Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

Zonnetjeinhuis

#135
Ha Suzy,

Mag ik een poging wagen? Ik zie een gemis aan steun op je werk. Een trouw persoon maakt dat daar verandering in komt. Iets wat nog verborgen is zal naar je toekomen en een geschenk blijken te zijn.
Datgene waar je op vertrouwde geeft hindernissen, maar die hindernissen zullen voorbij gaan.

Zoiets?

Citaat van: Suzy op maart 05, 2014, 07:55:23 AM
Goeie morgen

Muizen + Lelie + Maantje = Kindje / Hond
Ooievaar - Boek - Ruiker
Slang - Anker
Wolken
Verontrustende veranderingen door een hoger geplaatste heer ,iemand die iets regelt in documenten op het werk , een blijde gebeurtenis , of een gebeurtenis met een dame die ook met documenten te maken zal hebben , een nieuw begin en vertrouwen hebben , vernieuwende veranderingen en vernieuwde documenten , lijkt allemaal wat onzeker en onduidelijk

Belline
De sleutel
Een sleutel opent gesloten deuren, d.w.z. de sleutel is dwingend en zal oplossingen, openingen creëren. Kaart 1 is dus dé kaart bij uitstek die wijst naar een toekomstige oplossing.

Het lot . Geeft een belangrijke betekenis aan de naast bijgelegen kaarten . Het wijst op een besluit dat te nemen is. Er wordt astrologische toewijzing gedaan .

Eva_84

Dag Suuske,

Muizen + Lelie + Maantje = Kindje / Hond
Ooievaar - Boek - Ruiker
Slang - Anker
Wolken

Een overste op werkgebied zorgt voor een verlies. Je krijgt iets van een jongere (ex)collega.
Er komt een verandering door een cursus die je met succes doet en waar je plezier aan beleeft.
Problemen met een dame waardoor je in onzekerheid zit over iets.
:-*

Sweetie

Kreeftje,
ja ik weet niet echt waar ze op slaan ..
Broertje ( kind - hond ) heeft op bezoek gekomen
En dat nieuw begin .. laat maar komen ..
Bedankt Kreeftje  :-*

Zonnetje,
Je mag zeker een poging wagen , ik hou daarvan !  :D
Ja ik heb op dit moment een gemis van werk , deze week zal ik nieuws ontvangen ..
O ja ik kan het al raden wat dat geschenk zal zijn ... heb iets gekocht en zal er blij mee wezen  :D   
Ja hindernissen zijn er ook wel .. wat als en wat als het niet .. die vragen maken een mens gek ..
Bedankt Zonnetje  :-*

Eva ,
Ik heb nog steeds geen nieuws ontvangen en een verlies .. ja ergens wel
Geen jongere collega ( mijn broertje is op bezoek gekomen staat vaak voor hond maar is jonger en nu kan ik het ook plaatsen dat het mijn jonger broertje is  :D
Verder heb ik geen contact met collega's .
Ja de cursus daar ben ik dol op !en het gaat enorm goed .
Nog geen problemen met een dame  maar ik wacht om info te geven aan een dame tot ik zelf meer info heb .
Bedankt Eva  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Ruiker + Brief + Ooievaar = Ooievaar/ Maan
Kruis - Lijkkist - Vissen
Lijkkist - Wolken
Vosje
Aangenaam bericht die veranderingen brengt , verandering die te maken hebben met werk
Er lijkt een belangrijk bericht binnen te komen die een nieuw begin brengt dit door een bericht komt er een verandering in de financiën, na afhandelen van bepaalde zaken komen er moeilijkheden op de loer liggen , een einde aan valsheid.

45 ster van de magiërs / Geluk
Jupiter en Saturnus .
Wensen kunnen hier in vervulling gaan.
Bekroning van de voorbije gebeurtenissen.
Expansie zal hier echter ten einde komen .

Beroep: Persoonlijke verwezenlijking brengt je veel geluk. Je geniet van het gerealiseerde werk en alles gaat erop vooruit. Financieel: Je financiële situatie is in evenwicht en je slaagt erin om dit te behouden. Je kan heel rustig zijn, want je hebt steeds een veiligheid achter de rug.

Sweetie

Goeie morgen ,
Toren + Huis + Zeisen = Sleutel / zeis
Muizen - Vosje - Slang
Ruiter - Berg
Wegen
Terugtrekking thuis iets wat een verlies oplevert , een breuk in iets , iets die via omwegen gebeurd , duidt op een diefstal ( muis - vos - slang ) , er komen zaken in beweging die verdriet brengt en die moeilijkheden veroorzaakt waardoor er belangrijke beslissingen genomen moeten worden.

Belline :
de sterren
Wijst op een evolutie van een reeds bestaande toestand.
Geeft dus een sterke verandering te kennen .
Het is een kaart die een tijdsperiode zal aangeven met een negatieve kaart zal het lang aanslepen.
Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen.
Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiële kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.

kreeft

@ ik hoop dat geen echte diefstal is  :o

grtj  :-*

Sweetie

Nee denk niet Kreeftje , niet gewaar geweest alleen iets wat niet is toegekomen merk soms als de muizen erin staan dat deze me een gemis geven , iets wat niet toekomt en vertraging heeft
Bedankt meiske  :-*

Sweetie

Goeie morgen,
Zeisen + Ooievaar + Vrouw = Tuin / Lelie
Brief - Zeisen - Kindje
Ruiter - Muizen
Hart
Een bericht die een snelle verandering weergeeft voor een dame een nieuw begin zal zijn in de omgeving , iets met een chef of baas.
Nieuws van iets wat niet toekomt , verontrustend bericht, zorgen om een kind.

Belline
de ster :
De evolutie van een reeds bestaande toestand . Geeft dus een sterke verandering te kennen.
Het is ook een kaart die een tijdsperiode zal aangeven .. in samenhang met een negatieve kaart wijst het erop dat de veranderingen lang zal duren .
Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen. Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiële kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.

DUS heb ik er nog een kaartje opgelegd en deze is
De koninklijke bloem :
Combi Jupiter en maan
Men zal voldaan worden in zijn noden. Het is een aanwijzer dat verlangens zullen bevredigd worden. Kaart van schoonheid , hoop en jeugd.

Eva_84

Goeiemorgen Suuske,

Zeisen + Ooievaar + Vrouw = Tuin / Lelie
Brief - Zeisen - Kindje
Ruiter - Muizen
Hart

Onverwacht nieuws brengt een verandering teweeg bij jou. Heb je een afspraak vandaag?
Nieuws over een breuk van een kind (kan iets kleins zijn, vb zich gesneden hebben) Zich zorgen maken daarover.
:-*

Sweetie


Eva
Geen onverwacht nieuws ontvangen .. wel had kind wat paniekerig gebeld , hij vond iets niet , dan was het oef .. dank je ma !
Verder mis ik een pakje .. nog steeds niet toegekomen , een heel mooi pakje ..
Verder ..samen met ventje in de tuin bezig geweest , het gras gemaaid en geverticuteerd ( zeis ) om er nieuw leven in te brengen ( ooievaar )
Dank je wel Eva  :-* :-*


Sweetie

Goeie morgen ,

Zonne + Huis + Ring = Hart / kind
Anker - Vrouw - Kindje
Heer - Wolken
Vissen
Energie door de zon , huiselijke taken verrichten in en rond het huis zodat ik tevreden ben als een kind
Goed in balans zijn maar wat zorgen om een kind , de heer die onzeker wordt in zijn gevoel.

Belline
45 de ster van de magiërs :
Jupiter en saturnus . Wensen kunnen hier in vervulling gaan. Bekroning van voorbije gebeurtenissen . expansie zal hier echter ten einde komen.

Beroep: Persoonlijke verwezenlijking brengt je veel geluk. Je geniet van het gerealiseerde werk en alles gaat erop vooruit. Financieel: Je financiële situatie is in evenwicht en je slaagt erin om dit te behouden. Je kan heel rustig zijn, want je hebt steeds een veiligheid achter de rug.