep NEE.

Ik vind wel dat jouw vriendin zeer typisch reageert op jouw migraine in ieder geval. Een vriendin van mij heeft dat ook. Als zij mij niet belt en ze komt niet opdagen dan weet ik al wat er aan de hand is en dan wordt daar tussen ons niet eens meer een woord aan verspild. Als ze zo'n hoofdpijn heeft dan is ze echt niet in staat om mij te bellen.

Ik hoop dat je veel plezier hebt vanavond!


Liefs van Leeuwin

Angelique

hoi Leeuwin,

Computer kapot  ??? wat een ellende maar goed heb nu effe een kansje haha.
Heb je een mooie les geleerd he met monopoly ;D ALTIJD je geld verstoppen.

Mijn feestje was een beetje een tegenvaller weinig mensen en heel harde muziek zodat je elkaar niet kon verstaan of kon praten. Er waren maar 15 mensen in een grote ruimte met zoveel disco lampen dat je bijna blind werd  ::)Dat bracht wel weer met zich mee dat we erg gelachen hebben. Ze hadden beter geen feestje kunnen geven.

Het was een pittig weekend vrijdag late dienst en zaterdag een ochtend 's avonds een feestje en zondag weer een ochtenddienst. pffff weinig geslapen dus :)

Mijn vriendin ach ja wat zal ik er van zeggen het is eigenlijk al jaren zo dat ik geef en zij neemt.
Ik zal je wel een keer een prive bericht sturen met wat er allemaal is gebeurd dan is het wat beter te begrijpen. Wat zeker is is dat ik veranderd ben en er geen goed gevoel meer bij heb. Ik heb ook niks meer van haar gehoord dus ik denk dat zij er ook vrede mee heeft.

Het is wel heel frapant want op de een of andere manier als er bij mij een einde komt aan een vriendschap of relatie hoor of zie ik die persoon ook nooit meer. Ik weet niet waar dat aan ligt en ik zal er ook wel nooit achter komen. Ik denk dat ik niet genoeg indruk maak op mensen. Als ik uit het oog ben ben ik ook uit het hart en gedachten. In ieder geval ken ik het niet dat iemand voor mij vecht of opkomt.

Ben nu op mijn werk en jawel daar kwam "mijn gast"weer binnen wandelen. Jammer genoeg had ik het erg druk op dat moment, maar heb wel gedag gezegd. Ik zei hehe eindelijk daar ben je weer eens. mooie ben jij zeggen tot donderdag en dan kom je gewoon weken niet.  ::)

Hij zei ik zie je zo wel even. maar helaas toen hij terug naar beneden kwam had ik de hele balie weer vol staan. Mischien tot morgen zei hij.

Wel leuk toch.  ;)

Welke film ga je dit weekend?  ;D
Ik ben aan het werk, en het wordt volle bak dus ik moet ook aan de bak hahaha.

Groetjes en tot gauw.
Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Momenteel zit je in een levensfase dat alles wat niet meer bij jou hoort verdwijnt. Dit hoeft overigens niet alleen voor de mensen om jou heen te gelden maar kan evengoed op andere dingen slaan. Eerst ben je in psychische zin flink aan het werk geweest, nu nog op het aardse vlak! Wie weet wat het dus nog wordt met die gast hé ;) 8)

Wel jammer dat je feestje zo tegenviel!

Aankomend weekend ga ik naar een film over Parijs maar weet nog niet eens precies waar hij over gaat.

Liefs van
Leeuwin

Angelique

Hoi Leeuwin,

Ik hoop dat de film een goede film is.

Tja dat nieuwe dingen herkennen en inzien het is gewoon geweldig.
Vandaag had ik bij de engelenkaarten "zichtbaar worden" en "loslaten en overgave"
dit kwam in mij op: Ik heb niet langer de neiging om mezelf te verontschuldigen voor wie ik ben en waar ik voor sta.  ;D En toen een kracht niet te geloven.

Ik kan echt zeggen dat ik aan een nieuwe fase in mijn leven ben begonnen, en ik vind het super spannend en geweldig haha. ;D zou er bijna bang van worden  ::) :P. Zoveel positieviteit ben ik niet gewend, maar het voelt wel goed. Stilstaan bij wat wel in plaats wat niet helpt heel goed. ;D

Gister had ik viering en zielsverwant hoe spannend is dat, maar ja ik doe ze als dag kaart en dus zal ik er verder niks van verwachten. Ik kijk tegenwoordig wat een kaart met me doet in plaats van het als een toekomst voorspelling te zien en dat werkt goed.

Ik wens je een fijne avond toe en een mooie zondag.
Groetje Angelique





Leeuwin

Hoi Angelique,

Van de film heb ik dus héél erg genoten! Boordevol symboliek en dieptepsychologie! Te veel om in een paar woorden te vertellen! Heb nog wel de prullenbak om geschopt omdat ik licht in mijn hoofd was doordat het wijntje verkeerd viel. Ik ging weer terug naar de filmzaal maar zag de prullenbak naast de muur dus niet staan ;D

Dat zichtbaar worden zegt mij dat je steeds vaker laat merken hoe je er echt over denkt, zowel positief als negatief. Niet bang worden hoor! Je gaat alleen maar vooruit!

Ik trek voor mezelf elke dag een tarotkaart en die schrijf ik altijd op in een schrift. Zo kan ik van lieverlee bekijken wat er zich in het heden bij mij af speelt en wat juist niet. Ik raad je aan om dat ook voor jouw engelenkaarten te doen! Zul je zien hoe interessant dat is. Als je vaak een bepaalde kaart trekt, verdient dat een extra aandachtspunt. Het is heel goed om te kijken wat een kaart met je doet! Pas dan kun je de lijn naar de toekomst leren doortrekken.

Liefs van Leeuwin en jij ook een fijne zondag hé!

Angelique

Hoi Leeuwin haha wat een goeie grap tegen de prullebak aangelopen  :D zeker precies op het moment dat het helemaal stil was of niet  ;)

Weet je ik ben nooit bang geweest om te zeggen wat ik vond of dacht of voelde nog steeds niet eigenlijk, maar het werd me wel vaak verweten dat ik dat deed. (en ook de manier waarop :-\ waar ik de mensen geen ongelijk in kan geven) Er zat ook een heleboel frustratie achter vaak. van mijn kant. (onbegrip)
Maar eigenlijk snapte ik niet waar men zich zo druk over maakte, zolang je eerlijk bent is het bij mij goed. En waarom schaamte voelen als je verteld wat je denkt en voelt ieder mens heeft die gevoelens toch ???

Inmiddels is mij duidelijk dat ik te eerlijk en te direct was voor meeste mensen, en ook dat men mij niet serieus nam. En ik daardoor mijzelf ook niet serieus nam.

En dan hebben we natuurlijk nog het "zo gedragen als het moet"
Mijn eigen verwachtingen waren huizehoog, naar mezelf maar ook zeker naar anderen.

Inmiddels weet ik dat ik het gewoon te vaak zonder een steuntje in de rug of een schouderklopje heb moeten doen. En geloof me ik heb wat moeten doen. Maar nu kan ik het allemaal wat beter handelen.

Ik verontschuldig me niet meer voor wie ik ben.

De dag dat ik dat ontdekte is er een nieuwe wereld voor me opengegaan. Ik hoef me niet te verontschuldigen voor wie ik ben. En dat is wat ik jaren heb gedaan.

Verder schrijf ik ook elke dag op welke kaart ik trek en ook wat de betekenis is van de kaart en dat wat de kaart voor mij betekent. Gaat lekker vind ik haha.

Wat dat kijken naar de toekomst betreft vind ik dat nog moeilijk omdat ik vaak bang ben dat het voortkomt uit wishful thinking maar zolang ik bij vandaag blijft gaat het goed.
Alleen niet bij de liefdes kaart, ik heb hem nu al twee keer getrokken en de zielsverwant maar niks noppes nada.

En ik geloof dat dat ook wel mijn grootste vraag is HOE DAT TOCH KAN maar ja daar krijg ik natuurlijk geen antwoord op.

Heb je nog leuke plannen? Ik heb zaterdag lekker vrij en dan hebben we een feest van mijn oudste neef die wordt 50 en dat is een wonder want op zijn 44 was hij opgegeven. Dus zeer dankbaar dat hij er nog is in goede gezondheid en dat is wel een feestje waard.

Fijn weekend
Dikke knuffel Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Uiteraard liep ik tegen die prullebak toen er "niemand" stond ;) Ik hoefde in ieder geval niet op de kermis te gaan staan want zo had ik dus ook wel bekijks!
Komend weekend ga ik naar Amsterdam. Eerst lekker winkelen en daarna een museumpje pikken en daarna...weet nog niet.

Leuk dat je opschrijft welke kaarten je trekt 8) Dagkaarten zijn indicaties voor jouw situatie en zijn niet per definitie een middel om je toekomst te voorspellen. Daarbij hoofd in de wolken en voeten op de grond en dan komt het helemaal goed! Welke liefdeskaart heb je al twee keer getrokken? Trek je bijvoorbeeld veel vuurkaarten of juist aardekaarten? Ook de kaarten eromheen zijn belangrijk.

Bij wat je me verder over jezelf schrijft krijg ik het gevoel dat jij slecht tegen mensen kunt die nogal pietepeuterig zijn en/of langdradig. Dan word je juist wat radicaler!

Liefs van
Leeuwin :-*

Angelique

Hoi Leeuwin,

Ik hoop dat jij van net zo'n mooi weer kunt genieten als ik (alhoewel ik natuurlijk niet buiten ben)
Hoe was Amsterdam?

De kaarten die ik gebruik zijn van helen met de Engelen en daar had ik 2x nieuwe liefde en een keer zielsverwant. Wat je precies bedoelt met vuurkaarten en aardekaarten weet ik niet?  :)

Sinds 2 dagen doe ik er een tarotkaart bij omdat ik het gevoel heb dat ik dat nu beter kan handelen omdat ik niet denk wat zal het me brengen maar wat doet het met mij maar dat had ik al verteld he  :D

In ieder geval had ik gister zwaarden 3 op zijn kop (eruit gevallen)
Kelken aas op zijn kop (eruit gevallen)
bekers Ridder

Ik kan inderdaad slecht teken pietleuterigheid en langdradig heid. Helaas beschik ik daar zelf ook niet over want ik krijg regelmatig te horen dat ik te direkt ben. Maar ik denk dat dat komt omdat ik veel met de dood te maken heb gehad en veel afscheid heb moeten nemen en dan sta je toch iets anders in het leven.

Verder heb ik veel ervaring met situaties waarin meteen gehandeld moest worden geen tijd om na te denken. Ik vind het prettig om zo te zijn en ik vind het ook prettig om zo benaderd te worden. Men hoeft bij mij niet om de hete brij heen te draaien. Zeg het maar zoals je het voelt of denkt of wilt dat doe ik zelf ook. Ik denk eigenlijk ook altijd heel diep (als je begrijpt wat ik bedoel) oppervlakkig heb ik weinig mee. Met het hoofd in de wolken lopen is zeker niet op mij van toepassing ik weet niet eens hoe dat moet.

Wat ook weer tegen je kan werken want ik zal nooit onverantwoordelijk handelen. Hou me altijd netjes aan de regels  :-[. Dat is ook vaak tegen me gebruikt. Toen ik nog vaarde was ik de baas, en ik hield me aan de regels ook al golden die niet voor mij. En daardoor kon de rest van het personeel weinig tegen me inbrengen en dat frustreerde nogal eens voor hun.
Mijn baas zei ooit eens tegen mij ik ken niemand die zo principieel is als jij dat bent.

Wat moet je daar nu mee he  :D

Ik wens je een fijne dag en hoop dat je me wilt vertellen wat jij uit mijn kaarten haalt.
ben benieuwd.
oh ja vandaag had ik bekers 7

Groetjes Angelique xxx

Leeuwin

Hoi Angelique,

Vroeg je niet aan je baas of je in aanmerking kwam voor een medaille ;) Want ja, de principieelste, de luiste, de leukste, noem maar op! Toch wel uniek allemaal :)

Wat jij schrijft over je allergie voor pietepeuterigheid dat herken ik ook wel hoor! Ook snap ik wat jij met diep denken bedoelt. Als je met de dood te maken hebt gehad dan worden deze eigenschappen die je eigenlijk al in je hebt nog eens heel erg versterkt, is ook mijn ervaring. Je hebt dan eigenlijk alleen nog maar oog voor dingen die echt belangrijk zijn in het leven en wil je des te harder uit het leven halen wat erin zit.
Als je vaart dan lijkt het mij ook dat je zeer zelfstandig moet zijn en weleens in situaties terecht komt waarin je ineens acuut moet handelen. Heb jij op een vaaropleiding gezeten ofzo of heb je dit van huis uit geleerd?

Zwaarden 3 op zijn kop kan een aankomend gevoel van ontsteltenis geven. Kelken Aas geeft emotionele wanorde aan, mogelijk veroorzaakt door een nogal gesloten iemand (Bekers Ridder). Het kan ook een waatschuwing zijn voor een charmeur die het genoegen er in heeft om de harten van vrouwen te breken. In ieder geval een nogal labiel persoon.
Kelken 7 geeft aan dat jij op dit moment aan het aarden bent! Je krijgt een veel beter contact met jezelf en daardoor ook met anderen. Op een gegeven moment zul je ook voor het maken van keuzes komen te staan. Deze kaart staat ook voor het de roze bril je die op kunt hebben maar ik heb het gevoel dat jij die allang hebt af gedaan :D


Ik ben dit weekend toch niet naar Amsterdam geweest, heb een milde vorm van griep denk ik. Te goed om ziek te zijn maar te slecht om je goed te voelen. Ik ga volgende week i.p.v dit weekend! Helaas :(


Liefs v an
Leeuwin

Angelique

Hoi leeuwin,

Hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter of heeft de griep doorgezet? Vervelend he als je net niet ziek genoeg bent. Ik hoop voor je dat het beter gaat en dat je aankomend weekend naar Amsterdam kunt.

Ik ben niemand tegen gekomen de afgelopen dagen en ook niet ondersteboven geraakt van iets of iemand. Wel word ik natuurlijk elke dag  met de situatie van Else geconfronteerd en wat dat met mijn neef doet en de kinderen. Als je daar aan denkt ben je wel ontsteld.

Ik heb geen vaaropleiding gehad, toen mijn moeder stierf zat ik op school maar die opleiding vond ik niks en daar had ik ook teveel van gemist. Ik moest de kost gaan verdienen he. En toen ben ik naar het uitzendbureua gegaan en heb een baan gevonden als kamermeisje op een schip. Daar heb ik alles geleerd over de horeca en door hard werken en vol te houden was ik 4 jaar later assistent manager. Ik heb dat gedaan van 1993 tot 2000 en toen ben ik gestopt. Een oud collega kocht een schip en vroeg mij of ik voor hem wilde komen werken. Dat heb ik gedaan weer van 2004 tot 2007.
En ja daar heb ik heel veel geleerd en ook veel acute situatie meegemaakt. Ik kan er een boek over schrijven  ;D. Dood, dronkenschap, liefdes verdriet,verraad (van anderen, personeel) je kan het zo gek niet bedenken.
Maar ik was al gevormd, heb veel met mijn moeder meegemaakt (mijn ouders zijn gescheiden toen ik 12 was) en met mijn opa en oma, die woonden tegenover ons. En als allebei je ouders alcoholist zijn maak je ook nog wel wat mee, dus ik had al de nodige ervaring in accute situaties toen ik ging varen.  Dus een roze bril heb ik geloof ik nog nooit opgehad  8) wel een zonnebril  ;D.
Vandaag had ik de kaarten zwaarden 6, munten 2 en Bekers schildknaap. Ik vond het zelf wel mooie kaarten, staan volgens mij ook goed in verbinding met elkaar of heb ik het dan helemaal mis? ::)

Ik wens je een fijne avond  :o nacht bedoel ik
xxx Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

De griep is nu wel weer wat over maar ik heb nog wel een paar dagen gekwakkeld. Vervelend allemaal, vooral als je niet naar Amsterdam kunt! Maar dat is natuurlijk peanuts vergeleken met wat Else moet doormaken :o Waar maak ik me dan eigenlijk nog druk om?

Wat je werk betreft kun jij denk ik wel twéé boeken schrijven en dan zijn het nog twee dikke pillen!!! Ik zou haast zeggen begin er maar aan, wie weet wat je dat nog oplevert ;D Wedden dat ze als broodjes over de toonbank gaan?!
Als laborante maak je ook veel mee hoor! Je hoort zoveel verschillende verhalen van mensen en de situatie waarin ze zitten! Het is ook interessant om te merken hoe verschillend mensen in hun reacties kunnen zijn.

Ik ben begonnen met het afronden van mijn LBO diploma. Ik moest de administratieve kant volgen. Al pijlsnel wist ik dat ik deze school niet vond aansluiten op wat ik eigenlijk wilde doen. Gelukkig had ik zo'n goed LBO diploma, dat ik gelijk mocht doorstomen naar MAVO 4. Van daaruit ging ik MDGO VZ doen en vervolgens een opleiding verpleegkunde.
De laatste jaren ben ik vaker met agressie aan bed geconfronteerd en heb ik besloten om laborant te worden. Weliswaar ben ik dan ook met mensen bezig maar persoonlijk vind ik dit minder intensief.

Zet jij je zonnebril maar op hoor! Alleen maar een roze randje dan ;D



Liefs van Leeuwin




Angelique

Hoi Leeuwin,

Ik heb ook de LBO gedaan en inderdaad daarna ook de administratieve kant.
Boeken schrijven begin ik maar niet aan  :D Ik lees ze liever ;D

Wat doe je zoal als laborante?
Ik stel me daar bij voor dat je in een microscoop kijkt en allerlei dingen onderzoekt maar als jij zegt dat je wel kontakt hebt met mensen dan lijkt me dat niet het enige wat je doet.

Erg he die agressie overal, ik kan me daar erg over opwinden. Ik heb het hier aan de Balie ook wel hoor. Van die mensen die denken dat als ze maar heel hard schreeuwen indruk kunnen maken. Haha maar dan konden zij mijn vader niet die kon zo hard schreeuwen  :'( dat ik daar van mijn lang zal ze leven niet meer van onder de indruk raak  :D. In dat opzicht is het wel prettig dat ik zo goed getraind ben,.
Gelukkig heb ik pas 2x meegemaakt dat ik dacht nu moet ik oppassen. En dat is ook goed afgelopen.

Vandaag heb ik op catharina web mijn jaar/groeikaart getrokken dat is de Hoge priesteres is dat goed?
Ik zal straks ook even in mijn boekje kijken die is echt heel leuk en ook duidelijk.

Maar jou mening telt ook zeer zeker mee  ;)

Kun je naar Amsterdam dit weekend? Ik hoop het wel voor je.
Groetjes Angelique

Angelique

@ Leeuwin

Dit moet je ik even vertellen  :D
Gister was de sterfdag van mijn vader en ik trok bekers 5 dat vond ik gewoon een wonder  :)
Als 2e kaart trok ik de bekers 4 en hoewel in het boekje niet die betekenins stond kwam het op mij over als een man die mij een drankje aanbood om samen te toosten. Het was een hele aparte gewaarwording.

Ik voelde het helemaal van binnen.

Dat wilde ik even met je delen
Groetjes Angelique

Leeuwin

Hi Angelique,

Ik vind het een heel apart/mooi (hoe moet ik het noemen) dat jij die Bekers 5 op de sterfdag van je vader hebt getrokken! Als jouw gevoel heel sterk ligt bij de man die jou een drankje aanbood dan zul je van die onzichtbare man vast nog wel meer boodschappen door krijgen. Kan het misschien ook zijn dat het de hand van je vader is die jou moed wil geven om zonder hem verder te gaan? (beker op bekers 4 dus)
Als deze gewaarwording als heel apart aanvoelt dan is dit duidelijk iets bovennatuurlijks! Ik kan het mis hebben maar heb het gevoel dat deze boodschap van je vader zelf komt.

Als laborante prik ik bloed bij mensen maar ik bekijk ook dingen onder de microscoop, net hoe de situaties vallen.

Vaak zijn mensen agressief om niks maar er zijn ook situaties waarin ik hun agressie best wel kan begrijpen hoor! Ik vind het namelijk niet normaal dat je in ziekenhuizen zo lang op je beurt moet wachten op de spoedafdeling. Spoed is spoed ook al zijn sommige gevallen minder ernstig dan andere! Ik kan me dan voorstellen dat je geduld op een gegeven moment opraakt als patient.
Echter, geweld mag nooit als excuus gebruikt worden! Voor het uiten van ongenoegens zijn klachtencommissies ingesteld. Dit geldt ook voor vebaal geweld, in die zin dat er woorden worden gebruikt waarin ziekten of vleeswaren in voorkomen!

Van wie heb jij dat engelen geduld dat jij zo goed tegen agressieve mensen kunt?! Van je moeder geerfd?!



Leeuwin

Het feit dat je de Hogepriesteres hebt getrokken, zegt mij dat je in een dijk van een bewustwordingsproces zit. De kaarten die je op de sterfdag van je vader hebt getrokken, vind ik daar een uitgelezen voobeeld van. Worden je dromen misschien ook helderder?

Liefs van Leeuwin